Pozory

Pozory mylą.

Krew choć płynie, stoi w miejscu.

Ziemia choć jest oparciem,

Ucieka w nicość.

Dziś

widziałem twój cień.

Nie umarłaś.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Wrotycz 01.06.2019
    Takie podwójne zaprzeczenie się odzywa w mej głowie, zatem krew jednak płynie, Ziemia nie jest oparciem i nie ucieka w nicość, a ona umarła. Wiem, że to nie jest odczyt pożądany. Pozory mylą.
    (przecinek po płynie)
  • piliery 01.06.2019
    Dzięki.
  • piliery 01.06.2019
    Rzeczywistość jest w istocie pozorem. Możemy ją odczytywać na różne sposoby. To co stałe jest w istocie zmienne bo zmienia się niedostrzegalnie wraz z otoczeniem a to co zmienne jest w istocie stałe bo trwa w czasie.
  • little girl 20.07.2019
    Tak postanowiłam zerknąć do ciebie
    i podobnie mam problem z samą krwią - stojącą - jedyne co mi wpadlo do glowy to moment kiedy krew naplywa to serca i jest tam moment gdzie krew rzeczywiscie stoi bo czeka na skurcz serca by wytworzyło się ciśnienie na dalszą drogę. Ale to z pewnością nie o to ci chodziło ;') tak samo ja sobie człowiek umrze, no to stoi. Ale przenosząc np na zycie czlowiek sobie leci z czasem az do tego momentu kiedy się zatrzyma, tylko co to moze byc?;) Ale chociaż płynie stoi w miejscu... ciężkie(mozesz mnie jakoś z tym wspomóc, co miałeś w głowie).
    Za to podobają mi się dwa następne wersy.
    A kolejne to trochę tak jakby się nie można było uwolnić od kogoś, kogo nie ma. Ale wszystko "przesiąkło" tą osobą i temu wciąż sobie "zyje".
    Krótka forma, ciekawa.
  • piliery 20.07.2019
    Trochę w tym teorii względności. Nasza rzeczywistość to tak jakby klisza wobec pędu wszechświata. Każdy kadr jest jednocześnie zatrzymany w ruchu i jednoczesnie pędzi wraz z nim. Tylko cienie - jak u Platona, są świadectwem. Dzięki za takie długie zatrzymanie się nad chwilą.
  • piliery 20.07.2019
    co do ostatnich wersów : prawda to

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania