potwór

I znowu chce być sama.

Nie oddychać, zniknąć

I na wieki powietrza nie tykać.

 

Stracić wiarę w marzenia.

Nikogo już nie oceniać,

Żyć życiem nie swoim.

 

A świat się nie zmienia.

Jak nie czuć obrzydzenia,

gdy lustro wysyła spojrzenia.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Sandra 7 miesięcy temu
    Mój ulubiony wiersz na tym portalu. Nie ze względu na rymy i takie tam. Kocham ten przekaz.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Sandra, a jaki tu jest przekaz?
  • Sandra 7 miesięcy temu
    Taki, który rozumiem i jest mi bliski poniekąd
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Sandra, czyli jaki? Nie potrafisz napisać?
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Daleko do ulubienia, przekaz - nie wnikam, bom nie zdrów zbyt na myślenie, pierwsza zwrotka daje radę, ostatnia zwrotka częstochową razi, aż męczy. Taki bardzo przeciętny se tam wiersz.
  • Sandra 7 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C
    Może przeciętny – ale podoba mi się
  • Sandra 7 miesięcy temu
    Grafomanka, nikt mi się tutaj nie karze tłumaczyć. Podoba mi się i tyle. Nie twoja sprawa, co ja w nim widzę za przekaz i dlaczego jest dla mnie ważny :)
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Sandra, no kto śmiałby ci coś kazać, bez przesady... chodzi o to że tu przekazu nie ma, jest tylko obraz nędzy i rozpaczy
  • Dla wielu od wielu 7 miesięcy temu
    dziękuje pięknie. pisałam ten "wiersz" pod wpływem bardzo wielu emocji wiem, że nie jest najlepszej jakości.
  • Dla wielu od wielu 7 miesięcy temu
    Grafomanka niestety to, że ty że nie utożsamisz z danym tekstem nie oznacza, że przekazu nie ma. (jeśli oczywiście dobrze zinterpretowałam twoją opinie)
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Sandra, Nie twórcy oceniać dzieło, pisali my już po wielokroć tę oczywistość, jak przed nami wielu.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Znaczy to nie tu odpowiedź...
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Dla wielu od wielu, Sandra, Nie twórcy oceniać dzieło, pisali my już po wielokroć tę oczywistość, jak przed nami wielu
  • Dla wielu od wielu 7 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C oczywiście, łatwiej tak zasłonić sobie twarz. Niestety trudno mi zgodzić się z twoim czy kogoś innego zdaniem, ponieważ właśnie my twórcy powinniśmy najbardziej oceniać swoje dzieło, jeśli stosowała bym się do wszystkich rad które dostaję z pewnością nie powstało by nic. (sama w prost przyznaje, że wiersz nie jest najlepszej jakości, jednak przekaz ma)
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Dla wielu od wielu, Twórca tworzy, zwykle dla siebie z wewnętrznej potrzeby, czasem nawet jest zachwycony swym dziełem, ale nie może mówić innym - patrzcie, ale cool, to moje i zajebiste, bo moje (przykład Madzi która tu była, co pisze o swym dziel na LC:
    https://lubimyczytac.pl/ksiazka/dziewczyna-z-isstad/opinia/78541533
    Sama przeczytała i sobie dała najwyższą notę, bo wg. niej jest to pozycja wyjątkowa, niepochlebne komentarze zgłosiła.
    A tu była sobie, tu: https://www.opowi.pl/profil/magdalena-turek/ i wmawiała, ze jej kniżka jest też naj, naj.
    Nie musiż stosować się do żadnej rady, ale ocena należy do odbiorców, jeśli prezentujesz takim swoją twórczość.
    Wg. mnie do czwartego wersu wiersz jest dobry, dalej mierny.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    *nie musisz, błędy mi walą, bo o tej porze akurat jestem już długo aktywny, kiedy inni jeszcze nie wstali.
  • SwanSong 7 miesięcy temu
    Dla wielu od wielu
    Twórca nie ma nic do gadania o swoim dziele. Czytelnicy mają. Twórca może co najwyżej uznać, że lepiej już nie napisze i wystawić dzieło na krytykę.
  • Dla wielu od wielu pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C przepraszam, że tak szybko nie odpisałam ale po prostu nie wchodziłam na konto. Moim zdaniem powinniśmy zakończyć tę konwersacje, bo nie zmienisz mojego zdania, mogę jeszcze powiedzieć, że nie uważam że wpadam w samo zachwyt po "ocenieniu" swojego własnego "wiersza". Jeśli dla ciebie mój wiersz nie ma przekazu no to rozumiem, dziękuje za przyjemną przynajmniej w moim odczuć konwersacje. (Jeśli masz ochotę dać mi jakieś rady na temat mojego "wiersza" po za tym, że powinien się rymować, chętnie przeczytam i może zastosuje.)
  • Dla wielu od wielu pół roku temu
    *"wiersz"
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Dla wielu od wielu, A ja nie chcę zmieniać Twego zdania, mało mnie ten tekst obchodzi, bo dlaczego miałby?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Nawiązałem tylko do pewnej postawy.
  • Rok 7 miesięcy temu
    Szacunek, Potworniaczku : - )
    Jednakowoż dystans i autodestrukcja na pewno nieproporcjonalna do jakiś tam wadzisk xd
    Puenta szczególnie.
    Wyrzucić lustra, w szybach się przeglądać.
    Pozdr. 5.
  • Dla wielu od wielu 7 miesięcy temu
    rozumiem twoją opinie, jeśli chodzi o ten wers w mojej głowie miał taki przekaz ,, wyrzucić lustro a gdy mijam jakieś sklepy nie patrzeć w szyby" dla ciebie może być to "wiersz" zwykłej nastoletniej desperatki ale ja jestem zwykłą nastoletnią desperatką i wyrzuciłam w nim bardzo dużo emocji, więc jeśli nawet jest on słaby, cieszę się że go napisałam. (co to wadzisk?...)
  • Rok pół roku temu
    Dla wielu od wielu! No coś Ty, nie dałbym pięciu gwiazdek, uznając go za słaby. Nastolatka nie może pisać tak, jak to robi bardzo wyrobione, wyuczone pióro. Przyciągnęła mnie ujęta w karby desperacja.
    Pamiętaj, izolacja nigdy nie jest lekiem na problemy.
    Wadzisk? Wad : - )
    Pozdr.
  • zsrrknight 7 miesięcy temu
    edgy i płytkie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania