Brak tytułu

Serdecznie dziękuję!

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • słone paluszki dwa lata temu
    Panie Łukaszu, to wszystko był pan miły opisać w Życiorysie, niech się pan cieszy tym, co ma. dostał pan lokal socjalny. jest dobrze. jest zdrowy, jeszcze młody, życie przed panem. proszę się nie zadręczać i przy okazji swoich czytelników, bo czmychną szybciutko i zostanie panu tylko cyfryzak?
  • słone paluszki dwa lata temu
    https://www.opowi.pl/forum/pitolenie-100-apoteoza-zycia-czyli-w1479/#reply

    Link do forum, na którym piszemy, co chcemy,
    O (_!_) Maryni też, bo czemu nie.
    Jeśli uważasz się za lepszego od - nie przejdziesz
    Ale zawsze możesz zmienić zdanie.
  • malakruszyna dwa lata temu
    Szanowny panie, pańskie wynurzenia stają się zaraźliwe.
  • Narrator dwa lata temu
    Od zamierzchłych czasów ludzie zajmują się (z miernym rezultatem) normalizacją życia, czyli uchwyceniem w sztywne biurokratyczne ramy: otaczającej nas rzeczywistości — złożonej i niemożliwej do poznania.

    Szanowny Pan może napisać najpiękniejszy list na najdroższym papierze i co z tego? Pani urzędniczka ma dziś zły dzień: wstała lewą nogą, dopadł ją okres, znowu zauważyła na majtkach męża obcy kolor szminki, może mu to wygarnęła, a on ją uderzył. Czy Pan wie skąd pochodzi angielski odpowiednik żelaznej reguły: 'A rule of thumb'? Otóż od tego, że dawniej w Anglii można było legalnie bić żonę kijem, byle kij nie był grubszy od kciuka.

    Człowiek stworzył konstytucję, człowiek ją pogwałcił. Obawiam się, że pański głos jest wołaniem samotnego człowieka na pustyni. Nie chcą go usłyszeć, piaskiem zatykają uszy i nic sobie nie robią z Pańskich apelacji. Dlatego niech Pan przestanie zawracać Wisłę kijem, bo się Pan tylko zmęczy niepotrzebnie.

    Życie jest zbyt piękne, żeby je marnować na prozę śmiertelnej nudy :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania