Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Posypka na ból zaplecza

Czy narody świata nasze kochane zrozumią wnet że coś im tam na tyle zalega i tyłeczek mierzi.Coś dawno temu do zaplecza sie dorwało i odpuścić za nic nie chce a my nic,nic z tego se nie robimy wcale a wcale tylko zadowoleni od ucha do ucha bezmyślnie po ziemi łazimy i sie cieszymy,bo nam posypke za darmo dali i pupeńka już tak nie mierzi

To, że w okropnym stanie to przecież nic,drobnostka no bo i tak tam nigdy nie zaglądamy bo i po co jak nam cudowny lek i antidotum co chwile zapewniają szkoda tylko,że troche złudny i na metę krótką choć to i tak znaczenia to nie ma gdy narody nasze kochane do coraz gorszej udręki są przyzwyczajane.

 

ref:Z dziweczką w zapanbrat dziś jeden z drugim idź już terazz bo takiej martwicy dupy najgorsza nawet i zsyfiała szlara na oczy nigdy nie widziała i nawet by na ciebie nie spojrzała gdyby ją na własne oczy ujrzała

 

Zaplecze zrójnowane no ale z deczka posypane.Degeneracja dupy w zaparte idzie,z deka troche posypka ją chamuje.Musi jeszcze troche jeszcze wytrzymać bo i system musi z czegoś odżywiać a jak sie odżywi gdy dupa dość powie i w wieczność zalęgnie,cuda więc posypka ździałać musi i pacjenta uleczać ale brońcie nas niebiosa za wszelką cene nie wyleczać ale i dupsko w końcu swoją wytrzymałość ma i mówi do ciebie pas więc i wtedy cudotwórca fałszywy przychodzi,diagnoze stawia,ciebie uspokaja a dupsko w zarodku krzyk tłamsi no i cześć.

 

ref:Z dziweczką w zapanbrat dziś jeden z drugim idź bo takiej martwicy dupy najgorsza nawet i zsyfiała szlara na oczy nigdy nie widziała i nawet by na ciebie nie spojrzała gdyby ją na własne oczy ujrzała

 

Tak więc poszczypie tu,tam popiecze lecz od czego posypkę masz.Nic to iż z ciebie na nią co nieco wydoją ale czy wieczny zaślepieniec zauważy w końcu swą niechybną drogę ku przepaści bezkresnej?Nadzieje tylko miejmy,że z braku posypki i środku na nią dupa aby ostatecznie z bólu nie pęknąć pogna właściciela ku wolnośći od dupska bólu,wtedy zaplecze z desperacji i braku hamulców gotów będzie na to aby sie przed niczym nie cofnąć i hektolitrem gówna systemową swołocz dostatecznie dobrze zalać.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania