Nasycenie

częstowali oliwkami, migdałami

nie brakowało również maku, jabłek, gruszek

na tym poetyckim stole

 

i stan Amora.

doświadczyłem do sytości

 

był to piękny czas

czas wolności

 

dziś poeci kwiaty

niedawno jeden skonał

 

kiedyś

ten sędziwy...

tylko okruch pozostał

 

nadzieja nie umiera

przecież ona jest ostatnia

 

znów, biały gołąb przywędruje

z poetyckim biciem serca

zrodzi róże,

orchidee

tulipanów stos narobi

wiosnę zbudzi!

obrus się nakryje

 

do sytośći...

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • yanko wojownik 24.06.2019
    Pisałem już na teksturze o wierszu - co myślę, czyli niefachowo - znaczy wiersz, jak wiersz spoko, tylko się tematów czepiałem - tak offtopowo.
  • betti 24.06.2019
    Ciekawa jestem, czy ktoś rozumie ten bełkot yanka?
  • jolka_ka 24.06.2019
    Bełkot to nie wiem, ale też mam problem z rozszyfrowaniem niektórych myśli.
  • betti 24.06.2019
    jolka_ka te myśli są tak chaotyczne, na dodatek oderwane od ziemi, a jeszcze gwara regionalna i błędy w pisowni - to czynią jego wypowiedzi - bełkotem szaleńca. Przykre, że takie coś ma miejsce na portalu literackim.
  • yanko wojownik 24.06.2019
    Betti, Ty byś w moich stronach nic nie skumała z wymowy, a tym bardziej w miejscach picia wódki. Mam nawijkę środowiskową i już - nie mogę?
  • yanko wojownik 24.06.2019
    jolka_ka, Dzięki za wyrozumiałość!
  • betti 24.06.2019
    yanko wojownik ja i tutaj niewiele ''kumam'', nie trzeba mi jechać do Twojej wsi. A te miejsca picia wódki, to gdzieś za sklepem, bo jakiś taki obraz mi się wyświetla? Kiedyś słyszałam jak dwóch takich rozmawiało ze sobą, na przystanku co prawda, ale też czułam się ''tympakiem'' . Nie wiedziałam, że to nawjka środowiskowa... ot człowiek się całe życie uczy, a i tak kończy jak ''tympak'', wystarczy, że na portal literacki wejdzie...
  • maga 24.06.2019
    betti i yanko wojownik :) :) Bardzo proszę byście się przenieśli gdzie indziej ze swymi waśniami.
    Dziękuje bardzo.
  • maga 31.07.2019
    jolka_ka również dziękuje za odwiedziny. I przepraszam, że reaguje na Twój komentarz z opoznieniem dłuższym do jakich dochodzi w Inter City. Twoja zapiska pod wierszem jest bardzo cenna dla mnie :)
    Nie moge uwierzyć, że wbiegłaś na mój salon by tylko odpowiedzieć yanko :) i zaraz wybiec.
    Dla mnie to ciekawe doświadczenie. Nigdy nie funkcjonowałem na opowi w podobnym stylu :)
    Hejka :) :)
  • Orchid.Solma 24.06.2019
    Wiesz fajny, podoba mi się.
    Zostałam umieszczona w nim, jestem twoja muzą miło mi Heh, tak na serio to dobrze się czytało fajny przekaz i w ogóle pozytywnie. Pozdr
  • maga 24.06.2019
    Dzięki za wizytę i komentarz. Pozdrawiam:)
  • yanko wojownik 24.06.2019
    Przeczytałem instrukcję obsługi do wiersza (na tektura.j.pl) , no i teraz, to już tak w pełni czaję, ale dostałem na tacy jak interpretować.
  • W tym wierszy podobają mi się odniesienia do natury. Pozdrawiam!
  • maga 24.06.2019
    Poezja rodzi się z natury. Gdybyśmy nie mieli zmysłu smaku? Gdybyśmy nie posiadali węchu? Gdybyśmy nie potrafili dostrzec piękna kwiatów?
    Dzięki za odwiedziny i komentarz :)
  • betti 24.06.2019
    Poezja rodzi się z natury u osób, które mają talent.

    ''nie brakło'' - nie brakowało, nie zabrakło.

    ''czas wolności'', ''nadzieja umiera ostatnia'' 'biały gołąb z'poetyckim biciem serca'' - to wszystko dość oklepane, a jeszcze te róże i wiosna... to do mnie nie przemawia. Mało tu Ciebie, a Legion przed Tobą.
  • maga 24.06.2019
    Ja wiem, że już 800 lat temu to wszystko oklepali. I tego gołębia i róże. :) Ale trzeba jeszcze raz ten materiał przerobić! Przypomnienie!
    Dzięki za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam :)
  • betti 24.06.2019
    Skoro przypomnienie, to zwracam honor.

    Pozdrawiam również.
  • maga 24.06.2019
    spoko:)
  • maga, oto Twój zestaw:
    Postać: Dawny kolejarz
    Zdarzenie: Obieranie brukselki

    Gatunek (do wyboru): Opowiadanie przygodowe/drogi lub (pod kątem Antologii) Horror i pochodne
    Czas na pisanie: 18 sierpnia (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)
  • maga 04.08.2019
    Dziękuję :)
  • maga 13.05.2020
    Ktoś mnie tu uszczypną. Ktoś zaserwował pod tym wierszem niegodziwą ocenę jaką jest "JEDEN" Natomiast brak komentarza i wyjaśnień za co ten wiersz zdeptany został.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania