Prawda

Mówienie prawdy. PRAWDY.

Jest bardzo trudne. Ciągle wydaje mi się, że za mało od siebie daje. Najpierw liceum plastyczne.

Po szkole morskiej poszłam do wojska( wysłali mnie na wartownię),

później do korporacji. Praca jak praca, nienawidzę kołchozów. Co dalej?

W Afganistanie w strzelbówce zostałam ranna w nogę, przewieżli mnie do Polski. Sepsa. Tydzień na intensywnej terapii. Dwa razy umarłam.

A Mój siedział przy mnie i puszczał na głośniku ''nierealne ogniska'.

Jeśli chcesz wiedzieć co jest po drugiej stronie, zapytaj...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Zapraszamy do zabawy z LBnR
    Tematy to:
    1) Biuro rzeczy znalezionych
    2) Ostatni toast
    Można poruszać się w jednym temacie, lub w drugim, albo połączyć obydwa.
    Niech wyobraźnia poruszy wasze listopadowe wieczory.
    Termin do 30 listopada [północ] (pewnie przedłużymy)
    Liczymy na Ciebie!
    Więcej znajdziesz tutaj: https://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-rymy/
    Literkowa
  • madmike 27.11.2021
    Prawda jest imperatywem kategorycznym Kanta, więc pisze prawdę: dałem 5 :)
  • rozwiazanie 27.11.2021
    Agata, ta prawda niesie dużo realizmu i tajemnicy niekoniecznie z zaświatów. Brawo.
  • Piecuszek 28.11.2021
    Co jest po drugiej stronie?
    ?
  • Agata Durka 29.11.2021
    Chcesz wiedzieć??? To nie będzie miłe.
    Nie ma nic. Wyłączasz się jak komputer i tyle, nie ma żadnego światła. Przykro mi, też chciałam wierzyć w coś....
  • Piecuszek 29.11.2021
    Agata Durka
    nie mam z tym problemu ?
  • Jest delikatna różnica: jedni wierzą, że coś jest, inni widzą, że nic nie ma.
  • wiedzą*
  • Agata Durka 29.11.2021
    Widzą. Wzór zostaję na 30 sekund.
  • Narrator 29.11.2021
    Co jest po drugiej stronie tego nikt nie wie, ponieważ cała nasza wiedza leży po naszej stronie, a ile wiedzy się ukrywa po drugiej stronie, tego też nikt nie wie i tak można się bujać w kółko, bez końca. Ale skoro nie można wiedzieć wszystkiego, to tak naprawdę nie wie się niczego, bo choćby w jednym procencie nieznanego może być zawarty cały sens naszego życia.

    Dwie popularne teorie:
    1. Po tamtej stronie jest dokładnie to samo, czyli w ogóle nie ma żadnych stron, a linia rozgraniczająca jest iluzją. Po śmierci czujemy dokładnie to samo co przed urodzeniem.

    2. Po tamtej stronie jest to w co wierzymy, dla każdego co innego. Model komercyjny.

    Jakakolwiek teoria, wybór należy do nas. Prawo wyboru to jedyna możliwość, której nigdy nie utracimy i to jest prawdziwym szczęściem człowieka, a jednocześnie jego największym przekleństwem.

    Czy ten poemat jest autobiograficzny? Też kończyłem szkołę morską, dlatego ten fragment mnie zaciekawił. Reszta to walenie grochem o ścianę. Lepiej zająć się stolarką. Życie długie, można wystrugać coś ciekawego.
  • Agata Durka 30.11.2021
    W Gdyni???

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania