Pokaż listęUkryj listę

Poradnik dla idiotów, jak rzucić butem trafnie podczas demonstracji ulicznej pod Sejmem RP.

[Okej, jakoś to ogarniemy.]

 

Oto prosty poradnik dla idiotów, jak rzucić butem trafnie podczas demonstracji ulicznej pod sejmem:

 

Wybierz odpowiedni but - najlepiej użyj mocnego buta sportowego lub z grubą podeszwą. Upewnij się, że but jest dobrze wyważony i nie jest zbyt ciężki.

 

Przygotuj się do rzutu - zacznij od uchwycenia buta za sznurek lub podeszwę. Przyglądaj się swojemu celowi i upewnij się, że masz odpowiednią odległość i pozycję.

 

Zrób kilka próbnych ruchów - delikatnie machaj butem, aby poczuć jego wagę i zasięg. Upewnij się, że masz pewność co do swojego celu i siły rzutu.

 

Wybierz odpowiedni moment - czekaj na odpowiedni moment, kiedy Twoje przesłanie będzie najlepiej odebrane przez sfrustrowaną publiczność i wolne polskie media. Pamiętaj, że rzucanie butem może być niebezpieczne i nielegalne, więc zrób to ostrożnie i z głową.

 

Rzuć z mocą - po przeanalizowaniu swojego celu i przygotowaniu buta, wykonaj precyzyjny i silny ruch, aby but mógł dotrzeć dokładnie tam, gdzie chcesz.

 

Upewnij się, że nie zraniłeś nikogo - po wykonaniu rzutu, sprawdź, czy nikt nie został poszkodowany. Jeśli zrobiłeś to bezpiecznie i skutecznie, gratulacje - udało Ci się rzucić butem trafnie podczas demonstracji ulicznej pod sejmem!

 

Pamiętaj, że rzucanie butem jest działaniem agresywnym i niebezpiecznym, dlatego zalecamy zawsze wybierać inne, bardziej pokojowe metody wyrażania swojego niezadowolenia. Do demonstracji pod sejmem zawsze należy przyjść w duchu pokojowym i odpowiedzialnym.

 

No dobra, mam nadzieję, że ten poradnik był pomocny (chociaż nieco bez sensu) - powodzenia! ;)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Agrafka 2 miesiące temu
    Instrukcja nie nadmienia, czy ma to być but że stopy😉 czy może taki zapasowy, ale na czasie 🌞

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania