...

...

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • oldakowski2013 22.04.2018
    ..."zostawił cię... - w całym zdaniu piszesz pani, a tu nagle przechodzisz na formę"Ty", by ponownie powrócić do formy pani.
    ..." masz ogromną rację" ... - ogromną bym opuścił.
    Wreszcie mogłem przeczytać coś co przykuło moją uwagę, rzadko to się tutaj zdarza, więc tym bardziej dziękuję za dobrą lekturę w niedzielny poranek. Czekam na dalsze takie opowiadania. Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 23.04.2018
    Dziękuje za odwiedzinki, uwagi i miłe słowa. "Ogromną" wykreśliłam. Jednorazowo w tej partii rozmowy umieściłam dwie formy "Ty" i "Pani" aby oddać klimat lekkiego zażenowania obu stron. Ani Joanna ani Gianni nie są w komfortowej sytuacji, dlatego takie wahania. Pozdrowienia!
  • Aisak 22.04.2018
    Bożeno Joanno, grafomania czy nie, olać, mogłabyś wstawić ten wiersz osobno.

    (nie czytałam jeszcze opowiadania, więc nie mogę się odnieść, wpadł mi we oczy wiersz, dlatego komentarz)
  • Bożena Joanna 23.04.2018
    Poezja to nie moja domena. Dla potrzeby opowiadania spróbowałam coś nagryzmolić aby oddać emocje. Zakochana kobieta chce wierzyć, że ukochany do niej zadzwoni. Ale woli zachować ostrożność. Jest to moja pierwsza próba napisania wiersza, więc wolę ją zachować tylko w opowiadaniu. Pozdrowienia!
  • refluks 22.04.2018
    Jak zwykle delikatne, miłe dla oczu.
  • Bożena Joanna 23.04.2018
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!
  • oldakowski2013 22.04.2018
    A właśnie, że nie. Wiersz znakomicie się komponuje do całości opowiadania, choć nie jest nowoczesny, jednak tutaj pasuje i buduje dobry nastrój. Nie jestem znawcą poezji, ale tutaj akurat on (wiersz) pasuje .
  • oldakowski2013 22.04.2018
    Mój wpis odnosi się do wpisu Aisak. Czytając można odnieść wrażenie, ze to wpis do uwagi "refluksa", a tak nie jest.
  • Aisak 22.04.2018
    oldakowski2013????

    W ogóle nie zrozumiałeś :/
    Poprosiłam, żeby wiersz zaistniał RÓWNIEŻ osobno.

    Jarzysz? Jażysz?
    Bo ciągle się jeżysz.
    I po co?
    HęHę?
  • Nuncjusz 22.04.2018
    Jarzeniówka
  • Pasja 22.04.2018
    Dzień dobry
    Jak zawsze subtelnie i elegancko. Dopieszczona w każdym wersie miłość. I jeszcze smaczku dodają opisy natury. Magnolie są takie delikatne jak twój wiersz.
    Ukłony dla Autorki
  • Bożena Joanna 23.04.2018
    Dziękuję za wizytę i miłe słowa. Serdeczne pozdrowienia!
  • Canulas 23.04.2018
    Zgadzam się z Pasją. Subtelnie, dystyngowanie i bardzo, bardzo elegancko. Kolejny świetny, zatrzymujący czas, tekst.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 23.04.2018
    Dziękuję bardzo, Can, za wizytę i miłe słowa. Pozdrowienia!
  • Justyska 24.04.2018
    "W Wilanowie kwitły wtedy cudowne magnolie. Swą krasą przewyższały barokowe ozdoby, mozaiki i figury mitologiczne, które ginęły w obfitości kwiecia. Detale architektoniczne ustępowały urokowi bogini Flory." – piękne opisy. Przez Ciebie jeszcze romanse polubię. Czytanie tego tekstu to jak delikatne skoki po liliach wodnych. Bardzo z klasą.
    No ale pasierba to gruba potraktowała. Podobało mi się
    Pozdrawiam serdecznie:)
  • Bożena Joanna 24.04.2018
    Pięknie dziękuję i pozdrawiam serdecznie!
  • Ozar 25.04.2018
    Postanowiłem zajrzeć, choć to nie moje klimaty i muszę przyznać kurde podobało mi się. Takie gorące uczucie z obu stron, to chyba nie często się zdarza. A do tego syn, który w zasadzie ratuje oboje od głupiej samotności. Jak napisał Can bardzo, bardzo eleganckie. Po raz kolejny okazuje się, że nadzieja nie jest tylko "matką głupich", ale czasami się przydaje. Super 5+
  • Agnieszka Gu 27.04.2018
    Witam :)
    Ależ romantycznie :)) I te majestatycznie eleganckie opisy...
    Nie myślałam że kiedykolwiek będę się z taką przyjemnością rozczytywać w eleganckich, wykwintnych romansach :)
    Pozdrawiam :))
  • Bożena Joanna 27.04.2018
    Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 28.04.2018
    Odrabiam zaległości. Znowu ładnie, ciekawie i elegancko. Naprawdę przyjemnie się czytało. A wiersz...szkoda,że nie piszesz takich więcej.
    Szczególnie mi podeszły 2 ostatnie wersy z pierwszej
  • Bożena Joanna 28.04.2018
    Dziękuję za odwiedzinki i serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania