Proszę!

Nigdy nie zapomnę Twoich oczu. Czy to one mnie tak zahipnotyzowały? Gdy na nie patrze wszystko wraca. Nie ma już żalu, że czasem było coś nie tak. Pamiętam nasze pierwsze spotkanie.. Twoją pierwszą wiadomość do mnie. To jak śpiewałeś. Nadal słucham tych piosenek. Zawsze będą mi przypominać Ciebie. Wszystko było takie proste. Tak pięknie się zaczęło. Dlaczego tak się nie skończyło? Nawet nie wiesz, ile bym dała, żeby usłyszeć Twój głos i spojrzeć w Twoje oczy. Ten ostatni raz! Boże, daj mi jeszcze przez chwilę się nim nacieszyć. Później odejdę i dam mu spokój, ale pozwól mi jeszcze raz poczuć uścisk jego dłoni...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • stefanklakson 25.01.2019
    Piękne.
  • osamotniona 25.01.2019
    Dziękuję :)
  • Canulas 25.01.2019
    Ładne jeśli potraktować tekst jako list lub pamiętniczy wpis. Wszystko w myśl, że nmalnie nie trzeba używać formy grzecznościowej i z wielkiej litery pisać: Mnie, Ciebie, Twoje.
    No ale ogólnie całkiem ładne.
  • Florian Konrad 25.01.2019
    niestety - poziom podstawówki
  • Aisak 25.01.2019
    ale pozwól mi jeszcze raz poczuć uścisk jego dłoni...
    Wyrwać rączkę, odrąbać, zabrać do domku i tulić do woli.
  • Pan Buczybór 26.01.2019
    Zwroty grzeczniościowe niepotrzebnie z dużej litery. To nie list. A ogólnie sam tekst - nie wiem. Raczej średni i niezbyt oryginalny.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania