xcvb

dfghjk

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Karo 24.08.2016
    Dobre... świetne wręcz. Niestety od początku się tego domyślałem, bo u mnie w rodzinie ten żart już występuje :P
    Oczywiście 5 za świetne wykonanie ;)
  • Katra 24.08.2016
    Domyśliłam się żartu, akurat ostatnio użyłam go w rozmowie z koleżanką, niemniej jednak podoba mi się i zostawiam 5 :P.
  • Elizabeth Lies 24.08.2016
    W sumie ten żart jest dość popularny, ale miło, że komuś się spodobałaomoje hmm.. przedstawienie go. Dziękuję za piątki i za jedynkę również.
  • Też miałem iść kiedyś na prawo... tylko że zmieniłem zdanie i teraz studiuję coś innego :D A za tekst co zostawiam, to się domyślisz po średniej :D
  • Elizabeth Lies 24.08.2016
    I jeszcze mnie matmą torturuje. Nie no dzięki. Sama zastanawiam się w sumie and prawem.
  • Elizabeth Lies 24.08.2016
    *nad
  • Elizabeth Lies Matma ważna rzecz, tak przynajmniej mawiają. Chociaż z drugiej strony Pratchett powiedział kiedyś, że: ,,Matematyka nie jest tak ważna, za jaką się ją uważa". :D
  • Elizabeth Lies 24.08.2016
    Szymon Szczechowicz Nie mam nic do matmy, ale żeby rozwiązywanie zadań szczególnie mnie bawiło to nie powiem.
  • Elizabeth Lies Znam jedną tylko osobę, której rozwiązywanie przynosi frajdę. Publikuje nawet czasem coś na opowi i bywa strasznie dziwna :D
  • Elizabeth Lies 24.08.2016
    Szymon Szczechowicz Czyli jednak istnieje ktoś taki. Dobrze wiedzieć.
  • Elizabeth Lies Chyba że kłamie. A wszyscy przecież od czasu do czasu kłamią.
  • Elizabeth Lies 24.08.2016
    Szymon Szczechowicz Ja nie kłamię. W końcu lies zobowiązuje do uczciwości.
  • Elizabeth Lies powtórzę za Housem: everybody lies :D
  • Elizabeth Lies 24.08.2016
    Szymon Szczechowicz Świat bez kłamstw byłby nudny. Załóżmy, chcę Ci zrobić niespodziankę, Ty przychodzisz do pokoju i pytasz się co robię, a ja przyjęcie niespodziankę, bo masz urodziny. No cóż.
    Nie no wiadomo, że nie powinno się kłamać nałogowo, ale czasami fajnie jest usłyszeć od kogoś "nieźle wyglądasz", zamiast "Nie wstydzisz się z taką twarzą do ludzi wychodzić?"
  • Elizabeth Lies zaiste, kłamstwa mają swoje zastosowanie :D
  • Okropny 25.08.2016
    Szymon Szczechowicz już studiujesz?
  • Sweet1D 24.08.2016
    pięć
  • Elizabeth Lies 24.08.2016
    Dziękuję
  • little girl 24.08.2016
    Jakos tym razem domyslilam sie zakonczenia :l mimo to pomysl ciekawy. 5 :)
  • Elizabeth Lies 24.08.2016
    Dziękuję za piątkę. Nie zawsze można zaskakiwać.
  • Lucinda 24.08.2016
    Dziś bardzo nie mam głowy do komentowania, ale jak zobaczyłam, że drabble, to pomyślałam, czemu nie. Nawet trochę się uśmiechnęłam, czytając. Byłam lekko zaskoczona błędami, bo zaglądałam również do Twojego tekstu o śmierci, ale jakoś nie udało mi się jeszcze skomentować, choć z pewnością to nadrobię (ostatnio zaczynam popadać w dziwny zwyczaj czytania, kiedy mam ochotę, nawet jeśli wiem, że nie mam czasu na skomentowanie, przez co zostają odroczone pod tym względem...), ale w każdym razie tam te błędy nie były tak zagęszczone, no ale... do rzeczy. Fajnie Ci wyszedł ten tekst. Ciekawie wykorzystałaś niejednoznaczność słowa "prawo". Na koniec sobie pomyślałam, ze względu na kurs prawa jazdy, że gdybym miała tak dyskutować z instruktorem, który kazałby mi jechać w prawo... Oj, myślę, że do samego skrzyżowania nie zdołałby mi tego przekazać XD A tak trochę na poważnie, to osoba, która wypominała mu mowę o studiach, musiała naprawdę mieć już tego dość i przy okazji wyrzuciła to z siebie, a pewnie nie zrobiłaby tego, gdyby nie taka sytuacja. Irytowało ją to i może nawet trochę mu zazdrościła... Może sama nie widziała przed sobą takiej idealnej, świetlanej przyszłości...
    Teraz te błędy(wybacz to wypisywanie, ale to taki mój nieuleczalny nawyk :/) :
    ,,Mam już dość, słuchania o twoich studiach" - bez przecinka;
    ,,Tak (przecinek) wiem (przecinek) jaką świetną będziesz miał pracę";
    ,,Pławić się, wręcz będziesz w luksusach" - bez przecinka, bo jest to pełne wyrażenie, że "będzie się pławić", a nie zdanie złożone;
    ,,Tak (przecinek) wiem, że studiujesz prawo!".
    Nie mam tu chyba co wyjaśniać, bo błędy nie są też skomplikowane, ale w razie czego, możesz pytać. Zostawiam 5 :)
  • Elizabeth Lies 24.08.2016
    Bardzo dziękuję za komentarz. Błędy oczywiście poprawię i miło, że je wypisałaś. Staram się opanować interpunkcję, ale jeszcze się potykam. Chodziło mi o to, żeby ta osoba była zirytowana zachowaniem studenta, bo jakoś łatwiej mi się wtedy pisze. Może po prostu lubię narzekać i krzyczeć na innych, więc napisanie opowiadania z takim klimatem (?) przychodzi mi dość łatwo. Jeszcze raz dziękuję za wypisanie błędów i obszerny komentarz.
  • Lucinda 24.08.2016
    Elizabeth Lies, zirytowanie z pewnością Ci się udało. Rozumiem, że pewne... zachowania, usposobienia łatwiej przedstawiać, choć warto próbować również coraz to nowych rzeczy :) Interpunkcja nie jest łatwa i wielu ma z nią problemy, ja czasem też, ale najważniejsze to nad tym pracować. A ten komentarz akurat wcale nie był aż taki długi... przynajmniej jak na mnie :D
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    Lucinda Staram się pisać coraz to nowe rzeczy, bo to nudne cały czas tkwić w jednym temacie i w ogóle. Ja jak mam chęci też potrafię strzelić rozprawkę w komentarzu, ale moje lenistwo przeważnie wygrywa, więc jest jak jest.
  • Lucinda 25.08.2016
    Elizabeth Lies, nie dziwię się, pisanie takich komentarzy rzeczywiście zajmuje dużo czasu, ale zazwyczaj i tak wychodzą mi jakieś długie analizy, nie mówiąc już o "litaniach" błędów, co razem daje strasznie długie wywody...
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    Lucinda Tym bardziej doceniam długie komentarze.
  • Ewoile 25.08.2016
    Hah, podoba mi się, naprawdę. Czytało się miło i płynnie, niby same dialogi, ale nie mam zastrzeżeń. Końcówka wywołała u mnie lekki uśmieszek, więc jest dobrze. Coś mi się wydaje, że jeden z rozmówców był cholernie zazdrosny xd Błędów wypisywać nie będę bo zrobiły to osoby przede mną, także zostawiam 5 ;))
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    Cieszę się, że drgnęły Ci mięśnie na twarzy i dziękuję za 5.
  • Szalokapel 25.08.2016
    Ogólnie nie spodziewałam się takiego zakończenia. Nie będę się za dużo rozpisywać, bo jakoś nie mam weny na długie komentarze. :/ W każdym razie rozśmieszyło mnie to. Zostawiam piąteczkę, czekam na inne opowiadania Twojego autorstwa. 5
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    Dziękuję bardzo. Ja również czekam na Twoje wypociny.
  • NataliaO 27.08.2016
    Dobre. Końcówka mnie rozwaliła, uśmiechnęłam się do ekranu; 5:)
  • Elizabeth Lies 27.08.2016
    Cieszę się, że poprawiłam Ci humor.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania