Potwory

Oh Witaj!

usiądź wygodnie, a ja opowiem ci historie o pewnym chłopcu który nie miał łatwo w życiu i miał nieszczęście, które go przywiodło na nieznane wody. Nie każdy by się spodziewał lecz w świecie, którym czekało na jego przybycie, lecz z nie oczekiwaniami z nie spodziewanym przyczyn ludzie zmieniali się W nie okiełznane bestie, maszyny do zabijania.

Nie każdy wiedział jak z tym walczyć jak to powstrzymać, ale wykorzystali ten fakt i stworzyli własne bestie, które miały walczyć z bestiami, lecz chciwość człowieka go zgubiła zamiast ich wspierać swoich obrońców zaczęli się ich bać i nazywać bestiami, potworami, wcielonym złem. Lecz obrońcy bez możliwości wyboru własnego losu którym chcieli podążać, zostali wybierani poprzez niespodziankę, dla większość ludzi nie było zachwycony tym, że musieli oddać swoje potomstwo, żeby mogli wstąpić do obrońców i chronić ludzi przed zagrożeniem, którym im groziło. W sposób którym mogli ochronić swoje dzieci najdroższe, to zaatakować obrońców, którzy przysięgali im chronić przed zagrożeniem. To woleli ich powybijać do co jednego. lecz przeżyło garstka nie liczni, którzy przemieszali świat.

Za worek złota zabijali monstra, którym mogli spożytkować w swoje potrzebne rzeczy do walki i zaopatrzenie się w kończąco ich podróż, którym nie było wspaniałego końca, lecz bez litosne cierpienie i ból, które napotykali na drogę. lecz to się zmieniło.

hymn straszna historia lecz nie musisz się bać ma też wspaniałe chwilę lub nawet zakończenie lecz twoja ciekawość jest dociekliwa to musisz się wsłuchać w opowieść żeby ją zrozumieć. Zaproś znajomych, przyjaciół, rodzinne jak cię zaciekawiłem to może oni razem z tobą wysłuchają tej opowieści o chłopcu po którym wszystko się. Wprowadził wiele zmian. Miłość, namiętność, poczucie winny i nie tylko. Zapraszam przy następnej okazji o ile chcesz dowiedzieć, jak potoczył się los chłopca. który wzbudził u kobiet nie tylko najbarwniejsze, namiętności i też wzbudzał nienawiść u mężczyzn który nie tylko chcieli go oszukać. i też żądza krwi.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • SwanSong 29.10.2020
    Chłopie, słownik do ręki, bo tego się czytać nie da xD
  • Puchacz 29.10.2020
    Koszmar.
  • Józef Kemilk 29.10.2020
    Może najpierw skorzystaj z www.ortograf.pl. Myślałem, że to pierwszy Twój tekst, ale nie...
  • kigja 29.10.2020
    Przedostatni tekst z zeszłego roku i te same błędy.
    Może to taki styl?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania