Pryszcz

Znowu cień padł na słońce, a tu tylko dotknąć i wiosna w rozmowach. Tymczasem jak małpy siedzimy na drzewach, bo pada codziennie, jakby jesień ktoś zapisał w kalendarzu, więc szlag trafia na taką rzeczywistość.

W przerwach schodzimy coś zjeść, na ogół nie trafia się nic luksusowego, byle co wpychamy do paszczy, najważniejsze to oszukać ból egzystencji. Czasami zdarza się komuś szybki numerek z płcią przeciwną, wtedy niczym tsunami padają drzewa, a wichura taka, że nawet najstarsi stażem nie pamiętają, reszta trzyma się gałęzi i modli o spokój w przeczekalniach.

Dobrze, że dzieci z tego nie ma, bo zwariowałyby biegając po koronach, chociaż te w większości pospadały i tylko Stańczyk jedzie jeszcze w królewskim orszaku. Białe konie z rozwianą grzywą kopytami stukają o bruk... wszędzie jednak mech i trawy, można tarzać się w błocie, najlepsza kąpiel dla poprawy urody, stąd tyle w nas wewnętrznego piękna.

 

Znowu padł cień, a może to wiosenny pryszcz wyskoczył na patelni...

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • ZielonoMi 2 miesiące temu
    Wiosna w rozmowach - skąd ja to znam. Fajne, pisz tak, nie zjebane wiersze. PP lepiej Ci wychodzi i fajne jest. 5 - wiadomo
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Poezja jest piękna, można w jednym wierszu wyrazić to, co inni w powieściach, dlatego dobrze jest poruszać się zarówno w prozie jak i w poezji.

    Dziękuję za przeczytanie i komentarz

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania