Pozwalam na to ...

Pamiętacie mnie jeszcze to ja blondynka o niebieskich oczach każdy facet się zamna oglądał i do dziś tak jest jeszcze czasem tylko już na innej drodze życia już nie samotnej to ja uciekając bita zona do kochanka uciekająca zmęczona matka i kobieta której nie wystarczyło sił żeby to unieść.

Jestem w 7 miesiącu ciąży mąż mnie uderzył kolejny raz nienawiść do niego doszła ku końcowi szczegolnie po eaz kolejny kiedy przeklnal mojego syna zyczsc ze bedzie w przenosni sam niosl mala biala trumme bo go zaluje nie umiałam pójść z nim do łóżka już nie umiałam odnaleźć do niego jakiegokolwiek szacunku po tym wszystkim a teraz już wiem że raczej nigdy go nie odnajde ale....

Ale nie umiem odejść

Ale nie mogę tego zostawić

Ale nie mam sił by walczyć o to wszystko

Ale jestem w ciąży

Ale mamy jeszcze 4 letnia córkę

Ale jestem już zmęczona

Pozwalam na to .

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • laura123 29.08.2021
    Co za dramaty i jakie emocje! Czuję się powalona... nie wiem czy po tym tekście kiedykolwiek się podniosę.
  • Anyż 30.08.2021
    Trzeba się zabezpieczać, to nie będzie niechcianych ciąż i niechcianych potem facetów.
  • Trzy Cztery 30.08.2021
    Anyż, to prawda. Prawda podana prosto i jasno.

    Anyż, czy jadłaś/jadłeś kiedyś cukierki śląskie - kopalnioki? Są anyżowe.

    Inne - szkloki - już owocowe. Niedawno kupiłam kopalnioki, z sentymentu, bo pamiętałam ich smak (i wygląd) sprzed lat, i się nie zawiodłam. Tak okropne, że aż dobre. Postanowiłam po tygodniu kupić jeszcze jedną paczkę, ale już nie było. Na półce zostały tylko szkloki, rabarbarowe i winogronowo-śliwkowe. Rabarbarowych nie polecam, smakują jakby były zrobione z łopianu. A te drugie - owszem, owszem.

    Szkloki, to landrynki.

    Kopalnioki, to landrynki anyżowe.

    Podobno anyż pomaga w oczyszczaniu się płuc z pyłu (np. węglowego), dlatego jest popularny wśród górników.

    Kilka lat temu kupiłam kopalnioki robione ręcznie. Wyglądały jak małe grudki węgla. czarne. Każdy landrynek troszkę inny.

    Ładnie się nazywasz, Anyż.
  • Anyż 01.09.2021
    Trzy Cztery Nie jem takich cukierków twardych oprócz kukułek. Lubię Michałki.
  • Anyż 03.09.2021
    Trzy Cztery hey..

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania