Poszło na publikacje.

Do przeczytania w 19 nr Mega*Zine.

 

http://lostandfound_megazine.vipserv.org/

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • ausek 17.09.2016
    Pomyśleć, że kupiłam wczoraj 10 sztuk zaostrzonych ołówków... Bardzo dobry tekst. ;) 5
  • Daniel 19.09.2016
    Spokojnie, ołówki atakują tylko kiedy są głodne ;-) Wielkie dzięki za ocenę i komentarz :-D
  • LinOleUm 17.09.2016
    Twardo potrafisz usiąść w skórze dosyć specyficznego człowieka-nie-człowieka - aprobuję.
    5
  • Daniel 19.09.2016
    Wielki dzięki za ocenę i komentarz. ;-)
  • Jared 22.09.2016
    Zobaczyłem, że tylko 2 komentarze i zrobiło mi się przykro, to wpadłem. Świetną narracją zacząłeś, potem podobało mi się trochę mniej. Wulgaryzmy. Nie chodzi nawet o to, że jest ich jakoś dużo, po prostu sądzę, że można było sobie tu i tam je darować. Podobają mi się też te easter eggi w opowiadaniu: Nesbo, Trump, Toyota - ładnie dodają realizmu i czytelnik sobie uzmysławia, że to może być zdarzenie nie-do-końca fikcyjne. Fajna też historia z ołówkiem, chociaż swoje lata ma i każdy chyba ją słyszał. Odrzucił mnie natomiast opis tej.. ehm... "różowiącej się cipki", nie wiem dlaczego, po prostu jakoś mi nie pasował. Zdziwiłem się też, czytając zakończenie :o Nawet nie chodzi o sam fakt, że zginął, tylko ta konstrukcja zdania jakoś tak nie wskazuje na nic, trochę bym poprzestawiał słowa. A może i nawet jakoś zmienił ten koniec? 4 dam :)
  • Daniel 22.09.2016
    W kwestii wulgaryzmów — zdawałem sobie sprawę, że używanie ich w narracji jest zabiegiem bardzo ryzykownym i automatycznie może odstraszyć wielu czytelników, ale postanowiłem je wykorzystać, żeby lepiej oddać nastrój głównego bohatera. Nastrój oraz stan jego psychiki. Ale postaram się zredukować ich ilość.
    Opis krocza ulegnie zmianie i to gruntownej. Po czasie sam dostrzegam, że jest raczej obrzydliwy niż oddający brak szacunku do kobiet ze strony bohatera, z którego perspektywy prowadziłem narrację.
    Co do zakończenia nie ukrywał, że istnieje ono tylko po to, żeby istnieć. xD
    Poprawki naniosę w chwili wolnego czasu i bardzo Ci dziękuję za merytoryczny komentarz oraz czas poświęcony na przeczytanie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania