...

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Ogonisko 10.04.2019
    Ja pierdole. To jest chyba najgorsze, ale i najlepsze co tutaj na Opowi czytałem. Karina - kobieta przymrozek... nie wiem, co dzisiaj z życiem zrobic. Czuję się jakbym czytał wypracowanie, z polskiego, ale nie wiedzieć czemu na kierunku Turystyka i Rekreacja, gdzie źródłem z którego zaczerpnięto większość informacji był "Twój weekend". Pięć gwiazdek. Albo jedna. Cholera wie.
  • Kocica69 10.04.2019
    Wow teraz nie wiem czy mam dziękować za ten komentarz czy nie :D. Wiesz ja jestem młoda dopiero się uczę, ale mam dużo pomysłów z tym, że jak już przelewam je na papier mniej zastanawiam się nad tym czy jest ono dobrze wykonane.
  • Ogonisko 10.04.2019
    Kocica69 Dziewczyno, pisz. Błagam.
  • A. Hope.S 10.04.2019
    Ogonisko w stówce popieram, już dawno się tak nie uśmiałam.
  • A. Hope.S 10.04.2019
    Faktycznie z jednej strony żenujące a z drugiej ić, acz idź pan sra*, ale pompa po nieziemska... Popieram wypowiedź Ogonisko, w tym przypadku, nie wiesz co masz ocenić.
  • Kocica69 10.04.2019
    Staram się jak mogę wszystkie swoje pomysły, które tylko wpadną mi do głowy pisać. Jednak i tak miło mi,że jak na amatorkę jestem oceniana całkiem nieźle.
  • A. Hope.S 10.04.2019
    ja również jestem amatorka. tu jest tyle błędów że spojówki więdną. styl.. mogłabym sobie widelcem zwiędnięte spojówki wydłubać, ale sam ten tekst i ta wyobraźnia... powaliła mnie z rykiem śmiechu na grzbiet.
  • Kocica69 10.04.2019
    No cóż nie każdemu musi się podobać. Ja i tak będę publikować swoje opowiadania a każdą opinię szanuję i przyjmuję. Dziękuję bardzo, że zwróciłaś uwagę na moje błędy. Może kolejnym razem będzie ich mniej.
  • A. Hope.S 10.04.2019
    źle mnie zrozumiałaś... to była mega mocne.. ty myśli że od tak, byś dostała pozytywne oceny??? Byle więcej takich opowiadań :D
  • Kocica69 10.04.2019
    Oczywiście, że o pozytywnych na początku można pomarzyć, ale miło mi bardzo w takim razie, że się spodobało :D
  • A. Hope.S 10.04.2019
    Kocica69 widzisz ty masz więcej szczęścia niż ja.
  • Kocica69 10.04.2019
    A. Hope.S no właśnie jak widać pod spodem nie każdemu się spodobało, ale ja wszystko biorę na klatę :D
  • A. Hope.S 10.04.2019
    Kocica69 Zuch dziewczyna... twoja metoda tak prostego pisania aż ryje beret, ale ty to odwaliłaś z taką klasą, że tylko ludzie z jajami zrozumieją o co chodzi.
    "Żeby dojść do swojego pokoju muszę przejść obok sypialni Diega... - jak ja mam to zrobić niezauważona? ogarnij się idź po prostu idź. - pomyślałam spanikowana.
    - o nie! Drzwi od sypialni Diega się uchyliły... dobra spieprzam do kibla- pomyślałam. " w tym momencie film ukazany tą wizją …. Lałam w gacie.
  • A. Hope.S 10.04.2019
    A. Hope.S ''Zgasiłam światło w łazience i na paluszkach po cichutku, pomalutku skradałam się przez korytarz.'' a tym zastrzeliłaś mnie na Amen.
  • Kocica69 10.04.2019
    A. Hope.S haha no w sumie jak to przeczytałam to też się śmiałam z tego :D
  • Wrotycz 10.04.2019
    Nie wiem, co fascynuje (przeczytałam komentarze, spojrzawszy na ocenę) w tym tekście moich przedmówców.
    Bardzo słabe pisanie, mnóstwo różnorakich błędów, fabuła też niczym mnie nie przyciągnęła.
    Ot, na dwie gwiazdki.

    Pozdrawiam, Kocico, uhu - 69:)
  • Kocica69 10.04.2019
    Dziękuję :)
  • Kocica69 10.04.2019
    Może następnym razem jak dodam jakieś opowiadanie to bardziej przypadnie Ci do gustu i również pozdrawiam :)
  • Wrotycz 10.04.2019
    Kocica69, też mam taką nadzieję:)
  • Canulas 10.04.2019
    Od groma błędów wszelkiej maści, ale tutaj przynajmniej do samego aktu prowadzi jakaś droga.
  • Kocica69 10.04.2019
    Dziękuję :). Człowiek uczy się na błędach więc mam nadzieję, że później będzie już coraz lepiej :)
  • Hypokryta 11.04.2019
    Bohaterka ma lat 23 a autorka chyba dwa razy mniej i to niestety bardzo się odbija na prozie erotycznej, skoro nie można korzystać z własnych doświadczeń... Ale gratuluję zapału i życzę sukcesów. Mocno trzeba popracować nad warsztatem, przekomicznie wyszła ta niezgrabność pióra. Trzymam więc kciuki za poprawę i nie zniechęcanie się. Miałem kiedyś bardzo młodą kochankę (proszę mnie tu nie straszyć prokuratorem - w odróżnieniu od autorki tego utworku - była pełnoletnia), która pisała jeszcze słabiej i równie uroczo, jednak po kilku latach zaczęła pisać całkiem znośnie. Pozostawiam bez oceny i życzę powodzenia.
  • Kocica69 11.04.2019
    Jestem pełnoletnia także o to nie musi się Pan martwić a tą scenę erotyczną przedstawiłam w skrócie dlatego, że nie wiedziałam czy komuś się podobało moje poprzednie dzieło. Dowiedziałam się tego dopiero nie dawno, że jednak przypadło do gustu niektórym czytelnikom dlatego wezmę to pod uwagę i pomyślę jeszcze żeby rozwijać takie sceny bardziej:)
  • Bogumił 11.04.2019
    Kocica69 może jednak nie bardziej;)
  • Kocica69 11.04.2019
    Bogumił czyli widzę, że zdania są podzielone :D. No dobrze w takim razie będę kombinować:).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania