*** /Porcelanowy dzień/

Porcelanowy dzień biały z nie-

bieskim; robi audyt Natura -

znów storno! Tutaj jest strat

więcej niż zysków. Podobnie

w życiu: moim - twoim - naszym

 

29.07.2022

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    OK Pozdrawiam 5
  • okruszynka dwa lata temu
    Bardzo dobry wiersz mini. Stawiam szóstkę. Ciekawe, czy też trafi na Bracką 1?
  • befana_di_campi dwa lata temu
    To już zależy od Pana Moderatora Michała Zabłockiego :) Podziękowania serdeczne :)))
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Oby. Czasami psy na murkach też zostawiają swoje arcydzieła. Najważniejsze aspirować do najlepszych.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    błękitnypłomień Prędzej gołębie. Krakowskie ;-)
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    befana_di_campi Twój wybór, jakie autorytety bliższe twemu sercu.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    W sensie - które fekalia: czy szczyna, czy kupa.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    błękitnypłomień Twoje smrody, metanie!
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    befana_di_campi :) - bardzo pięknie, gratuluję, dawaj więcej! Choć nie powiem, żeby jakoś nobilitował mnie fakt, że za swój autorytet, bliższy twemu sercu, uważasz moje smrody (bo zauważ, że tak logicznike wynika z twojej wypowiedzi - zaorałaś się, kochana). Będąc tobą, napisalbym - "spóżniona menopauzo", ale na szczęście tobą nie jestem, wqięc napiszę - biedna kobiecino. I to tyle w temacie - moje jeszcze kiedyś zaszczycę cię moją uwagą, kto wie? Czekaj z utęsknieniem.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    błękitnypłomień Siebie zaszczyć i za sobą zatęsknij...
  • befana_di_campi dwa lata temu
    błękitnypłomień Znaczy jak "biedna kobiecina" to chodzisz zapowietrzone "powietrze" na żebry? Powiedz, gdzie siadujesz, to może cię wesprę jaką wymiętoszoną dychą i świeżą drożdżówką?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania