Poróżniły ich różnice w postrzeganiu świata

W jaki sposób odpowiedzieć babci przy wigilijnym stole gdzie się podział Maciuś, z którym spotykała się od liceum?

 

Jak powiedzieć dzieciom, że ich nowy przybrany tatuś, z którym mieli tak udane wakacje w tym roku, właśnie się wyprowadził i już nie będzie przynosił słodyczy i zabawek ze swoich służbowych podróży do Wiednia?

 

Jak dosadnie uciąć plotkarskie zapędy sąsiadki wypytującej: a czemu tak ostatnio cicho i nikt się nie kręci, windy nie zacina, nic nie rozwala na schodach po drodze do Twojego mieszkania w środku nocy?

 

Ostatnio usłyszałem bardzo dobry tekst, który odpowiada zwięźle i wystarczająco na te wszystkie niewygodne pytania od teoretycznie bliskich osób:

- Poróżniły nas różnice w postrzeganiu świata.

To taka nowa wersja powodu rozwodów, który najczęściej padał gdy nie było dowodów na jawną zdradę "Niezgodność charakterów rodząca przykre w skutkach konflikty".

 

A wy z jakiego powodu się rozstaliście, rozwiedliście, zakończyliście sielankową ówczas znajomość, która po czasie sadziła już tylko nudą, rutyną, bądź agresją lub może obojętnością?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Fionka99 06.12.2021
    zdrada, 3 razy zdrada z jego strony, żal i brak wybaczenia. Długi powrót do wyrobienia sobie na powrót szacunku do samej siebie.
  • D.E.M.O.N 11.12.2021
    ale zyskany, więc jednak racja z tym, że człowiek się uczy na własnych błędach najlepiej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania