Proszę, doczekaj do maja

Maj. Doczekaj do maja. W maju wszystko staje się piękniejsze. Drzewa znów szumią zielonymi listkami, a ptaki śpiewają swe dźwięczne kołysanki. Słońce wraca z krainy zmarłych i znów błyszczy. Rozżarzone niebo. Pierwsze, letnie, płonące czystym pięknem, zachody. Obłoki tańczące płonącego miłością walca z ostatnimi promieniami słońca. Ciepłe, szare noce i gwieździstego niebo. Maj zwiastuje lato. Maj zwiastuje życie.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Narrator 09.02.2022
    U mnie maj zwiastuje zimę, ale też jest piękny — słońce wciąż grzeje mocno na błękitnym niebie, wiatr przynosi ciepłe, suche powietrze, a w ogrodzie dojrzewają cytryny i pomarańcza :)
  • D.E.M.O.N 09.02.2022
    to gdzie ty mieszkasz?
  • Narrator 10.02.2022
    D.E.M.O.N
    Down Under

    Oh! Do you come from a land down under (oh yeah yeah)
    Where women glow and men plunder
    Can't you hear, can't you hear the thunder
    You better run, you better take cover.
  • D.E.M.O.N 10.02.2022
    Narrator rozumiem, że klimat tropikalny i na główkę pada :D
  • Narrator 10.02.2022
    D.E.M.O.N
    Siedem stref klimatycznych, od alpejskiej, umiarkowanej, do tropikalnej i pustynnej. Dla każdego coś miłego.

    Moja pielęgniarka nigdy nie jeździła w Polsce na nartach, bo nie było ją stać na takie ekstrawagancje, a tutaj wybieramy się każdego sierpnia do Thredbo lub Jindabyne, niedaleko tej góry, na którą się wspinał Strzelecki jako pierwszy Europejczyk. Tak samo nigdy nie jeździła nad Bałtyk, bo od lodowatej wody kręciło ją w kościach. Tutaj woda w oceanie obecnie 24 stopni, w Coffs Harbour nawet 26C, a zimą (czyli w czerwcu) nie spada poniżej 18C. Można się kąpać i surfować okrągły rok. Dlatego tutejsi są wyluzowani i nie denerwują się aferami polityków, jak w Pisolandzie.

    Powyższy tekst jest z bardzo popularnej piosenki 'Down Under' wykonywanej przez zespół 'Men at Work'. Śpiewają ją co roku na imprezach 26 stycznia.
  • D.E.M.O.N 12.02.2022
    Narrator - no widzisz, nie złapałem aluzji, teraz jasne, wystarczyło mi napisać, że to Australia. Miłego dnia z pielegniareczką ;)
  • Pan Buczybór 09.02.2022
    niezłe
  • U mnie marzec zwiastował życie, ale w zeszłym roku - właśnie w maju - zabrano mi życie. I teraz nie czekam już na nic.
  • D.E.M.O.N 09.02.2022
    a co ci się stało? poroniłaś?
  • D.E.M.O.N A No przykro mi, że Cię rozczaruję, ale nie. Funkcjonuję w trochę innym kręgu zainteresowań niż ciąża. Pozdrawiam.
  • Abbie Faria 10.02.2022
    błękitnypłomień Obstawiałem więzienie, ale teraz pomyślałem, że to wiadomość o jakiejś bardzo ciężkiej chorobie. Jeżeli tak, to bardzo współczuję. Ktoś u mnie z rodziny ponad rok temu dostał diagnozę - białaczka.
    Jeżeli nie znajdzie zgodnego dawcy to się to źle skończy.
  • Abbie Faria Też nie.
    Życzę, żeby dawca się znalazł i chętnie bym się zamienila z osoba o ktorej piszesz, bo mi juz wszystko jedno.
  • D.E.M.O.N 10.02.2022
    błękitnypłomień , no rozciekawiłeś mnie. Umarła Ci kobieta lub mężczyzna życia?
  • D.E.M.O.N Nie, powiem tyle: jeden bogaty skurwysyn odebrał mi coś co było sensem mojego życia, ale nie chodzi o sprawy uczuciowo-damsko-męskie, bo tego kwiatu jest pół światu (a 3/4 g.. warte, ale to już szczegół).
  • D.E.M.O.N 10.02.2022
    błękitnypłomień, jejku! to jeszcze bardziej zaciekawiłeś/łaś? nadal nie wiem jakiej jesteś płci błękitny promieniu, ale co może być aż tak ważne, że bogaty skurwysyn był to w stanie odebrał ci nie była to miłość człowieka?
  • D.E.M.O.N 09.02.2022
    Podoba mi się, taki apel do niedoszłego samobójcy co się jeszcze waha, do osoby z depresją na wykończeniu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania