[Prawie drabble] O Opowi

Pewnego razu zacząłem pisać i znalazłem stronę, gdzie można było publikować swoje teksty. Zarejestrowałem się , ale nie mogłem nic wrzucić. Przeczytałem więc jakieś dwieście stron regulaminu. Ze dwa razy zasnąłem w trakcie, ale dowiedziałem się, że wpierw muszę skomentować pięćdziesiąt prac innych autorów. Zabrałem się za komentowanie tekstów o objętościach zbliżonych do powieści. Gdy skończyłem, znów spróbowałem wrzucić swoje opowiadanie. Nic z tego. Okazało się, że usunięto wszystkie moje komentarze, bo nie spełniały wymagań (co najmniej dziesięć zdań wielokrotnie złożonych). Pa, pa, następnym razem bardziej się postaraj. W dodatku zbanowali mnie za uciążliwe nękanie użytkowników bezwartościowymi komentarzami. Szukałem więc dalej. I tak trafiłem na Opowi.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Tanaris 07.05.2017
    Warto? :D Opowi górą xD
  • Pan Buczybór 07.05.2017
    Anarchia zawsze wygrywa.
  • Okropny 07.05.2017
    Ty chyba nie wiesz, co mówisz
  • Szudracz 07.05.2017
    Opowi to mały azyl :)
  • Nazareth 07.05.2017
    Opowi jak las sherwood, trafiają tu wszyscy banici i wyrzutki z innych portali.
  • Okropny 07.05.2017
    Nazareth, lepszy chyba Sherwood niż Aokigahara
  • Nazareth 07.05.2017
    Okropny hłe, hłe, hłe.
  • Pasja 07.05.2017
    Dla mnie to pierwszy portal i narazie nie myślę zmieniać. Pozdrawiam
  • Zdzisław B. 07.05.2017
    Chyba domyślam się, po opisie który to jest portal literacki :) Tam nawet nie możesz odpowiedzieć, pod swoim tekstem, komentarzem do komentarza czytelnika. Kompletny brak dyskusji, co przecież jest zaczynem i sensem wstawiania utworów.

    Co do powyższego tekstu - to tylko informacja, goła treść, Fanthomasie. Spróbuj nad nim usiąść i zrobić drabble lub miniaturkę. Może wyjść ciekawie ;)
    Nie oceniam.
  • panienkazokienka 07.05.2017
    Historia z happy endem.
  • Enchanteuse 07.05.2017
    Opowi naprawdę jest wyjątkowe. Na wielu portalach uprawia się na szeroką skalę lizusowstwo. Ktoś kiedyś nawet napisał wiersz na ten temat. I co się stało z wierszem? Zablokowano komentarze. Dobrze, że lajkować pozwolili, to paru "niegrzecznych anarchistów" wyraziło pod postem swoją aprobatę.
  • Nazareth 07.05.2017
    Tu się też pisze wiersze o portalu, ale głównie o gównoburzach na nim, chciaż o lizusostwie też chyba było parę ;)
  • Haise Sasaki 07.05.2017
    Opowi jest dobre ale przydałby się jakiś czat albo serwer portalu na Discordzie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania