Poszukiwania cz 3 (Scenariusz)

Karol

 

Co za frajer mógł to zrobić?

 

Adam

 

Jeśli miałbym kogoś winić to postawiłbym wszystko na Erwina, mały śmieć mógł chcieć się na nas odegrać za to co mu robiliśmy w szkole. A na dodatek dobrze się zna na komputerach.

 

Karol

 

Możesz mieć rację, trzeba z nim szybko pogadać.

 

Adam

 

A co z Adrianem i Sylwestrem?

 

KArol

 

Sylwester ma ostrego kaca po wczoraj a Adrian siedzi na komisariacie za handel prochami.

 

Adam

 

On handlował, wiedziałeś o tym?

 

Karol

 

Jak rano przeglądałem nagrania byłem tak samo zaskoczony jak ty, nie wydawało się że może mieć cokolwiek wspólnego z prochami.

 

Adam

 

Dawaj jedziemy pogadać z Erwinem.

 

PLENER.DOM ERWINA.DZIEŃ

 

Adam i Karol dzwonią do drzwi. Otwiera im mama Erwina(46)

 

Adam

 

Dzień dobry, jest Erwin w domu?

 

MAMA erwina

 

Tak, a o co chodzi?

 

Karol

 

Jesteśmy jego kolegami i chcemy porozmawiać.

 

mama erwina

 

Już go wołam.

 

Zostawia otwarte drzwi i wchodzi kawałek do domu.

 

MAma erwina

 

Erwin, koledzy do ciebie.

 

Erwin schodzi po schodach na dół.

 

Erwin

 

Jacy koledzy? Przecież nikogo nie zapraszałem.

 

Adam

 

Cześć Erwin musimy pogadać, chodź na chwilę na dwór.

 

Erwin

 

(przestraszony)

 

Cholerka, teraz nie mogę, muszę coś załatwić.

 

Karol

 

To zajmie dosłownie kilka chwil.

 

Erwin

 

No niech wam będzie.

 

Wychodzą na dwór, Karol łapie Erwina za kołnierz.

 

karol

 

Te nagrania to twoja sprawka, co fajnie się było na nas odegrać i zjebać nam reputację?

 

Erwin

 

Jezu, uspokój się.

 

KAROL

 

Mały szczylu gadaj to ty czy nie?

 

ERWIN

 

Jak to mógłbym być ja skoro sam na nich jestem?

 

ADAM

 

Karol weź go puść, zrobiłeś coś?

 

ERWIN

 

Nie widzieliście? Nagranie ze mną jest wszędzie.

 

KAROL

 

Jakoś nie zwróciłem na ciebie uwagi. To gadaj co takiego przeskrobałeś?

 

Erwin

 

Tylko nie mówcie mojej mamie, bo się załamie.

 

ADAM

 

Gadaj.

 

ERWIN

 

Wszedłem do pokoju Julii i zacząłem wąchać jej bieliznę a potem sobie do tego no wiecie.

 

ADAM

 

Co do tego zrobiłeś?

 

ERWIN

 

(zakłopotany)

 

Zwaliłem sobie.

 

KAROL

 

(wybucha śmiechem)

 

A jednak to prawda co o tobie w szkole gadają onanisto.

 

ERWIN

 

Odezwał się, pedał.

 

KAROL

 

Co ty szczylu powiedziałeś? Mam ci buźkę wykrzywić.

 

ADAM

 

Chłopaki, każdy z nas został udupiony przez tego gnojka, więc proponowałbym połączyć siły i go znaleźć zamiast się bić bez sensu.

 

KAROL

 

Dobrze gadasz tylko w jaki sposób masz zamiar go odnaleźć, skoro ty nawet z znalezieniem drugiej skarpetki masz problem.

 

ADAM

 

No... To trzeba jeszcze przemyśleć.

 

ERWIN

 

Może zaczniemy od przejrzenia nagrań w końcu ten kto to zrobił też tam był i jest szansa że kamery go przyłapały.

 

ADAM

 

No to na co czekamy, jedziemy do Karola i szukamy skurwysyna.

 

Erwin

 

Ale muszę powiedzieć mamie.

 

KAROL

 

Wbijaj, chyba się nie będzie aż tak martwić.

 

Erwin

 

No spoko, ale jak co to ja chciałem mamie powiedzieć ale wy mnie pospieszaliście.

 

Wszyscy wsiadają do samochodu i odjeżdżają.

 

WNĘTRZE.POKÓJ KAROLA.DZIEŃ

 

Erwin i Karol przeglądają nagrania, Adam siedzi na łóżku i pisze wiadomość do Pauliny.

 

ERWIN

 

Na razie nikogo podejrzanego nie widzę.

 

KAROL

 

Te taśmy łącznie trwają 8 godzin a my z tego całego zbiegowiska mamy znaleźć jedną osobę, to jest niewykonalne.

 

ADAM

 

To masz lepszy pomysł?

 

KAROL

 

Chyba nie.

 

ADAM

 

To siedź i oglądaj a nie narzekasz.

 

KAROL

 

A może pan by nam pomógł bo jak na razie to ja z Erwinem szukamy tego śmiecia a ty sobie fejsa przeglądasz.

 

ADAM

 

Nie przeglądam fejsa tylko piszę do Pauliny. Dzisiaj rano gdy się obudziłem jej już nie było i nie odbiera telefonu. Martwię się o nią.

 

ERWIN

 

Skoro rano zniknęła i nie ma teraz z nią kontaktu to może ona upubliczniła nagrania?

 

ADAM

 

Pojebało cię? Wrzuciłaby do neta nagrania na których widać jak się ze mną kocha, wątpię.

 

ERWIN

 

W sumie masz rację, więc jedną osobę możemy już wykluczyć.

 

KAROL

 

To jeszcze zostało nam jakichś stu potencjalnych sprawców, kozacko.

 

ADAM

 

A może zapytamy Julki czy nie zauważyła kogoś podejrzanego w domu.

 

ERWIN

 

To może być nawet spoko pomysł.

 

Dzwoni telefon Adama.

 

ADAM

 

O Paulinka dzwoni, czekajcie odbiorę i za chwilę wracam.

 

Wychodzi z pokoju i odbiera.

 

ADAM

 

Czemu rano wyszłaś bez słowa, martwiłem się.

 

PAULINA

 

Przepraszam skarbie, ale musiałam coś załatwić w hotelu gdzie nocuję.

 

ADAM

 

No okej. Widziałaś nagrania?

 

PAULINA

 

Niestety tak. Właśnie w tej sprawie dzwonię, wiadomo kto je wrzucił?

 

ADAM

 

Jeszcze nie, ale z chłopakami dorwiemy tego skurwysyna i zapłaci za swoje.

 

PAULINA

 

Tylko uważaj na siebie bo nie wiadomo kto to może być.

 

ADAM

 

Mogę się założyć że jakiś przegryw z mojej szkoły który chciał się na nas odegrać.

 

PAULINA

 

Albo psychopata który lubi znęcać się nad ludźmi.

 

ADAM

 

Miejmy nadzieję że się mylisz.

 

PAULINA

 

Też mam taką nadzieję bo bardzo się boję o ciebie.

 

ADAM

 

Na razie nie masz czego, dobra muszę kończyć bo jedziemy do Julki z chłopakami żeby ją wypytać czy nie widziała kogoś podejrzanego.

 

PAULINA

 

To możemy się u niej spotkać, bo też miałam plan do niej iść.

 

ADAM

 

To w takim razie do zobaczenia.

 

PAULINA

 

No papatki.

 

Adam wchodzi do pokoju.

 

ADAM

 

To co ruszamy?

 

PLENER.PRZED DOMEM JULII.DZIEŃ

 

Samochód podjechał pod dom gdzie czekała już Paulina. Gdy Adam wysiadł ta podbiega i daje mu całusa.

 

ADAM

 

Oh co za miła niespodzianka. Chodź przedstawię ci chłopaków. No to jest Paulina, moja nowa dziewczyna, a to jest Karol i Erwin.

 

KAROL

 

Miło cię poznać, tylko trochę słabo że w takich okolicznościach.

 

PAULINA

 

Masz rację, słabo wyszło z tymi nagraniami, ale mam nadzieję że ten co to zrobił dostanie nauczkę.

 

ADAM

 

My już tego dopilnujemy.

 

PAULINA

 

To może już wejdziemy?

 

KAROL

 

Zatem chodźmy.

 

WNĘTRZE.SALON W DOMU JULII.DZIEŃ

 

Paulina, KArol i Erwin siedzą na kanapie Julia i Adam siedzą na fotelach naprzeciwko.

 

KAROL

 

Na pewno nikt szczególnie nie rzucił ci się w oko? Może jakichś gość w kapturze czy coś?

 

Julia

 

Na pewno, wszyscy wydawali się normalni, nikt się nie wyróżniał.

 

ERWIN

 

Mogę się założyć że ten ktoś to już planował i raczej nie przyszedł na imprezę w bluzie z założonym kapturem, ten ktoś musiał wyglądać tak jak my żeby nikt go nie podejrzewał.

 

ADAM

 

Erwin ma rację, jeśli ktoś chciał nas upokorzyć to raczej nie wpadł na taki pomysł tak o na domówce. Trzeba pomyśleć kto szczególnie nas nie lubił i mógł chcieć się odegrać.

 

KAROL

 

Nie wiem, może ten lamus z 1 klasy, jak mu tam było...

 

Erwin

 

Dawid?

 

KAROL

 

No właśnie on, Adrian ostatnio na przerwie ujebał mu spodnie na tyłku że wyglądał jakby się zesrał. Potem podobno cały czas chodził i gadał że chce się na nim odegrać i te sprawy.

 

ERWIN

 

Dawid nigdy w życiu by tego nie zrobił, jego starzy po 20 go z domu nie puszczają a to prawdopodobnie miało miejsce po północy gdy wszyscy już byli upici i zjarani.

 

ADAM

 

To ktoś inny wam przychodzi do głowy?

 

Julia

 

Może mój były chciał się na mnie odegrać za to że zostawiłam go dla Krystiana.

 

KAROL

 

On z innej szkoły jest co nie?

 

Julia

 

Ta, on chodzi do szkoły do Konina, ale był wczoraj na imprezie co mnie bardzo zdziwiło bo go nie zapraszałam.

 

Erwin

 

Chłopak z w miarę daleka zjawia się specjalnie na jedną imprezę, mamy chyba pierwszego poważnego podejrzanego. Masz może jakieś jego zdjęcia?

 

Julia

 

Jasne. Muszę tylko poszukać.

 

Julia wychodzi z salonu i idzie na górę. Paulina siada obok Adama.

 

PAULINA

 

Adaś możemy pogadać w cztery oczy?

 

ADAM

 

Jasne, na chwilę na dwór.

 

PLENER. BASEN PRZY DOMU JULII.DZIEŃ

 

ADAM

 

Co tam?

 

PAULINA

 

Może dajcie spokój z szukaniem tego typa, policja się nim zajmie.

 

ADAM

 

Ej, mówiłem ci już że nie masz się czym martwić jest nas 3 on sam więc nawet jak go znajdziemy jest bez żadnych szans.

 

PAULINA

 

A jeśli ma broń i was pozabija.

 

ADAM

 

Skąd ci taki pomysł przyszedł do głowy?

 

PAULINA

 

Po prostu się martwię bo nie chcę ciebie stracić, kocham cię.

 

ADAM

 

Ja ciebie też i obiecuję ci że będziemy uważali.

 

KAROL

 

Gołąbeczki dawajcie do środka bo Julia przyniosła zdjęcie tego typa.

 

ADAM

 

No chodź.

 

WNĘTRZE.SALON W DOMU JULII.DZIEŃ

 

ADAM

 

Pierwszy raz typa widzę, a wy?

 

KAROL

 

Ja tak samo.

 

PAULINA

 

Ja też.

 

Erwin

 

(przygląda się)

 

Widziałem go wczoraj.

 

JUlia

 

Gdzie konkretnie?

 

Erwin

 

Kręcił się obok twojego pokoju.

 

Julia

 

Skąd wiesz gdzie mam pokój?

 

ADAM

 

Julka widziałaś nagrania?

 

Julia

 

Oczywiście że nie, ja nic nie zrobiłam więc po co miałaby je oglądać?

 

Erwin

 

Racja i może lepiej niech tak zostanie.

 

Adam

 

Pokażesz gdzie konkretnie go widziałeś?

 

ERWIN

 

Jasne.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania