xxx

xxx

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Nuria 17.05.2021
    Myślę, że obędzie się bez ostatniej strofy, te krwią pisane wersy, chrzest lśnienia, wydają mi się przedobrzone.
    Zakończyłabym na :
    "marzenia szły na stos

    zostawiając tatuaże"........to jest bardzo wymowne i wystarczy za pointę. 4 !
  • laura123 17.05.2021
    Gdyby chodziło tylko o ślady, to bym na tym zakończyła, ale o coś więcej mi chodziło. Możliwe jednak, że źle to wyraziłam. Dziękuję za komentarz.
  • Narrator 17.05.2021
    Hmmm... krwią pisane w przypadku kobiety to się może źle kojarzyć. Tatuaże też nie jestem do końca przekonany. Ale bezsenność i marzenia pasują jak ulał. Daję cztery i pół.
  • laura123 17.05.2021
    Nie pomyślałam akurat o tym, że kobieca krew, to ten tego, no muszę coś z tym zrobić... tatuaży nie ruszę, choćby nie wiem co.
    Dziękuję za komentarz.
  • Narrator 17.05.2021
    laura123 Nic nie zmieniaj. To nie była żadna sugestia, jedynie coś takiego przyszło mi do głowy.
  • Marzeniami na stos mnie przekonałaś
  • Podniosłem średnią
  • laura123 17.05.2021
    Dziękuję, Yanku, za komentarz.
    Pozdrawiam.
  • piliery 17.05.2021
    Gorzkie ale skomponowane ze smakiem. Ostatnia zwrotka dosadna jednak potrzebna. Nurii i Narratorowi wadziły krwią malowane wersy a ja bym sugerował delikatne cięcie i pozostawienie tylko malowanych wersów (kiedy były krwią malowane było ryzykownie a teraz farbą ... chyba zbędne).
  • laura123 17.05.2021
    Dziękuję, Piliery za sugestię i komentarz. Istotnie można zrezygnować z farby.
    Pozdrawiam.
  • kikimora 18.05.2021
    W puncie wszystko dopowiedziałaś, więc tyle wystarczy:

    tylko one wytrzymały

    lśnienia
  • kikimora 18.05.2021
    W puencie wszystko dopowiedziałaś, więc tyle wystarczy:(literówka się wkradła)
  • laura123 18.05.2021
    No wiem, o to mi chodziło, żeby nie zatrzymać się na bliznach.
    Dziękuję za komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania