fg

fg

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Tankret 28.10.2020
    Mógłbyś więcej ect dać w tym jakże szlachetnym pomyśle. Miłosierdzie jest daniem bańki i oddaniem do adopcji ect. Taaaa....i generalnie ect.
  • Shogun 28.10.2020
    Bełkot.
    Bez oceny.
  • SwanSong 28.10.2020
    Widać, że Custor ma empatię rodem z PiSu. Urodź skazane na śmierć dziecko i dostań milion. Super. Weź, się w łeb palnij, przygłupie i nie pokazuj się ze swoimi faszystowskimi propozycjami.
    Oczywiście jedynka.
  • Puchacz 28.10.2020
    Kolejny bełkot.
    Bez kontekstu.
  • Marian 28.10.2020
    Czy to jest portal literacki, czy polityczny?
    Zaczynam mieć wrażenie, że już polityczny. Szkoda, bo miło mi tu było.
  • Lotos 28.10.2020
    No niesamowity pomysł!, a teraz tak na (nie)poważnie, proponuję przesłać ten pomysł Kaczyńskiemu, on się nim zachwyci i oczywiście wdroży. Kobietom również się spodoba, każda będzie prowokować by ją zgwałcono albo by urodzić chore dziecko i dostanie milion. Polska stanie się krajem milionerek. Reszta krajów będzie nam zazdrościć i każda Niemka, Brytyjka, Francuzka będzie chciała być Matką Polką.
  • Szpilka 28.10.2020
    Ale bzdety! Autorze, czy to sobie zdajesz sprawę, co to znaczy urodzić?
  • Tankret 28.10.2020
    Myślę, że nie zdaje sobie sprawy nawet z tego, że to coś powyżej popełnił.
  • Szpilka 29.10.2020
    Tankret

    Ano ?
  • Narrator 29.10.2020
    „w imię idei miłosierdzia” - człowieku, gdzie ty żyjesz? Szukasz taniego rozgłosu, czy rzeczywiście jesteś taki naiwny? Słuchaj kobiet, na naukę nigdy za późno.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania