Prenumerata

Przysłano mi dziś egzemplarze

"Pączkującego strachu",

"Bólu niesprawiedliwości",

"Niechcianych uczuć",

"Poplątanych myśli",

"Duszących wątpliwości".

 

Koszty znów poszły w górę.

Gdzie można zrezygnować z prenumeraty?

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • betti 24.08.2018
    Wałkuję już chyba ze dwa lata, że po przecinkach wielkie litery są z dupy wyjęte, to tak jakby w zdaniu po przecinkach walić wielkimi literami... Jeden głupi tak pisze, a reszta jak barany za nim... Przecież to na wstępie już zaniża wartość tekstu.

    Przysłano mi egzemplarz
    początkującego strachu,
    bólu niesprawiedliwości,
    niechcianych uczuć,
    poplątanych myśli,
    wątpliwości.

    Koszty znów poszły w górę.
    Muszę zrezygnować z prenumeraty.

    Nie możesz pytać, gdzie można zrezygnować z prenumeraty, bo nikt nie jest takim idiotą, żeby nie wiedzieć tak prostej rzeczy.

    Tyle ode mnie.
  • Luciferia 24.08.2018
    Ależ oczywiście, że mogę pytać. Zawsze można :) Szczególnie, jeśli nic się nie zamawiało, a samo przyszło. Co do wielkich liter - przyznaję Ci rację.
  • betti 24.08.2018
    Luciferia Jak chcesz, ale to pytanie z dupy.
  • Luciferia 24.08.2018
    Chciałam jeszcze dopisać po "przyznaję Ci rację", ale tutaj ma się to kojarzyć z tytułami czasopism, stąd wielkie litery. Ale wcisnęło mi się wyślij :)
  • betti 24.08.2018
    Luciferia czyli egzemplarze, wtedy powinien być użyty cudzysłów, nie uważasz?
  • Luciferia 24.08.2018
    betti Faktycznie, masz rację - właśnie sama doszłam do tego wniosku zanim tu weszłam, poprawiając go na kartce i właśnie zamierzam dokonać zmian tutaj :)
  • betti 24.08.2018
    Luciferia pozwolę sobie wkleić co oznacza prenumerata, bo jeszcze ktoś na słowo gotowy mi nie uwierzyć...
    prenumerata «zapłacenie z góry za pewną liczbę kolejnych numerów czasopisma lub za kolejne tomy książki w zamian za gwarancję ciągłości ich otrzymywania;

    Czyli zamówiłaś sobie te wszystkie nieszczęścia, a teraz pytasz, gdzie masz złożyć rezygnację? Na ogół tam, gdzie składasz zamówienie, dlatego napisałam, że jest to z dupy wyjęte.

    Tak użyłaś cudzysłów, że teraz ten wiersz wygląda jak to zamówienie razem z rezygnacją. Ręce opadają, zero myślenia....
  • maga 25.08.2018
    betti ale ktoś inny mógł zamówić i zapłacić a bohatera jej nie chciała. Tu chyba tekst został lekko zmieniony. Nie pamiętam jak było. Ale czytałem i mi się podobało.
  • betti 25.08.2018
    maga zdanie ''koszty poszły w górę'' i trzeba zrezygnować, nie sugeruje ''kogoś''. Powtarzam, to wszystko napisane bez przemyślenia.
  • betti 24.08.2018
    Jakaś ofiara losu zobaczyła mój komentarz i postawiła jedynkę, domyślam się kto za tym stoi, bo robi to nagminnie... o tyle jej łatwo, bo nie stawiam ocen.
  • Nuncjusz 24.08.2018
    Bardzo ładnie. Pięć
  • Bożena Joanna 24.08.2018
    Nie znam się na poezji, ale ten wiersz mnie ujął. pączek strachu, piękne sformułowanie. Pozdrowienia!
  • betti 24.08.2018
    Nie rozumiem ludzi. Kiedy tylko napiszę w komentarzu, że jest coś do poprawienia, żeby wiersz był naprawdę dobry, zaraz po mnie przychodzą ludzie, którzy jak piszą w ogóle się nie znają, ale dla nich tekst jest super. W ten sposób, to nikt tutaj nie wyjdzie ze średniowiecza, może ''eksperci'' powinni chociaż przez chwilę pomyśleć zanim zrobią komuś krzywdę...tą niedźwiedzią przysługą.
  • KarolaKorman 24.08.2018
    Ode mnie 5, bo świetne :)
    Pozdrawiam :)
  • Pan Buczybór 24.08.2018
    Z prenumeraty zrezygnować nie można, ale z durnych znaków interpunkcyjnych i dużych liter jak najbardziej. Serio, są niepotrzebne i tylko brzydzą wiersz.
  • Buziak 25.08.2018
    Luciferia, widzę tutaj dużo ładnych metafor. Możliwe, że wiem, co chciałaś uchwycić. Mogę tobie napisać moją interpretację: autorka, wraz z pakietem życie, otrzymuje paczkę niechcianych emocji. Nie wie do kogo ma się udać, by je powstrzymać. Niestety, strach, ból, uczucia, myśli, wątpliwości są wpisane w bieg życia i tylko od ciebie zależy, który pakiet otrzymasz jutro, czy też następnym razem. Koszty wzrastają z upływem lat. Niestety nie można zrezygnować z prenumeraty, ponieważ to by znaczyło rezygnację z życia, ale można wymieniać egzemplarze na: pączkującą radość, spokój ducha, kosz miłości, czyste myśli, pewność siebie. :))
    Na portalu uczą, że interpunkcja w wierszach jest zbędna.
  • sensol 02.11.2018
    coś ma

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania