Popioły

Uśmiercą nas

pogrzebią głęboko

w zaciekach suchych szkieł

wydrapią nasze wspomnienia

kwiaty spopielone

zesłane na stratę, na dno

nasz Bóg wie gdzie

w szklance za dużo miejsca

na ustach wciąż

kąta za mało

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Adam T 03.09.2017
    Może się zgodzisz, może nie, widzę tu temat przegranej z nałogiem, ciekawie ujęty.Jedyne, co mi nie pasuje to "kwiecie spopielone" - strasznie staroświecko brzmi i nijak nie pasuje. Nie wystarczyłyby "spalone kwiaty"?
    Poza tym uważam, że wiersz dobry))))
  • Mała Brunetka 03.09.2017
    Dzięki za opinię
  • Mała Brunetka 03.09.2017
    Co do Twojej interpretacji - bardzo ciekawa. Nawet nie pomyślałam, że ktoś na to w ten sposób spojrzy.
  • Neurotyk 03.09.2017
    Ja już wygadałem się na forum, na temat tegoż wiersza :)
  • Mała Brunetka 03.09.2017
    I musisz to tu podkreślić ;)
  • Dekaos Dondi 03.09.2017
    Dopiero teraz przeczytałem. W moim odczuciu, Twój wiersz daje do myślenia, aczkolwiek interpretacja wymyka się z rąk. Trochę za mało "danych"". I tak ma być. Nie zawsze trzeba zrozumieć umysłem, można też ""duszą". A tego nie można wypowiedzieć. "'zesłane na stratę na dno"" - to jakaś nadzieja, bo od dna można się odbić - a gdy go nie ma, to człowiek ciągle leci. Pozdrawiam !
  • Mała Brunetka 03.09.2017
    Ciekawe spostrzeżenia!
    Dziękuję bardzo!
  • Anonim 05.09.2017
    Szukam punktu wyjścia, jakiegoś odniesienia w Twoim tekście...nie ukrywam, ze stanowi dla mnie wyzwanie, ale to chyba dobrze, bo nie jest zbyt oczywisty, pozostawia miejsce na interpretację :-) Za nieco trudniejszy, ale za to niebanalny tekst piąteczka ;-)
  • Mała Brunetka 05.09.2017
    Artbook serdecznie dziękuję!
    Mam nadzieję, że znajdziesz w moim tekście inspirację dla siebie i podzielisz się ze mną swoją interpretacją tak, jak zrobił to Twój przedmówca. Nie chciałam, by tekst był do końca oczywisty, więc cieszę się, że mimo wszystko stanowi jakieś wyzwanie. Na pewno jemu podołasz. Serdeczne dzięki za wysoką notę.
  • Drżączka 07.09.2017
    Podoba mi się, oprócz ostatniego wersu, ale to tylko moja opinia. Zwyczajnie jakoś nie pasuje mi tam "kąta za mało" itd, nie wiem, jakoś tak. Ale ogólnie wyszedł Ci dobry wiersz. Przypadły mi do gustu "zacieki suchych szkieł", mam wrażenie, że to metafora oczu.
    5
  • Mała Brunetka 07.09.2017
    Dzięki bardzo!
  • Canulas 07.09.2017
    Ale żeś tu poleciała. Twoja najlepsza praca, bez dwóch zdań.
    Może mnie pamięć szwankuje Little B., ale wydaje mi się, że to trochę odchudzone, jakby.
    Początek - MAJSTERSZTYK.
    Ja uwielbiać, takie
  • Mała Brunetka 07.09.2017
    Canulasie, troszkę zmodyfikowałam, usunęłam ze dwa wersy. Cieszę się, że mój tekst do Ciebie trafia. Oby było tak częściej. Podziękowała :*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania