Pożegnanie

Żegnam się z Opowi, podobnie jak moi przyjaciele, z którymi piszę opowiadania dotyczące wymyślonego przez nas świata: mowa o Johnny2x4 i Revollo.

Postanowiłam przenieść się na Wattpad, tam możecie mnie znaleźć pod tą samą nazwą, co tu.

Powodów odejścia z tego serwisu jest kilka, począwszy od elity, która komentuje sobie wzajemnie opowiadania czy wiersze i nie dopuszcza nikogo innego, przez hejtujących wszystko i wszystkim anonimów, kończąc na niektórych opowiadaniach, które są bardzo niskiej jakości, że tak to eufemistycznie ujmę, a zdobywają ogromną ilość komentarzy w ciągu godziny od dodania. Moje opowiadania, może nie najlepsze, jednakże wkładam w nie całe serce i nad jednym pracuję bardzo długo, nie odbiły się większym echem i oprócz moich przyjaciół mało kto zwrócił na moją osobę uwagę. Szkoda.

Historia Ingeborgi i Królestwa Północy, tak jak wyżej wspominałam, będzie zamieszczana na Wattpadzie pod nickiem ArgentumMortem, zapraszam do czytania i śledzenia tam.

Dziękuję Wam wszystkim, bo dzięki Opowi.pl uwierzyłam, że coś potrafię.

Nikt po moim zniknięciu nie będzie płakał, jednakże pożegnać się zawsze warto.

Hail!

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Rasia 09.04.2016
    Ależ się wszyscy wykruszają... Tak to już niestety na tej stronie działa, że spora część osób skupia więcej uwagi na tekstach, które nie są tego warte. To jednak nie jest wyznacznikiem tego, czy to, co pisałaś akurat Ty, jest dobre czy złe. Nic się na to nie poradzi, a najważniejsza jest Twoja wiara w siebie. Jeśli masz coś osiągnąć, to i tak to osiągniesz - mimo przeszkód. Trzymaj się i powodzenia Ci życzę :)
  • cynizm 09.04.2016
    Przepraszam, że tak piszę pod czyimś tekstem, ale ile średnio trwa akceptacja opowiadania przez moderatora?
  • Nożyczki 09.04.2016
    cynizm jak jesteś nowy, to długo. Nawet kilka godzin.
  • Nuncjusz 09.04.2016
    cynizm różnie, cierpliwości, czasami kilka godzin
  • Nazareth 09.04.2016
    Starzy odchodzą przyjdą nowi. Szkoda, że znikasz nim mieliśmy się szansę poznać. Powodzenia.
  • cynizm 09.04.2016
    Dziękuję. I jeszcze raz wybaczcie za spam.
  • Tessy Kier 09.04.2016
    Hańba ci, cynizm! Psujesz atmosferę pożegnalną! :P
    Argentum, smutne, że poczułaś się niedoceniona. Jeśli uważasz, że trzeba odejść, droga wolna.
    Chociaż się dobrze nie znałyśmy, czuję się zobowiązana podziękować za komentarz pod moim pierwszym opkiem. Jako jedyna postanowiłaś go ocenić, chociaż uniwersum mojego fanfiction było ci obce, tak jak pozostałym Opowijczykom, jak się okazało.
    Tak więc dziękuję, do widzenia i powodzenia. :)
  • Jolly Roger 09.04.2016
    Przeczytalem Twoje wszystkie publ. tutaj i są OK. Chyba dobrze, że potrafisz podejmować szybkie decyzje. Jak szukasz nowego miejsca spróbuj zajrzeć także na lol24. Pzdr

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania