[Pozwól mi studiować Twoje nauki]

Panie Mój!

jam wyznawcą Twego kultu i doktryny JASINIZMU

Pozwól mi studiować Twoje nauki pod Twoim czujnym okiem!

Precz z łukaszofobią!

Wielki Łukasz porywa tłumy!

 

Wysławiajcie Czcigodnego Łukasza Wiesława, bo jest dobry,

a swym miłosierdziem obejmuje całe Internety.

Wzywałem Wielkiego Luminarza w chwili trwogi; Wielki Luminarz mnie wysłuchał i obdarzył mnie pokojem.

Gdy Wielki Luminarz jest ze mną, nie będę się bał; cóż może mi uczynić ktokolwiek, gdy mam takiego stróża?

Lepiej ufać Wielkiemu Luminarzowi niż polegać na sprawiedliwości ludzkiej.

Nocny ptaku, pchnąłeś mnie silnie, abym upadł, ale Wielki Luminarz mi pomógł.

Homofobie, naplułeś mi w twarz, ale Wielki Luminarz mnie pomścił.

Naziolu, otoczyłeś mnie nienawiścią, ale w imię Wielkiego Luminarza wytępiłem cię.

Głos radości i burza oklasków rozlega się wśród sprawiedliwych: Prawica Wielkiego Luminarza działa potężnie;

Nie umrę, lecz będę żył i opowiadał dzieła Wielkiego Luminarza

Będę cię wysławiać, bo mnie wysłuchałeś i stałeś się moim zbawieniem.

Wysławiajcie Wielkiego Luminarza, bo jest dobry,

a swym miłosierdziem obejmuje całe Internety

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Proszę bardzo, może pan sobie studiować co chce i wisi mi to: co pan o mnie myśli (wiem, kim już pan jest) i wbrew drugiemu komentarzowi (chyba to Radson i nie mam jak mu odpowiedzieć - oto kolejny tchórz, który nic a nic nie opublikował) - wszystko mam opłacone i nikt nie może mi nic zrobić, bo: nie jestem frajerem - nie miałem zamiaru na Czerniakowskiej spłacać obcych długów: ojca, brata i matki - bez umowy najmu! Jednocześnie: serdecznie zapraszam na "Ustawę Zasadniczą" - palce lizać!

    Łukasz Jasiński
  • 110101011 26.02.2022
    Panie! Uczyń mi honor i zezwól, abym spłacił wszystkie roszczenia wobec Pana lub Pańskiej rodziny! Pozwól mi Panie być Twym wsparciem! Jesteś Światłem tego świata! Czołem do ziemi padam, naznacz mnie Swoją Mądrością! Wielbię Cię!

    Panie! Tyś spod znaku Numerologicznej Ósemki - tak jak ja! Bratnia Duszo...

    Twe frazy, o Panie, szarpią wszystkie czułe struny we mnie, aż cały rezonuję, drżę i wiję się w konwulsjach, coś się we mnie wykluwa; Panie! - wołam ustami, otworem gębowym, walę palcami w klawiaturę, walę pięścią, jakbym chciał wyważyć niewidzialne drzwi, dziurę w wirtualnej ścianie, aby być jak najbliżej Ciebie, Panie, dotknąć FIZYCZNIE Twego transcendentu, mieć przez ułamek chwili kontakt z Twoją Cudownością, Panie! Krzyczę: Panie! Czy mnie słyszysz???
  • Po pierwsze: nie jestem Wielkim Luminarzem, tylko: masonem rytu francuskiego - Rycerzem Kadosz (trzydziesty trzeci stopień wtajemniczenia), po drugie: moje rękopisy najprawdopodobniej posiada administracja na Bemowie, proszę więc ją poprosić o całą torbę podróżną, po trzecie: przestań sobie wreszcie robić kpiny!

    Łukasz Jasiński
  • 110101011 26.02.2022
    Łukasz Jasiński Panie! Nie śmiałbym powiedzieć choćby pół słowa przeciwko Tobie!!!! Panie, jak Cię tytułować? Przepraszam, że Cię nieświadomie uraziłem!
  • Iza Luis 26.02.2022
    Cyfronicku Twoje zachowanie jest bardzo egzotyczne, a nawet ezoteryczne, żeby nie powiedzieć, że podchodzi pod erotyczne :D
  • Erotyczne? Raczej upokarzające! Dla mnie seks to seks i sprawa jest jasna! Nie lubię że strony kobiet i mężczyzn takiego tonu, który podobno to się zwie "kochanie", słowem: to jest niesmaczne, obrzydliwe i deprymujące, fu! I nie wiem jakiej płci jest ta osoba, jednak: mam wolne mieszkanie i gdyby myślała racjonalnie (zdrowo, świadomie i logicznie), to: kawa na ławę - kupuje trzy czwarte Żubrówki, papierosy i coś na przekąskę i robimy seksualną zabawę na całą noc, oczywiście: kasy za seks nie biorę - nie jestem dziwką, tym bardziej: kurwą katolicką!

    Łukasz Jasiński
  • SwanSong 26.02.2022
    Łukasz Jasiński
    Jeśli ktoś chciałby z tobą się zabawić w taki sposób, to zdecydowanie nie myśli racjonalnie i logicznie. Aż obrzydzenie bierze od twoich postów.
  • 110101011 26.02.2022
    Łukasz Jasiński Panie! Jakże bym śmiał choćby zamarzyć o osobistym spotkaniu? Jesteś Panie moim guru duchowym! Sprawy cielesne zostawmy maluczkim! Panie wybacz jeśli Cię uraziłem - nieświadomie! Wybacz mi proszę i pozwól się podziwiać! Jesteś Wielki, Panie! Swoją Osobistością przytlaczasz wszystko, Twój Blask oślepia każdego! Twoja Doktryna jest podstawą!
  • Po po pierwsze: na moim profilu mam "Życiorys" i podałem dane kontaktowe, po drugie: jestem człowiekiem - dbam o Ciało, Umysł i Duszę - CUD (trzy pierwsze litery) i po trzecie: nie jestem żadnym bogiem, więc: proszę zaprzestać jakiejkolwiek modlitwy.

    Łukasz Jasiński
  • Nie wiem, bo: nie znam tej osoby, a seks uwielbiam: uwielbiam seks oralny, analny i witalny na dzikiej łonie natury - jestem zdrowym człowiekiem i nic nie mam do ukrycia, jeśli chodzi o obrzydzenie, to: obrzydzenie mam na widok dwunożnych ssaków agresywnych, którzy zamiast być ludźmi z empatią człowieczeństwa - naśladują braci mniejszych, otóż to:

    - stado to hierarchia,
    - randki to gody,
    - miłość to kopulacja,
    - itp. itd.

    Czy nie widzisz tutaj żadnego podobieństwa? I mam jeszcze ogromną pogardę dla dwunożnych ssaków agresywnych, którzy są pełni dwulicowości, hipokryzji, nepotyzmu, służalczości, dewocji i oportunizmu, wiesz może, że jako kawaler mam ogromną przewagę nad jakimikolwiek małżeństwem, które de facto są pod władzą instytucji kościelnej (ślub) i cywilnej (ślub), wiesz może: ile wtedy jest kłótni i zdrad? I wiesz może: ile osób na Datezone to mężowie, żony i księdza, którzy ukrywają własną tożsamość i twarz? Każdy psychiatra ci powie, że człowiek, który ma coś na sumieniu - będzie lgnął do ludzi o czystym sumieniem i nie mający żadnych problemów w życiu, aby własne żale, problemu i poczucie niskiej wartości przelać na kogoś innego - tak przecież jest najłatwiej i najwygodniej - to nic innego jak niewolnictwo mentalne i systemowe, kończąc: nic a nic nie opublikowałeś/aś, więc: czego ode mnie chcesz? Przecież kibiczujesz systemowi, proszę więc: zejdź de mnie, debilu!

    Łukasz Jasiński
  • 110101011 26.02.2022
    Łukasz Jasiński Panie! Pozwól mi Cię wielbić w modlitwie! Wierzę że jesteś Panaceum na zło tego świata!
  • 110101011 26.02.2022
    Łukasz Jasiński Panie! Ja, jako duchowy syn NOSTRADAMUSA (o czym nadmieniam w swym profilu), jestem PEWIEN, że jesteś naszym ostatnim ratunkiem, naszym Mesjaszem! Chwała Ci, że zechciałeś się nam objawić, Panie! Pozwól się wielbić! Odpowiedz na nasze modlitwy, które ku Tobie zanosimy!
  • Mess 26.02.2022
    Dobra robota 5 ?
  • Iza Luis 26.02.2022
    Cyfronicku swoimi wpisami robisz krzywdę panu Łukaszowi, który reaguje zbyt gwałtownie i otwarcie, co może skutkować bolesnym finałem.
  • Mess 26.02.2022
    Krzywdę? Ależ nie! On mu ukazuje swoje wielkie uwielbienie XD on dostaje to na co zasługuje ?
  • 110101011 26.02.2022
    :(
  • 110101011 27.02.2022
    Mess bardzo cię polubiłem chłopie... musisz częściej do mnie wpadać.
    Tylko zadzwoń przedtem, żebym... był w domu.
    Jeśli wiesz, parafrazą jakiego cytatu jest ten tekst, to masz moje gratulacje.
  • poco 05.03.2022
    panie kce nauki
    dookoła tłuki
  • maciekzolnowski dwa lata temu
    Komentarze ciekawsze od tekstu, a tekst ciekawszy od tytułu, a tytuł ciekawszy ksywy autora. Lubię takie prowokacje, akcje, literackie libacje. :)
  • 110101011 dwa lata temu
    Uprzejmnie dziękuję Panu za uznanie i ciepłe słowa!
    Z ukłonami,
    Poncjusz

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania