?!

?!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Johnny2x4 11.02.2020
    Niestety, nie ma tutaj nic z poezji.
    To zdania, wyrażające frustrację. Nic więcej.
    Wers - "aaaa" - cóż to jest?
    W pierwszej strofie, mówisz o patrzeniu na ludzi i słabości, wynikającej z tego powodu. Dalej jest sprzeciw, wyrażony wobec obiektu "zdradzającego". Wyjaśnij mi, co takiego dostrzegł "podmiot liryczny", w tym tłumie osób?

    Ogólnie, zalecam poczytać poezję. Choćby koleżanek i kolegów, na tym serwisie. (Są tu utalentowane osoby)
  • maritt 11.02.2020
    czytam poezję, a to czy jest czy nie jest to wiersz to chyba decyduje autor.
  • Puchacz 11.02.2020
    Autor oddając wierz w przestrzeń publiczną poddaje go osądowi innych.
    Z tym się trzeba liczyć. Możesz nawet tu napisać, że to jest opowiadanie, ale czytający będzie miał swoje zdanie.
    Jeśli coś jest podzielone na wersy, wcale nie oznacza, że jest wierszem.
  • maritt 11.02.2020
    zrobiłam to świadomie . proszę sobie zobaczyć inne moje wiersze, tak po prostu wygląda mój styl pisania . i nie będę go zmieniać, bo nie zamierzam udawać szymborskiej ani słowackiego, bo wielkim poetą nie jestem .
  • AlaOlaUla 11.02.2020
    Jestem fanką Twoich matematycznych wierszy. Uważam, że są kapitalne!

    Powyższy tekst ma pewną surowość, szorstkość i brak mu obróbki, co też bardzo lubię, ale nie przemawia do mojego wątłego serduszka. To na pewno jego wina.

    Może następnym razem✌
  • Puchacz 11.02.2020
    Ja nie wnikam jaki masz styl, bo tak się składa, że ja mam własny gust.
    I to mój gust decyduje o mojej ocenie, a nie Twój styl.
    Nie wciskaj mi więc własnej ideologii poetyckiej, bo teraz wiersz jest własnością publiczną i równie dobrze można się nim zachwycać, co go zjechać.
  • maritt 11.02.2020
    a niech sobie decyduje, ale warto wziąć pod uwagę tło a nie jeden wycinek.
  • Puchacz 11.02.2020
    Nie wiadomo co rozumiesz pod pojęciem tło i wycinek, to sorry...
  • maritt 11.02.2020
    serio czas zaczac dodawac przypisy xD dobrze mowilam
  • Puchacz 11.02.2020
    Ano taki prosty i głupi jestem, że nie rozumiem tła i wycinka.
    Życzę lepiej wyrobionych czytelników.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania