Portiernia

Ile bierze notariusz za przepis – wyszeptała wyznanie ofertowe,

wprowadzając niecierpliwie i taksująco jego męskość

pod strzechę z nieprzemijającą, dziedziczną po matkach

i kochankach wilgocią powiek.

Nie trzeba uważać – uprościła to wszystko niezapisywane

drobnym drukiem, do przestrzegania w życiu

zabezpieczanym tylko ostatnią myślą.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Przeczytałem tylko: Ile bierze notariusz za przepis i dość. Notariusz sporządza akta notarialne, nie miłosne. To w twoim stylu takie pierdu, pierdu. Dałem PAŁE. skoro jest taka skala ocen, to dlaczego nie.
  • Zapomniałem czegoś dodać. Gdzie jest twoja druga wersja tekstu, ta niby lepsza. Może zmienię ocenę na 5.
  • Noico1 rok temu
    Woźny, idź sobie stąd człowieku i już nie nudź. Napisz własny lepszy, skoro uważasz, że taki dobry z Ciebie artysta.
  • Lotos rok temu
    Noico1 No,
    Lotos tydzień temu
    Każdy może w różny sposób wyrażać swoje poglądy i każdy może je krytykować.

    Pozdrawiam.

    Pokaż mi człowieka o zdrowych zmysłach który gloryfikowałby zbrodniarza takiego jak Hitler, który wymordował 3 miliony Polaków, za jego przyczyną zginęło w trakcie wojny kilkadziesiąt milionów. Jeśli masz na myśli "reportaż" tvn, to chyba powinieneś dobrze wiedzieć, że to była opłacona ustawka. Jeśli nawet jakiś psychol zrobiłby coś takiego ze swojej własnej woli, to byłby to tylko pojedynczy psychol. Dlatego nie rozumiem, czemu mieszasz do tego patriotów. A Ty patriotą nie jesteś? Nie kochasz kraju w którym się urodziłeś, w którym są groby Twoich bliskich. Polska, jak mało który kraj, ma bardzo piękną historię.

    CytujOdpowiedz
    Gerber
    Gerber
    Użytkownicy
    529

    Autor
    Opublikowano 25 Listopada 2019
    Reportaż TVN- u pokazywał prawdę, mieszkam 20km. od Wodzisławia i wiele razy odchodziły takie "imprezy". Zaczęło robić się coraz głośniej, aż dotarło do TVN. Znam wielu takich patriotów bijących się na meczach, wychodzących z knajpy i krzyczących "Kurwa gdzie jest Hitler i SS", "Kupujesz kebaba wspierasz araba" Albo niepijących, nie palących, ale wszystko wiedzących. Mówią, że wszyscy w Izraelu mówią po polsku, bo to jest ich przyszła ojczyzna. Mógłbym tak jeszcze wymieniać, ale to nie portal na takie dyskusje. Napisałem tekst i możesz go krytykować, że ci się nie podoba, że jest kiepski, ale jak mówisz, że jest nieprawdziwy to się z tobą nie zgodzę.

    1
    CytujOdpowiedz
    Gość
    Gość
    Goście

    Opublikowano 25 Listopada 2019
    @Gerber tja, uwierzyłbym w te imprezy, gdyby nie to, że gloryfikowanie faszyzmu jest karalne. Niby Ty wiesz, a policja nie wiedziała. Tylko tvn musiał zadziałać:) He, he, drętwe. I ten tort zrobiony na prędce z wafelków, pod reportaż, i ten hailujący kamerzysta. Żałosne to wszystko. Skoro o tym wiesz, to czemu nie powiadamiasz odpowiednich służb. Takie coś jest jak nic przestępstwem. No chyba, że chodzi o jakichś przedstawicieli wiadomej mniejszości. Ale oni by raczej sobie d. nie zawracali taką dziecinadą.

    CytujOdpowiedz
    Gerber
    Gerber
    Użytkownicy
    529

    Autor
    Opublikowano 25 Listopada 2019
    Możesz nie wierzyć, to nie jest w końcu kwestia wiary, a ja swoje widziałem i wiem.
    Pamiętasz ten dialog, to z innego portalu?

    Noico1 6 dni temu
    Dlaczego tu wklejasz jakiś bełkot z innych portali trollu w dodatku nie na temat. Co mnie obchodzą twoje chore obsesje z twoich zafajdanych tefałenów.

    Noico1 6 dni temu
    Jak chcesz o takich sprawach rozmawiać to idź na wątek polityczny, możesz znajdziesz miłośnika urodzin Hitlera podobnego do siebie. Pełno tu jest różnych psychopatów;)

    Lotos 6 dni temu
    Noico1 no, ale to są twoje komentarze do mojego tekstu na poezji.org

    Lotos 6 dni temu
    Noico1 to ty się zaliczadzdo psychopatów?

    Lotos 6 dni temu
    Noico1 z tych komentarzy wynika, że to TVN wymyślił, kogoś jednak skazano i to nie dziennikarzy z TVN, kogo więc bronisz? ale...
  • Grain rok temu
    Lotos, zjeb nr 2 popisz sobie w swoim kiblu, ale najpierw leki
  • Lotos rok temu
    Grain geniuszszszu, wybacz, ale co sądzisz o obrońcach Hitlera?
  • Grain rok temu
    Lotos popytaj równie pojebanych jak ty. Zadowoleni gwarantowane.
  • Lotos rok temu
    Grain czyżby Hitler Ci się spodobał? Zawiodleś mnie, a przecież to kwestia czasu, kiedy w szkołach będą się uczyć na pamięć twoich wierszy.
  • Lotos rok temu
    Grain No tak, Polska, Polska, ale hitlerowski porządek wam się marzy. Dlaczego nie przyznasz otwarcie, ze jesteś hitlerowcem?
  • Grain rok temu
    jesteś pojeb i dowód na tezę, że ten portal powinien objęty opieką lekarską
  • Lotos rok temu
    Grain No wiem, masz prawo, geniusz z ciebie, no, ale co z ta sympatia do Hitlera?
  • Lotos rok temu
    Grain Zdajesz sobie sprawę, że tworzysz nowomowę, Polska pójdzie za twoim językiem, to będzie cos fenomenalnego np: kreton, kretonizm itp. Jesteś twórca przyszłości, ale ten Hitler to...
  • Grain rok temu
    Lotos
    Ty i ten drugi zjeb, jesteście tylko i najwyżej stalkerami. Nie życzę niemożliwego zdrówka
    psychicznego.
  • Lotos rok temu
    Grain Nie ważne, za to Ty jesteś geniuszszszemmmm, niedługo będą Cię recytować w szkołach.
  • SwanSong rok temu
    Jak zwykle chłam, bo autor ma problemy z językiem polskim i uważa, że losowy zlepek słów to poezja.
  • Noico
    Tutaj każdy artysta taki sam. Czyli amator. Byłbyś kimś, to nie publikował na portalach społecznościowych, ale w porządnych wydawnictwach. Ja przycieram nosa ludziom o wybujałym ego. Którzy tutaj i na innych portalach uważają się za gwiazdy. Innych opluwają, żeby sami zabłysnąć. Nie chodzi mi o publikacje własnym sumptem, bo bo to każdy może. To jest właśnie zlepek słów, jak przed chwilą napisał Swan Song. Nie uważam się za artystę. Pisanie to moje hobby. To tyle.
  • Żeby rozładować atmosferę. zapraszam obu panów, (Noico i Graina na 4 czerwca o godz.12 na marsz solidarnościowy. Zwycięstwa nad Komuną. Która znów powraca. No!
  • Noico1 rok temu
    To jest marsz folksdojczów, zgromadzą się wszyscy w jednym miejscu, wystarczy obfotografować;)))
  • Grain rok temu
    Noico, nie musisz bronić. Wycia zjeba i zarobkującego trolla mnie nie dziwią.
  • Grain rok temu
    Jakie kużwa wolne wybory, pozwolili komunie spaść na cztery łapy, przejąć majątek państwa, poczyścić archiwa. Nie dziwi mnie, że są idioci , którzy w to wierzą.
    Idi na chuj kacapski pomiocie
  • Zjebem, to ty grain jesteś, razem z tym noico. Do jakich szkół chodziliście. CZy nie takiej w Legnicy. Tam była szkoła sowiecka, która kształciła przyszłe kadry sowietyzacji Polski. To pisiory z Antkiem pchają nas do Rosji.
  • Widzisz? Jak ładnie mówisz pa ryski ."Idi na chuj" Tego się nie zapomina, czego nauczyli cię w dzieciństwie.
  • A gdzie byli bliźniacy w stanie wojennym? w czarnej dziurze. Dopiero własnie w czasie częściowo wolnych wyborach pokazali się pod skrzydełkami Wałęsy. Czy ktoś ich wcześniej znał? Nie! Dzięki niemu zawdzięczają karierę (ohydną)
    I ci wszyscy dzisiejszy politycy TZW. prawicy chowali się w piwnicach i na strychach w obliczu zagrożenia. Dzisiaj wysuwają piersi do medali. Jak inni to wywalczyli. Przykład obecnego ministra obrony: "to nie ja, to oni" Takich mamy przywódców.. Dla mnie bohaterami przemian 89r. są Michnik, Kuroń. Modzelewski i inni. Oni odsiedzieli za komuny, niektórzy kilkanaście lat. ile odsiedział obecny naczenik Państwa. Dlatego w niedzielę będę na marszu. Bo sam dużo zła doświadczyłem od strony Komuny. Nie chcę powtórki. Chociaż mówi się, że historia zatacza koła. Dlatego to koło trzeba zatrzymać.NO!
  • Grain rok temu
    Leków na to nie ma.
  • Portalowy lekarz. Lekarzu Uzdrów się sam. Lekarze w brew temu, co mniema się o nich też niestety chorują. A na co?
    Jak powyżej widać.
    Dlaczego nie wrzuciłeś drugiej wersji?
    Rozumie.
  • Grain rok temu
    Nie rozumiesz zjebie, nie ma drugiej wersji, poza twoją łepetyną.
  • Jak powiedziałem zjebem to ty jesteś. Zmanipulowanym przez TVP-info. Jak wiesz Jacek Kurski kim jest. A jego brat? Dwa bieguny. Tak nas kształtują, niektórych podatnych tylko na tego typu propagandę. Dlatego popatrz trzeźwo, wznieś się ponad to. Potrafisz, skoro jesteś poeta i oceń. Jeśli zaślepi cię propaganda i jej uwierzysz, to tragedia. A jeśli zdrowy rozsadek, to już cóś. Przeczytaj sobie kroniki z Niemczech z lat 30-tych, jak ludność kochała adolka. Jaki był socjal w tym czasie dla Niemców, gdy w europie i na świecie był kryzys. adollek kupił ludzi, za poparcie. Analogii nie widzisz. Dlatego będę w niedzielę na marszu.
  • Noico1 rok temu
    Aleś dureń Woźny, jak Hitler doszedł do władzy i został kanclerzem to kryzys spowodowany krachem na giełdzie amerykańśkiej w Europie właśnie się skończył i wszędzie się polepszyło, chociaż w różnym stopniu.
  • Grain rok temu
    Zamelduj to koniowi ma duży łeb, przyjmie i twoje pierdoły. Mój tekst nie był o tym jak jesteś pierdolnięty.
  • Wiem o czym jest twój tekst. To żadne dzieło. Chcę cię wyedukować na może porządnego człowieka. Cóż, Ale myślę, że przeczytałeś moje wpisy i coś do ciebie dotrze. Trzeba kształtować zagubione dusze. Czyż nie tak mówi ci twój proboszcz.
  • Przyszedł właśnie mój koleżka Romuś i pójdziemy na balangę. Także dziś ci poeto nie odpowiem na twoje nurtujące pytania, może jutro, kto to wie. do zobaczenia poeto najwiekszy w śród portalowych poetów i ten drugi noico.
    Do niedzieli wytrzeźwieję i pójdę w marszu przeciwko szerzącemu się bezprawiu. NO!!!
  • Kiedy miałem się już wylogować, bzyknęło coś w kompie i o dziwo noico coś napaplał. Nie będę odnosił się do tego. noico, sprawdź socjal w latach 30 za czasów adolka. I podaj ile tożsamych jest obecnie. Za co kupił adolek swe poparcie, żeby dojść do władzy. 13 i 14 emerytura, to ściąga z Grecji. Dzisiaj oni sprzedają Cyklady.

    Bez odbioru. Koniec .

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania