Pornoapokalipsa - część 2

Porno retrowirusy mogłyby się wydawać niegroźne. Pobudzały do seksu. Co w tym złego? A jednak. Zdominowani chucią Ziemianie na podobieństwo królików, ruchali się zaciekle, zapominając o śnie, o pożywieniu, o normalnym życiu. Zaruchiwali się na śmierć i przekazywali zarazę co raz to innym nieszczęśnikom.

 

Koniec panowania ludzi na Ziemi byłby bliski, gdyby nie dwójka młodych osobników, która nagle pojawiła się na scenie tego dramatu.

 

Byli to syn i córka, bliźnięta jednojajowi tej pary turystów, którzy uprawiali kosmiczny seks, wspomniani na początku opowieści. A ich potomstwo to Adam i Ewa, uodpornieni na wirusa w wyniku kogla-mogla genetycznego, scheda po rozpasanych rodzicach.

 

Ich stryjem z lewego łoża, był Sergiej Pokapanienko, wybitny uczony, zamieszkujący tereny byłej Ukrainy, a na wschód od Władywostoku, na zmarzniętej Kamczatce, mieściło się jego laboratorium.

 

Adam i Ewa, byli nierozłączni, wszędzie podróżowali razem, wszędzie chodzili razem, wspólnie spożywali posiłki, wspólnie się kąpali, nawet do ubikacji chodzili razem. Może wydać się to dziwne, ale dziwnym nie było, z racji tej, ze stanowili jedno ciało z dwiema głowami - żeńską i męską. Może to dalej wydać się dziwne, ale Adam i Ewa w jednym ciele i z dwiema głowami, byli po prostu bliźniakami nie tylko jednojajowymi, ale również syjamskimi.

 

Dalej dziwne? No trudno, ale tak było.

 

Tymczasem świat staczał się w studnię bez dna. Kobiety zaczęły rywalizować o partnerów, dochodziło do walk i kanibalizmu. Mężczyźni nie wyrabiali, a nadmierne uprawianie seksu doprowadzało ich do przymusowej kastracji lub uschnięcia kutasów. Wszyscy parzyli się niczym surykatki, nie jedli, nie pili, tylko się gzili. Wyglądało na to, że świat ulegnie kompletnej zagładzie w wyniku seksualnego wyuzdania i upadku obyczajów.

 

Wtedy właśnie zjawił się Adamo-Ewa. Kobiety rzuciły się na Adama, a mężczyzni na Ewę i byliby ich zaruchali, gdyby nie kosmiczna naleciałość niecodziennych blizniaków syjamskich,mianowicie megahiperturbowyrąbistysuperatak, w wyniku którego wszyscy Ziemianie zostali unicestwieni. Pozostał tylko Adam i Ewa, którzy dysponowali zarówno męskimi jak i żeńskimi narządami, więc mogli się normalnie rozmnażać. Problem stanowiło odpowiednie wygięcie członka w kierunku genitaliów Ewy, która pod wpływem kosmicznego promieniowania zmutowała i miała pochwę na plecach. Jednak po odpowiedniej gimnastyce się udało i możliwe było ponowne zaludnienie planety.

 

Zanim jednak doszło do superhipermegawybuchu Sergiej Pokapienko, szalony naukowiec pragnący wyleczyć ludzkość z pornoepidemii, postanowił dorwać dwa zarażone osobniki w celu przeprowadzenia szeregu dziwacznych i wynaturzonych eksperymentów. Akurat w pobliżu jego laboratorium uprawiali seks w pokrzywach Margaryna i Felek. Sergiej porwał ich więc do swoich podziemi, jednak zamiast dokonywać oględzin i badań od razu dostał wzwodu i rzucił się na Margarynę, by wykorzystać ją kilkanaście razy z rzędu. Na niego zaś wskoczył Felek, również okazujący nadmierne pożądanie, a na nich wszystkich wpadła jeszcze anomalia czasowa, która widocznie też chciała sobie ulżyć, co doprowadziło do przeniesienia miłosnego trójkąta daleko w przeszłość do czasów praludzkich. Mieszkali tam wtedy neandertalczycy, którzy cały czas tylko polowali, jedli, spali i kopulowali, bo nie mieli ciekawszych zajęć, dlatego najpierw zapolowali na Felka, potem go zjedli, następnie poszli spać, aż w końcu zabrali się za spółkowanie z Margaryną. Tym samym zarazili się pornowirusem i w szybkim czasie całkowicie wyginęli.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • franekzawór 18.03.2019
    Fanthomas, twój ogon oszalał.
  • Nuncjusz 18.03.2019
    To mój ogon
  • Mój koci ogon
  • Nuncjusz 18.03.2019
    weź się przeloguj. Nie rób zamieszania
  • Nuncjusz ok
  • fanthomas 18.03.2019
    Jakby co to miało być ze wspólnego bo to jest tak porąbane że aż strach
  • Nuncjusz 18.03.2019
    Całość ze wspólnego
  • Nuncjusz 18.03.2019
    Ja z tego tekstu nic nie rozumiem
  • Nuncjusz 18.03.2019
    Przyszłe pokolenia to docenią. Dla współczesnych to zbyt genialne
  • franekzawór 18.03.2019
    Zabawne to opowiadanko i jak zwykle jest pomysłowe.
  • franekzawór 18.03.2019
    Ale kota powinieneś uspokoić Fanthomas niechybnie.
  • franekzawór 18.03.2019
    Mi się wydaje, że wy trochę za szybko piszecie te rzeczy i forma mogłaby być lepsza, ale pornoepidemia jest tak samo zabawna jak mnie rozśmieszył stalinowski uścisk dawniej.
  • fanthomas 18.03.2019
    No chyba za szybko, postaramy się zwolnić obroty
  • Mia123a 18.03.2019
    Serio? No cóż nie dla mnie dzisiaj, takie teksty. Może jutro.
    Tylko zaznaczcie, że to ni dla dzieci. Bo wejdzie jakiesc i co sobie pomyśli.
  • franekzawór 18.03.2019
    Tu jednak muszę zaznaczyć, że na podobny pomysł o tragicznym losie Franka Kalafiora wpadłem wcześniej. Może sobie napiszę na dniach.
  • franekzawór 18.03.2019
    U nas jest dobre, że tam gdzie śmierć albo seks w tekstach to zawsze cisza jak makiem zasiał.
  • Kapelusznik 19.03.2019
    Dobre... naprawdę dobre

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania