Abc

Abc

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (157)

  • Łukaszenko dwa lata temu
    Czy ty przypadkiem za brdzo nie dramatyzujesz czasem?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    https://www.youtube.com/watch?v=OlH1LWBN1NM
  • MartynaM dwa lata temu
    Odejdź stąd!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Bardzo podoba mi się ten wiersz
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie obchodzi mnie to.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Takie jednoznaczne niedopowiedzenia.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Naucz mnie pisać takie skondensowane będę wdzięczny.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    'więc wcieram siebie w czyste kartki
    aż po obrazy"- nie wiem jak rozumieć to słowo "wcieranie", czy nadać mu pozytywne czy negatywne znaczenie
  • MartynaM dwa lata temu
    A ja będę wdzięczna, jeżeli poszukasz innej ofiary... pań tu pod dostatkiem...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Ale ja teraz pytam o wiersz, zauważyłaś?
  • MartynaM dwa lata temu
    Co ja ci zrobiłam, że tak mnie prześladujesz?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Nie rób z siebie ofiary, słabo tobie wychodzi udawanie takiej ;)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Myślisz że wszystko jest wytłumaczalne?
  • MartynaM dwa lata temu
    Tylko pytam. Priste pytanie chyba?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Ja pytałem o wiersz i też nie dostałem odpowiedzi...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dostanę odpowiedź?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Ciekawa jest ciągła zmiana polaryzacji emocji w rozmowie z tobą.
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie chcę, żebyś się do mnie zwracał ani pytał, ani pisał.
    Za trudne do zrozumienia?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Ale ja tylko próbuję dociec, DLACZEGO?
  • MartynaM dwa lata temu
    A jakie to ma znaczenie?

    Chcesz, zostaw komentarz, jak każdy, masz do tego pełne prawo, i tyle.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Po to mamy możliwość komentowania pod tekstami, halo?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Słuchałaś piosenki?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Nie lubisz dociekliwości u czytelników?
  • Jordan Tomczyk dwa lata temu
    MartynaM proszę Cię, nie uprawiaj hipokryzji w tym momencie. Kilka razy prosiłem Cię, żebyś nie pisała do mnie i nie komentowała moich utworów, próbując dyktować mi (innym zresztą też), co wolno pisać, a co nie, lecz i tak to robiłaś. A kiedy ktoś robi coś takiego w drugą stronę, to już jest "be"? Naprawdę ręce opadają. Nie lubię wdawać się w pyskówki, bo tacy, jak Ty się nimi karmią, ale tym razem nie wytrzymałem. Bez odbioru.
  • MartynaM dwa lata temu
    Jordan Tomczyk, nie dyktowalam, dziecinko, co wolno a co nie, tylko tlumaczylam co jest źle i wymaga dopracowania, bo piszesz słabo. Ale jeśli na nic więcej cię nie stać i wystarczy ci niewiele do szczęścia, to dałam sobie spokoj... z wrony - sokoła nie zrobię.

    A tutaj o co innego chodzi, ale żeby to pojąć, trzebs chociaż trochę inteligencji, a nie wszyscy posiadają...
  • Jordan Tomczyk dwa lata temu
    MartynaM Twoja opinia nie znaczy nic. Kompletnie nic. Żaden z Ciebie autorytet. I jeśli mówisz, że ktoś, kto wydał książkę i wydaje kolejną pisze słabo to chyba wiadomo już, komu tutaj brakuje inteligencji, dziecinko. Żegnam.
  • MartynaM dwa lata temu
    Jordan Tomczyk, piszesz słabe wiersze, a wydawać własnym sumptem sobie możesz... czy ja ci zabraniam?
  • Jordan Tomczyk dwa lata temu
    MartynaM no i tu się mylisz moja droga, bo wyłącznie własnym sumptem to by nie było osiągnięcie, którym warto by było się pochwalić. Dobra, kończę tę jałową dyskusję z kimś, kto zmienia fikcyjne imiona jak rękawiczki. Nie każdy ma widać odwagę ciskać się, jakim to nie jest ekspertem od wierszy i wszystkiego, nie podając przy tym nawet imienia i nazwiska. Raz Laura, raz Martyna, a jutro...? Dlatego nie jesteś żadnym autorytetem w tej kwestii. Podreślam, żadnym. Pewnie coś tam jeszcze naskrobiesz od biedy, bo musisz mieć ostatnie słowo, ale nie dbam już o to. ŻEGNAM.
  • MartynaM dwa lata temu
    Jordan Tomczyk, zabawny jesteś... przylazisz pod mój tekst pożegnać się... poza tym chcesz mnie przekonać, że jakieś wydawnictwo może być zainteresowane wydawaniem twoich piblikacji, kiedy nie ma w nich ani nic nowego, ani odkrywczego... fantazja cię ponosi.
    Ale skoro musi...
  • Jordan Tomczyk dwa lata temu
    MartynaM takie są fakty. Wydawnictwa są zainteresowane i na potwierdzenie mam chociażby maile od nich moja droga. Jakkolwiek byś się nie wściekała z tego powodu, takie są fakty.
  • MartynaM dwa lata temu
    Jordan Tomczyk, niby dlaczego mam się wsciekac? Z twojego powodu? Nie rozsmieszaj mnie...
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Ten fragment jest wszystkim w tym wierszu, reszta jest przegadaniem. No i tytuł jest słaby.
    Zostawiłbym tak, moim zdaniem bdb miniatura by była

    jeszcze szukam miejsca

    na wiersze
    są jak odejścia
    od lustra
  • MartynaM dwa lata temu
    Dziękuję za komentarz
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Zgodzę się Grzechu że jest to rdzeń wiersza, ale skrzywdziłeś ten tekst pisząc że reszta przegadana.
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Łukaszenko może dlatego, że reszta pasuje do tytułu, a ja z niewybrednej sceny erotycznej staram się wyciągnąć coś dla siebie,
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dementor Biały Zmieniła na tatuaże, więc to uczucie rodziło się w bólu.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dementor Biały Nie widzę tutaj "niewybrednej sceny erotycznej", no ale cóż. Nie jestem przecież tobą.
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Moim zdaniem chodzi raczej o zanikanie, robi to pustą kartką, więc to jest tatuaż pustki, zanika w ten sposób.
    Faktycznie może źle odczytałem, bo dla mnie koniec oznacza czekanie na życie, na cokolwiek, bo przecież oddech to takie nicwszystko
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Ja w tym wierszu widzę chęć uwolnienia się od jakichś traum.
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Za mocno kojarzy mi się motyw autoagresji peela, próbowałeś nacierać się kartką?
  • Dementor Biały dwa lata temu
    I to po tatuaże?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Peelka chce być dobra ale nie wie jak chyba? Tatuaże są drogowskazami.
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Łukaszenko to nie Memento...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dementor Biały Zapominasz że w poezji można wszystko.
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Łukaszenko można. Fakt, nie erotyk a thiller, zabrakło mi nazwy i użyłem złej. Dzięki za zwrócenie uwagi
  • MartynaM dwa lata temu
    Ciekawe, kiedy ci się znudzi gadać ze sobą...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Chętnie pomogę tobie znowu pokochać świat. I nie oczekuję seksu w zamian jak coś.
  • MartynaM dwa lata temu
    A gdzie napisałam, że nie kocham świata?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Ty się tylko od niego ogrodziłaś zasiekami, wiem.
  • MartynaM dwa lata temu
    Bardzo śmieszne...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Tytuł bym zmienił na "portalowy czyściec". Byłaby nadzieja na odkupienie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Ten mi się bardziej podoba. I prawdziwszy... czyżbyś nie załapał?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Dementor miał rację z erotykiem?
  • MartynaM dwa lata temu
    Kazdy patrzy poprzez własną wyobraźnię, jeżeli komuś chleb na myśli, to i piekarnię zobaczy...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Mam takich znajomego, jak żona chce coś na nim wymusić, to symuluje napady ciężkiej depresji z płaczem, on wtedy naokoło niej biega i się tak długo troszczy aż ona na swoim postawi. O tym jest ten wiersz.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    *takiego
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, co kto zobaczy, to jego...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Momentami widzę samotność w kryzysie wieku średniego.
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, u siebie? No cóż...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM I chęć powrócenia do szalonych czasów młodości, kiedy człowiek w głowie tatuaże miał.
  • MartynaM dwa lata temu
    Ciekawe czy większość, jak ty, czyta dosłownie...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    I tytuł sugeruje że twierdzisz że im starszy człowiek, tym bardziej zużyty, jak szmata do podłogi?
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, jezeli tak się czujesz... ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM I jeszcze jedna, to może być wiersz o szukaniu poezji w dzisiejszym świecie.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Pełnym okrucieństwa i niedługo biedy i głodu. Jakby poezja była nic niewartym wycieruchem właśnie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, lubisz maliny?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM I jeszcze to może być idąc tropem DB
    https://www.youtube.com/watch?v=1lKn21dlV2k
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Wolę zakazane jabłka z "seksmisji"
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Maleńczuk pasuje jak ulał do tego wiersza
    https://www.youtube.com/watch?v=fBotNLCxBO0
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Lubisz Maleńczuka?
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Zbyt mało prawicowe teksty?
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie podoba mi się jego głos.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Tu się z tobą zgodzę, ale talent do pisania ma chyba?
  • MartynaM dwa lata temu
    Skoro tak uważasz...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    To pisać piosenek i poezji też nie potrafi?
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie wiem, co potrafi. Nie interesuję się tym czlowiekiem.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    A jan pietrzak?
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, raczej nie umie śpiewać.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Za to poglądy ma kryształowe ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie wiem, nie interesuję się
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM To chyba zdrowy odruch.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Masz w pisaniu takich tekstów talent.
    Super
    5
  • MartynaM dwa lata temu
    Dziękuję Józefie.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Myślę że to wiersz bardzo autobiograficzny, tytuł sugeruje jak autorka siebie widzi na jakimś tam portalu.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Czyli w roli opiekunki szlifującej formę młodszym adeptom poezji.
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, tytuł, to trochę metafora, większość piszacych wyciera się ns portalach... niektórzy nsert przerastają do tekstów innych...
  • MartynaM dwa lata temu
    nawet*
    przyrastają*
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Jeszcze jedno. Wiersz może być metaforą naiwnej kobiety szukającej poetyckiej miłości na portalach dla wyposzczonych.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    facetów.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    I oczywiście z tego powodu cierpi że jest wykorzystywana seksualnie, czeka na okres menopauzy aby móc się wreszcie uwolnić od popędów płciowych, znajdując przy okazji prawdziwą miłość.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Nawet jeśli nie znajdzie, nic się nie stanie. Bo przecież przekwitła i życie się ustabilizowało.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Patrzy w lustro, widzi piękną kobietę, i zastanawia się dlaczego spotkało ją to co spotkało.
  • MartynaM dwa lata temu
    Zgłoszę cię do Admina i poproszę o zablokowanie ci możliwości komentowania u mnie... i przytoczę te bzdety chorej, spaczonej wyobraźni...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Ale o co tobie chodzi, utożsamiasz się z tą interpretacją?
  • MartynaM dwa lata temu
    No, teraz z tej strony zacznij i pociągnij temat... dawaj!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Za bardzo bierzesz do siebie słowa chyba i zapominasz że jestem po twojej stronie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Że to się chce, cymbalowi, pisać te wysrywy...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Piszesz o swoim wierszu?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Pisałem już tobie ze jestem wrażliwym człowiekiem ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, tak. Przecież nie o tobie. Ty ideal...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Masz tatuaże? ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, nie.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Nie wierzę.
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, dlaczego? Przecież ja ci zawsze prawdę piszę... Nie bądź taki.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Będę, ledwo wczoraj ciebie obsztorcowałem, a ty mi znowu dziś z kłótniami wyjeżdżasz, chociaż po pachy się urabiam aby nadać znaczeń twojemu wierszowi, gdzie tu szacunek do partnera?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    co dziś na obiad?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Mam nadzieję że nie znowu pomidorówka z ryżem, bo rzucę talerzem o ścianę!
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, ja ciebie nie szanuję???

    Mielony z buraczkami i ziemniaczki. Na pierwsze ogórkowa.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Tak nie szanujesz mnie, pomiatasz mną jak jakimś pantoflem, aż się ludzie śmieją, kiedyś doprowadzisz do sytuacji że będę musiał te kłótnie kinetycznie zakończyć! Nie chcę tego robić bo cię kocham, nawet antoni wczoraj powiedział że cytuję "wpierdol".
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Nie podgrzewaj mi za bardzo zupy, wiesz że nie lubię dmuchać w łyżkę.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    https://www.youtube.com/watch?v=J9ll0BAxB8s&list=RDJ9ll0BAxB8s&start_radio=1
  • MartynaM dwa lata temu
    Ale w domu nic nie ma, bo ja to w karczmie z kolegą jadłam.
    Kup sobie coś w żabce, bo nie wiem, o której wrócę.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    A ty co Kalina Jędrusik? ;)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Spróbuj wrócić pijana i się awanturować jak zeszłym razem, a policja dziś będzie!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dzwonię do twoich rodziców, że znów szlajasz się po nocach.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Masz zamiar wrócić na noc do domu?
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, co się rzucasz? Jakich kolegów masz, takich biorę... przecież nie będę ci wybierać
  • Łukaszenko dwa lata temu
    pfffffff...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dlatego nie lubisz jak wracam wcześniej z pracy?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Twoja mama jest taka sama, a rodzice mnie ostrzegali przed małżeństwem z tobą.
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, a ty pracujesz, nierobie?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dziś mega zachód słońca.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Ile razy mam wracać do kwestii zarobków? Prosiłem, nie pytaj skąd, ciesz się że na wszystko starcza! I możesz się w tych siksowatych kieckach szlajać po nocach.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    (jak przesadzam to napisz)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Znowu masz konto na badoo?
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Nie będę tego czytał
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Ty też przychodziłeś do domu pod moją nieobecność! Sąsiad mi powiedział...
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Łukaszenko czemu do tego wracasz?
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Wtedy wystarczająco mnie zirytowałeś, wiesz ile godzin jechałem? A tu nikogo nie ma, a ona mnie irytuje nie chcąc odpowiedzieć na proste pytanie, po co do tego wracać
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Ja ciebie z nałogu narkotywego wyciągnąłem, dałem pracę, a ty mi kobietę wychędożyłeś!
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Łukaszenko lobotomia się nie udała?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Coś ty, dzisiaj też jak widzisz nie ma zamiaru na noc wrócić!
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Łukaszenko robili wokół tego tyle szumu, że przeczytałem tą rozmowę. Jak dla mnie przegiąłeś, ale mniej niż się spodziewałem
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dementor Biały W którym momencie, w opisie podmiotu lirycznego?
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Łukaszenko w tym że napisałeś że utozsamiasz peela z autorem, bo to znaczy, że Ci go przypomina. W innym wypadku byłby dla Ciebie to taki sam random jak każdy inny peel
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dementor Biały Każdy wiersz ma motyw autobiograficzny, przecież zrodził się z naszej głowy ;)
  • Dementor Biały dwa lata temu
    To jest napisanie autorowi wprost - jesteś taka a taka moim zdaniem, jesteś wycieruchem portalowym
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Nie prawda, jeżeli piszesz tylko tak to jest to mega ograniczone,
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dementor Biały Słowo wycieruch widzę w pozytywnym aspekcie tego słowa.
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Wielokrotnie opisywałem inne osoby, to na co/kogo natrafiłem i pisałem w pierwszej osobie, mimo, że nie byłem tożsamy z peelem
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Afirmuję postawę pedagogiczną Martyny na portalu.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Ty to zrozumiałeś negatywnie? Pewnie przez twoje nastawienie do Martyny!
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Łukaszenko wyraziłem swoje zdanie, moim zdaniem brzydko jest naruszać sfery intymne w ten sposób, to było seksistowskie i na granicy molestowania
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dementor Biały Nie Grzegorzu to była tylko interpretacja wiersza, a ty dorobiłeś do tego ideologię.
  • Dementor Biały dwa lata temu
    O, dzięki temu zrozumiałem czwmu Martyna nie zrozumiała mojej metafory ze zdjęciem. Braki w empatii bywają straszne, przepraszam jeszcze raz za tamto Martyno
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Niestety nie, to było podłe. Jeżeli niechcący podłe to przeproś, nie trzeba rozumieć że kogoś coś może urażać, skoro to nie problem żeby to uszanować
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dementor Biały Nie można mieć pretensji o fikcję poetycką, do książek Grzegorzu.
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Łukaszenko, nie jesteś poezją, autor również, ani książką
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dementor Biały Ale moje słowa mogą być, jesteśmy na portalu literackim.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dementor Biały Miałem na myśli doucz się Grzegorzu.
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Łukaszenko to Twój argument na wszystko? Jesteś sztuką samą w sobie bo kawałek gowna może być sztuką w galerii? Nie zmienia to mojego zdania
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Dementor Biały Możesz byś nawet kawłkiem tego, jeśli tak ci łatwiej.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    A zatem wiersz po drugiej stronie lustra, może się różnić, od oryginału. Lecz od siebie, uciec się nie da.
    Jedyna nadzieja w tym, że nad wtopioną w czystą kartkę, będzie tatuaż z rurką do oddychania.
    Wtedy szansa, że będzie wewnątrz wiersza, z przerzutnią, co wzbije ponad...
    Pozdrawiam?:)
  • MartynaM dwa lata temu
    Dziękuję DD za komentarz
  • Lotos dwa lata temu
    Podoba się i trochę kojarzy mi się z moim " promieniowanie tla". Wydaje mi się, że jest tam coś co łączy te dwa wiersze.
  • MartynaM dwa lata temu
    Kruchość chwili...

    Dzięki Lotos

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania