Popas

W twoim ciele jest muzyka,

uroda rzecz wtórna.

Rusz biodrami, z tej basetli

wykrzesaj nokturna.

 

Wydmuchane gamy z kobzy,

nocka na rozstajach.

Wracaj do swojego Łobza

na patelni ścinać jaja.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Nieważne, jak kobieta wygląda, ani jak się ubiera, ważne, jak się porusza – Jennifer Lopez
  • Masz widocznie zadrę do kobiet. Pewnie, lepsi faceci.
  • Dałem jedynkę. Zapomniałem poprzednio, przepraszam poetę.
  • Grain rok temu
    biedny, samotny łachmyta
  • mam rodzinę i czworo wnucząt. Mam też działkę i kolegę Romusia.
    "ja poeta i łachmyta, milczę kiedy syn mnie pyta"
    Zatkało kakało.
  • Grain rok temu
    Łachmyta całą gębą, oszczędzaj wstydu rodzinie
  • Grain rok temu
    gówno z wentylatora
  • Materazzone rok temu
    Przykre. Mało ambitne. Słabo napisane.

    Postaraj się trochę bardziej.
  • Grain rok temu
    pierdol sie
  • Trzeci oddech kaczuchy. >Wódz, a za wodzem wierni> Wyguglaj, tak śpiewali 30 lat temu. Do czego doszliśmy? Gierek!
  • Grain rok temu
    Na kompleks Kaczyńskiego nie ma leku. Cała patoopozycja to ma. Nie jesteś sam.
  • Nic nie rozumiesz człowieczku. Będziemy z tego gnoju po kaczyńskim wychodzić latami. To nie kompleksy. Powiedz mi ile wynosi dług kraju. nikt tego nie wie. No, niektórzy tylko. Dlatego chapią z kasy państwowej co się da. 500+ i inne świadczenia wydawane były i są dalej, bez pokrycia. Najpierw trzeba zarobić, żeby dać. Te cudowne świadczenia to są pożyczki. Papiery obligacji są oprocentowane na 6proc. w innych krajach na 2z kawałkiem. Gdzie kupują?
    Ja może i chciałbym żeby pisiory wygrały nadchodzące wybory..Pogr
  • Grain rok temu
    Spróbuj na NFZ - albo prywatnie z kozetką.
  • Zaciął mnie się komp. Jak zwykle y i z. Nawiązując do wyborów, to opozycja nie powinna wystartować. państwo jest w tak fatalnym stanie, jakie przejmował P. Balcerowicz. W tedy pisiory zostaną odsunięte na dziesięciolecia od władzy, jak komuna. Nikt tak się nie uwłaszczył na majątku komuny, jak pisiory. Teraz powtarzają ten sam manewr. No i ten kler. Była taka komisja, że dawała kościołowi ziemie, budynki i wszystko co chcieli. Biskup dostał ziemię ha. nie uprawiał, tylko sprzedał.. Dobra! Ty i tak jesteś zaprogramowany i nie mam do ciebie kodu dostępu. Człowieczku!!!!!!!
  • Grain rok temu
    doktora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Grain rok temu
    albo weternarza
  • Kogo człowieczku bronisz. Lekarza potrzeba tobiepodobnym. Słuchałeś kaczuchów? Tak śpiewali, gdy solidarność budziła się do życia. Ja przeszedłem ścieżkę zdrowia .Wiesz co to jest? Prawda, ty byłeś LWP. Broniłeś socjalizmu z karabinem. teraz kim jesteś ? czy nie widzisz podobieństwa pis do komuny. Cały kraj w rękach jednej partii.Co/ znów muszą być ofiary, żeby zmienić obecny stan. Lecz się sam człowieczku.
  • Noico1 rok temu
    Gdzie masz cały kraj w rękach jednej partii? Puknij się w czerep. W samorządach pełno tych popaprańców z Patologii Obywatelskiej i byłych komuchów z LSD i ZSL-u rodem z PRLu. Oby w końcu trafili ci wszyscy uwielbiani przez ciebie folksdojcze za kraty.
  • Noico1 Nie wiedziałem, że tylu pojebusów jest na tym portalu. A P. Piotrowicz w trybunale, to kto?
    No i co z tym zrobić. A skąd rodzina Kaczyńskich ma domek na żoliborzu. Kiedy AK-owcom trzaskały czaszki od ubeków. Oni dostali na tamte czasy willę..Bliźniaki dostały główną rolę i wszystko szło jak po sznurku. Prezes chce wprowadzić komunę bis. Dać ludziom kasę, względny dobrobyt, a później jak adolek zrealizować swój obłąkany plan. jaki? Któż to wie.
  • Noico1 rok temu
    Starszy, ja też nie wiedziałem, że tylu jest;))). Oświeć nas co zamierza zrobić?
  • Łobza z twojego popasu jest dumna.
  • Grain rok temu
    Masz rodzinę. czep się baby, coś się zjebie przyplugawił. Jakbym był ciekaw tej merytoryki – odpaliłbym TVN, bo to z drugiej lub trzeciej ręki plus bita piana. Nie odpowiadam.
  • Niezależna TY, jest ością . Reximowej TYP. Czyli, cała władza w ręce pis.
    Nosiłeś orzełek na czapce bez korony. A ja wymigałem się od wojska. Można było. istniały ruchy narodowe, że pomagały. Teraz taki padalec pisze wierszyki i uczy moralności.
  • Romuś przyszedł do mnie. Idziemy na wieś. Może jutro w padnę..
    trzymaj się grain. jutro ci nawtykam znów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania