*** /Prawda milczy/

Prawda milczy - w cierniowej

koronie wskazuje palcem na

tego, o kim się mówi, że jest

człowiekiem w lśniącej kapocie

wydzierganej złotą pychą

 

31.08.2022

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Noico1 dwa lata temu
    Zanim prawda założy buty, kłamstwo obiegnie Ziemię. Ależ sobie natworzyli kont zawistnicy, trolle patentowane. Podciągnąłem nieco średnią.
  • Poncki dwa lata temu
    Trochę mi nie pasują zakończenie wersów na "na" i "jest". Tak jak by troszkę za szybko i na siłę bez przemyślenia głębszego. Dlatego aż 4. Ale tylko 4 pomimo, że treść zaiste wyraźna i zrozumiała.

    Nie jestem tylko pewirlen czy to pycha czy to chęć polerowania świata, żeby się w nim po prostu żyło lepiej, więc bardziej egoizm w dobrej wierze.
    Nie jestem też pewien czy to na pewno prawda. Nie ma ludzi nieomylnych.
    Dlatego tak ważna jest rzeczowa dyskusja nieokraszona zbędnymi epitetami. Bez niej zginiemy zaszczuci...
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Łaski bez, panie Poncki. To jest "wiersz na mury", gdzie obowiązuje dyscyplina zapisu.
  • Poncki dwa lata temu
    befana_di_campi
    Źle znosisz krytykę widzę. Nie miałem osobistego na myśli. Wyraziłem jedynie opinię względem utworu, który przeczytałem.
    Szczerze powiedziawszy nie wiem co to znaczy "wiersz na mury".
    Nie wiem też jaka tam obowiązuje dyscyplina, ale jeżeli dopuszcza wiersz w takiej formie to ja subiektywnie nie jestem kontent.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Poncki IPOGS
    "Witaj w strefie Internartional Poetry Online Games Site!
    Wszystkie wiersze napisane w strefie IPOGS zostaną włączone do
    Multilingual European Library of Poetry (MELIP)" zaprasza Portal eMultipoetry. Resztę można tam doczytać w zakładce.
    Mój tekst zapisany tam w takiej formie jak został tu zaprezentowany ma bezwarunkowo posiadać 5 linijek wersów, a w każdej z nich [linijek] maksimum 30 znaków, wliczając w to także spacje.
    Wybrany przez Moderatora jest wyświetlany przez całą określoną dobę na murze pałacu Potockich [gdzie Goethe-Institut] na rogu Rynku oraz ulicy Brackiej 1.
    Miniatura podobać się nie musi, a ja nigdy w tej kwestii nie zgłasza(ła)m żadnych pretensji :)
  • Poncki dwa lata temu
    befana_di_campi
    a co ciekawostka :) a jakie są zatem kryteria wyboru przez moderatora? Oprócz ścisłych wymagań co do formy są jakieś wymagania co do treści bądź tematyki?
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Poncki Nie, moderator sam sobie ustala kogo chce wyświetlić, kogo nie. W tym przypadku ostateczna decyzja zależy od niego ?
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Poncki tematyka dowolna, czyli co komu w duszy gra ?
  • Poncki dwa lata temu
    befana_di_campi
    często bywasz "na murze" ?
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Poncki 19 razy byłam / będę. Inni są częściej, ale to - chyba - zależy od częstotliwości pojawiania się na forum. Nie wiem ?. U mnie wszystko zależy od nastroju i tzw. weny, którą ostatnio miewam ?
  • Poncki dwa lata temu
    befana_di_campi
    Hmm, no to powodzebia?
  • Charlotte41 dwa lata temu
    Moja ocena to 5, wiersz bardzo ciekawy, chociaż krótki. Zapraszam również na mój profil :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania