...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • D.E.M.O.N 25.05.2021
    Mega, moja główna zajawka teraz pod s-f to Biogentyka. 3mam kciuki za wiecej!
  • Andi Perry 25.05.2021
    Dzięki. To jest naprawdę trudne. A dlaczego ? Nie chcę pisać bzdur, tylko rzeczy sprawdzone. A pojęcie, czym konkretnie różni się mejoza od mitozy, wymaga przygotowania, a nie bezmyślnego przepisania definicji ( oczywiście to wiedza z podstawówki, ale kto o tym pamięta, nie pracując w tym fachu? ) .
  • D.E.M.O.N 25.05.2021
    Andi Perry najlepsze jest to w pisaniu, że można się dowiedzieć wszystkiego o wszystkim od nowa, nawet jak nic nie pamiętasz z lekcji biologii. Czytelnik ma być porwany pomysłem i jego innowacyjnością, a nie będzie Cię sprawdzał z poprawności przypisania mutacji do odpowiedniego odcinka chromosomu :)
  • Andi Perry 26.05.2021
    D.E.M.O.N Znając widownię opowi, znajdzie się ten nawiedzony, który udowodni mi pisanie głupot:)
  • Tankret 03.06.2021
    Andi Perry Szkoda, że taki krótki ten tekścik.
  • Abbie Faria 03.06.2021
    Tankret Miało się to rozwijać, ale na razie pozostawiam to naukowcom. Swoją drogą mnie teraz ciekawi jedno. Komórki na początku rozwoju są niemal identyczne - w stanie embrionalnym. I poza wszystko tłumaczącymi genami , jak to wytłumaczyć, że każda komórka macierzysta " wie " w co dalej się zamienić. Tak jakby tym sterował centralny komputer. Ale ten komputer - oprogramowanie jest w każdej z komórek. I nie dochodzi do konfliktu. Na pewno naukowcy mają co robić. ( Dawny Andi).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania