.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Neli 23.12.2015
    Świetne opowiadanie! Zaciekawiło mnie, nie mogłam się oderwać. Dobre opisy, historia ciekawa. Nie wiem, co mogę jeszcze napisać. Po prostu zostawiam 5. Tak czy siak same plusy!
  • Dziękuję :)
  • Anonim 23.12.2015
    Poprawczak to świetne miejsce na opowiadanie. Środowisko podzielone, hierarchiczne i nieprzyjazne, aż się prosi pisać. :D
    Wstęp: średni. Przede wszystkim od razu znamy arkana bohatera, wole jednak minimalizm opisu bohaterów a la King. Sporo rzeczy wydało mi się sztucznych, chociażby ostrzeżenie przed Jennifer. Zręczniej wyglądałoby to, gdyby jej inność wynikła z obserwacji Tomasza, bo tu była trochę teatralna. (i krótka, jakby urywana) Zakończenie mi się nie spodobało, zbyt, nie wiem jak to ująć, "klasyczne"? Niesatysfakcjonujące? Niepełne? Coś w ten deseń. ALE - żeby nie było, że jestem do szpiku kości wredny, to powiem, że technicznie bardzo ładnie. Parę naprawdę fajnych połączeń jak "klasycznie przystojny" i spójność zdań przyjemna dla oka. Sama koncepcja też bardzo ciekawa, chociaż spodziewałem się bardziej psychologicznej. Cztery dam.
  • Dziękuję za komentarz i ocenę. Przyjmuję Twoje uwagi z pokorą :)
  • levi 26.12.2015
    zastanawia mnie skąd ona wiedziała o nim tyle rzeczy, chyba faktycznie była psyhiczna, końcówka zaskakująca, zostawiam 5
  • była to niebezpiecznie sprytna kobieta... dziękuję.
  • Julaqla 16.01.2016
    wow, wciągnęło mnie, aż miło. świetnie mi się czytało. zasłużone 5 :)
  • miło mi, dziękuję :)
  • Ula 22.05.2016
    Podobno miedzy szaleńcem a geniuszem jest niewidzialna granica, wystarczy tak delikatnie ją zlekceważyć i...W twoich opowiadaniach, jest nacisk na młodość, na kształtowanie się sumienia, moralności. Uświadamiam sobie, że to co było normalne, dom , rodzina, spowodowało, że moje życie ma odnośnik, mam jakiś wzorzec. Aż strach pomyśleć, że to mogło obrać inny kierunek.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania