Powinienem powiedzieć, że cię kocham

Siadam przy komputerze, palce na klawiaturze. Zaczynam pisać.

Wszystko źle.

Jej oczy nie są tylko niebieskie.

„Złote” nie oddaje piękna jej włosów.

Od nowa.

Nie umiem. Dlaczego nie umiem o niej pisać?

 

- Pożyczysz mi tą książkę, o której ostatnio opowiadałeś? Tą o tym czarodzieju.

Pamięta. Pamięta, że opowiadałem jej o książce. Pamięta o jakiej.

Staram się skupić na czymś konkretnym, uczepić się czegoś, zanim zrobię się całkiem czerwony, zanim znowu sprawi, że będę unosił się nad ziemią.

- Tę książkę – poprawiam ją, a ona się śmieje i macha na to ręką. - Jasne, przyniosę ci ją na jutro. - Przyniósłbym ją jeszcze dzisiaj, gdyby chciała.

- Dzięki – mówi i zaraz znika, a ja wiem, że dla tego jednego słowa mógłbym skoczyć w ogień.

Kiedy wracam do domu, słowa same się układają.

Więc dlaczego teraz nie potrafię ułożyć kilku prostych zdań o tym, jak bardzo jej potrzebuję, jak bardzo tęsknie, jak…

Tak ciężko powiedzieć, że ją kocham…

Może w tym tkwi problem? Może „kocham”, które uparcie zatrzymuję w gardle, nie pozwalając nikomu go usłyszeć, nie pozwala ujrzeć światła innym słowom, pieśniom, hymnom, które powstają w mojej głowie, w moim sercu, w mojej duszy, wszystkie na jej cześć.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Anonim 08.07.2015
    Jesteś facetem czy dziewczyną? Teksty mówią, ze facetem, ale piszesz o miłości pięknie jak dziewczyna. Nick mi nic nie mówi... XD W każdym razie stwierdzam, że lubię twoje opowiadania ^^
    Mogłabym napisać teksty na podryw dla ciebie? XD
    5/5
  • Amci.a 08.07.2015
    Żałuję, że takie krótkie ;< Jest dobrze! ♥ Nic dodać, nic ująć...
  • NataliaO 08.07.2015
    Bardzo ładne, napisane od serca; 5 :)
  • MrJ 08.07.2015
    Shiro, ty lepiej nikomu nie pisz tekstów na podryw. A co do Ciebie Ichi i twojego tekstu, propsy, wiem jak ciężko jest się przyznać do pewnych rzeczy, czy choćby o nich pisać. Nie doradzę Ci co zrobić, sam wymiękam przy takich sprawach, ale naprawdę, propsy. 5 :)
  • Ichigo-chan 08.07.2015
    "Piszesz o miłości pięknie jak dziewczyna", oj bo się obrażę, Shiro :D a co do tych tekstów na podryw... Miałem taką cichą nadzieję, że o mnie tam wspomnisz, wiec jasne, dzięki:D
    i ogólnie dzięki wszystkim za komentarze. Jestem tu od paru dni, a już czuję się na Opowi jak w domu ;D
  • Anonim 08.07.2015
    Wybacz XD Już wstawiła, ale lece cię dopisać! XD
  • Nyu 08.07.2015
    Jest pięknie, 5/5
  • Rasia 18.07.2016
    Widzę, że Twój początek na opowi dotyczy wciąż jednego zagadnienia, czuję się tak, jakbym wciąż czytała o tej samej parze :) Tutaj z kolei mamy taki miszmasz - chłopak ani przesadnie nie cierpi, ani też nie jest specjalnie zadowolony. Ładnie to zrównoważyłaś, a błędów żadnych nie dostrzegłam, zostawiam 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania