Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Potrzeby

Jak nieszczęśliwy może być mężczyzna z piękną i inteligentną żoną.

Każdego dnia jego umysł jest bombardowany jej sexapilem. W jednym z nich, kiedy kobieta schyla się do najniższej pułki, głowa męża nie wytrzymuje ciśnienia. Zaczyna płatać figle i przestaje na niej widzieć damskie ubrania. W wyobraźni zbliża się jak zwierze, zaczyna gładzić doskonałe okrągłości, wsuwać język do ciepłego ciała. Przywołuje z pamięci pieczołowicie zapamiętany zapach. Pięści upragnione ciałko swojej kobietki, kiedy ona mu przerywa i pyta:

- Co się tak zawiesiłeś?

- Mam ochotę cię wziąć tu i teraz.

- No to masz problem, bo ja cię tu i teraz nie chcę, potrzebuję natomiast, żebyś podokręcał w końcu te krzesła. Ja nie mam ochoty. Mam dużo pracy przy papierach.

- Pamiętasz, kiedyś rzuciłabyś wszystko, żeby iść ze mną do łóżka.

- Kiedyś… zanim mieliśmy kredyt i masę problemów na głowie. Teraz zwyczajnie nie mam ochoty, a twoje nękanie mnie wcale nie powoduje, że bardziej mi się chce, wręcz przeciwnie.

- Kochanie, czuję ogromną potrzebę, a ty jesteś jedyną osobą z jaką mam tą potrzebę chciałbym kiedykolwiek zaspokoić.

- Po pierwsze nie jestem twoją własnością a po drugie nie jestem od zaspokajania twoich potrzeb. Ja potrzeby nie mam więc idź sobie może sam zrób dobrze.

 

Więc idzie zakochany po uszy. Zaciska zęby, zamyka oczy. Sięga pamięcią półtora roku wstecz, kiedy to brał żonkę opartą o ścianę nad wezgłowiem. Jak wiła się z rozkoszy, aż pośliniła poduszkę. Spuszcza się w dwa listki papieru toaletowego, zaspokajając fizyczną potrzebę. Psychicznie jednak jest rozdarty i nieszczęśliwy. Teraz pragnie już tylko umrzeć.

Jutro spuści się jeszcze parę razy, bo wieczorem nie ma co liczyć na atak libido. Mamusia przychodzi na kolację. Znów będą gadać do nocy. Znów zaspokoi swoją potrzebę odepchnięty. Niechciany jak bezpański pies. Nieistotny. Nikogo nie obchodzący.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Bajeczna 7 miesięcy temu
    Biedny ten mężuś taki jurny. Szkoda, że tyle seksownych chwil musi spędzac sam........Jego kobitka zajęta karierą ma go w nosie...okropne są te już zdobyte ślicznotki.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    pułki - półki
    zwierze - zwierzę
    tą potrzebę - tę potrzebę

    - Kochanie, czuję ogromną potrzebę, a ty jesteś jedyną osobą z jaką mam tą potrzebę chciałbym kiedykolwiek zaspokoić. - - Kochanie, czuję ogromną potrzebę, a ty jesteś jedyną osobą, z którą tę potrzebę chciałbym zaspokoić.

    Za dużo słowa ''potrzeby''

    Synonimami słowa potrzeba są między innymi: brak, życzenie, pożądanie, pragnienie, ochota, pragnienie, tęsknota za czymś, żądza.

    i interpunkcja... do ponownego przejrzenia i uzupełnienia
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Odnośnie tekstu... który, zdrowy na umyśle, facet bredzi o potrzebach? O miłości trzeba mówić. Zachęcić, rozpalić kobietę, a nie gasić tekstem o potrzebach...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania