Pryzmat

Robiła rysunki piaskiem na szybie. Widziała w telewizji

podobny spektakl...

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • riggs 23.08.2017
    Dziwne to... w sumie ok. Nie ocenię, bo się w tym plątam haha, chyba muszę się wyspać
  • motomrówka 23.08.2017
    Trochę chciałam, widzisz, pogmatwać. Napisać coś takiego trochę onirycznego. Dzięki, że przeczytałeś.
  • riggs 23.08.2017
    motomrówka staram się unikać oceny tekstów, których mój móżdżek nie do końca ogarnia. Czesto chciałbym cos nadrobić po nieobecności i czytam zbyt szybko. Tekst jest fajny- oryginalny, ale nie chcę oceniać dla sztuki i udawać, ze znam sie na wszystkim. Można kogoś zranić albo wyjść na debila wdając się w dyskusję. Pozdrawiam cieplutko z Gór Stołowych
  • motomrówka 23.08.2017
    riggs, nie musisz nic oceniać. Na jakimś portalu, jest tylko np opinia pozytywna, opinia negatywna, opinia obojętna. Coś mi się podoba, daję pozytywną, ale autorzy nie widzą tych ocen!
    Dla mnie ważne, że chciałeś przeczytać, przeczytałeś, podzieliłeś się wrażeniami. Dziękuję ;)
  • motomrówka 23.08.2017
    Powiem więcej, wkurza mnie ta skala, bo jest czasem wykorzyatywana za cały komentarz. A
  • Tina12 23.08.2017
    Trochę nie moje klimaty. Jak dla mnie to dziecko bawi się piaskiem, żwirem i tworzy swój własny świat. A gdy dorosło nie mogło uwierzyć że te światy są jej. Szczeże to nie do końca kumam o co chodzi. Dam 4 :)
  • motomrówka 23.08.2017
    Widzisz, o to mi chodziło, żebyś mogła sobie coś wyobrazić, dopowiedzieć, po swojemu odczytać. Nie jest to wiersz, ale nie ma tu kategorii pogranicza, jest tylko "różne".
    Nie mniej dziękuję, że zajrzałaś, oceniłaś. Doceniam ;)
  • Tina12 23.08.2017
    motomrówka
    Nie ma za co.
  • Pasja 23.08.2017
    Takie obrazy malowane przez pryzmat piasku, odbijają się światłem tworząc kolorową tęczę i twoje kopczyki łąkowe. A ty jesteś jedną cząstką w środku tej tęczy. Pozdrawiam 5
  • riggs 23.08.2017
    Pasjo ty masz dar rozumienia lub interpretacji tekstów każdego rodzaju. Tym bardziej cieszę się ze jesteś Prezesem Literkowej. I to co masz Ty powinna mieć netto. Ludzie by ją szanowali
  • riggs 23.08.2017
    riggs betti słownik znów zaszalał
  • motomrówka 23.08.2017
    ...oook ;) Cieszę się, że zainteresował Cię mój tekst. To taka, czy ja wiem, może impresja?
    Dziękulska mrówka ;)
  • motomrówka 23.08.2017
    To było do Pasji, wrzuciłe mnie pod riggsa.
  • Pasja 23.08.2017
    Mróweczku Ty wiesz?
  • Pasja 23.08.2017
    riggs gdzież ja mogę się do takiej osobistości porównywać.
  • Adam T 23.08.2017
    Według mnie, tekst o utracie marzen albo złudzeń. Jest nastrojowo, czy onirycznie... może trochę. Mnie się podobało ;)
  • motomrówka 23.08.2017
    Coś jest w tym, co napisałeś. Dziękuję, że byłeś ;)
  • maga 23.08.2017
    Rysowała piaskiem po szybie. Drażnił ją spokój więc stworzyła lawinę i wybuch wulkanu. Jej wyobraźnia nie miała granic. Przeholowała i doprowadziła do tragedii. Piach jest symbolem czasu. Przeszłość jest za szkłem.
    Tekst mnie zainspirował do napisania opowiadania.
  • motomrówka 23.08.2017
    Nie wiem, muszę poszukać w yt, naprawdę widziałam kiedyś spektakl, chyba do muzyki Jeana Michelle'a Jarre'a, gdzie młoda Japonka usypywała piaskiem na ogromnej całe pejzaże, absolutnie na żywo. Cudne widowisko.
    Dziękuję, maga ;)
  • maga 23.08.2017
    i jeszcze magiczny pył. Fikcja zmieniła się w rzeczywistość. Później bohaterka srogo pożałowała tej zabawy. Mogła nie robić wulkanu.
    Taka moja interpretacja:)
  • maga 23.08.2017
    Pozdrawiam :)
  • Dla mnie bomba. To rysowanie piaskiem po szybie, rozumiem jako zamykanie się w swoim świecie i tworzenie takiej rzeczywistości jaka nigdy nie ma szansy powstać w szarym życiu. Dla mnie ten tekst to bardziej wiersz niż nie jeden "wiersz", jeśli potrafisz zrozumieć mój tryb myślowy. Ja tu widzę motylki, a wiesz jak ja za nimi głupieje :) wiec dla mnie bombowa piątka :)
  • motomrówka 23.08.2017
    Dziękuję, Maurycu. Ważne, że się w tej mojej pisaninie odnalazłeś ;)
  • motomrówka w tej akurat to odnalazlem sie jak ryba w swoim prywatnym jakuzi :)
  • motomrówka 23.08.2017
    Maurycu, nie przedawkuj bombelków ;)
  • Ewcia 23.08.2017
    Takie fajne malowanie świata ziarenkami piasku.
    Bardzo ciekawy obraz ukazałaś mrówciu.5
  • motomrówka 23.08.2017
    Dziękuję, Ewciu. Nie umiem malować, tym bardziej jest mi miło ;)
  • Pan Buczybór 23.08.2017
    Widać wierszowy rodowód tekstu. Jest parę przeszczepów i implantów, ale całość Frankensteina nie przypomina. Wręcz przeciwnie. Technicznie bardzo dobrze, merytorycznie również. Tekst dobrej jakości, a to się chwali.
    Pozdro i gratki
  • motomrówka 23.08.2017
    Nigdy nie napisałam nic nawet inspirowanego losami słynnego Viktora, pomyślę. Dziękuję ;)
  • illibro 23.08.2017
    I tym sposobem wylądowałem w świecie baśni rodem z Alicji Po Drugiej Stronie Lustra. :)
  • motomrówka 23.08.2017
    Jeśli chodzi o tę Alicję, akceptuję wyłącznie część od Tima Burtona, to drugie to shit ;)
  • Szudracz 24.08.2017
    Znam ten spektakularny zapis obrazu piaskiem na szkle. Takim też tropem podążałam w Twojej treści. Miałam trochę inna wizję szkła, ale to ja. W każdym razie, jest tak jak powinno być. Takie małe dziury ze szklanymi szybkami, też tworzyła w dzieciństwie. Nie pamiętam tylko dokładnie co do nich wrzucałam-pewnie trawę. :)
  • motomrówka 30.08.2017
    Dziękuję za ten komentarz. Chciałam napisać horror o szkle, na razie nie mam pomysłu. A spektakl był niesamowity, nigdy czegoś podobnego nie widziałam.
  • Mała Brunetka 03.09.2017
    Obraz, który przedstawiłaś według mnie wygląda jak zapis snu. Pomimo opisu szkła, można w nim dostrzec wiele kolorów, o czym mówi tytułowy pryzmat. Podoba mi się konstrukcja dynamiki w tym tekście. Niby wszystko dzieje się szybko, ale jednak to tylko pozory. Daję 5.
  • motomrówka 03.09.2017
    Dziękuję, Brunetko. Trochę już ten tekst zmieniłam, poskracałam, bardziej teraz przypomina wiersz. Któregoś dnia uaktualnię pewnie tę wersję. Bardzo dziękuję za odwiedziny ;)))
  • motomrówka 03.09.2017
    Właśnie zaktualizowałam tekst.
  • Dekaos Dondi 17.09.2017
    Sorry! Teraz dopiero przeczytałem. To takie prawdziwe – dzieckowe.
    „Kolorowe ziarenka...’’ Ty nie opisujesz obrazów – tylko je malujesz pędzelkami utkanymi z Twojej wyobraźni. Czasami trzeba trochę pocierpieć, żeby być szczęśliwym za chwilę. „Piasek wbił się...” Gdyby wtedy uciekła, to by się nie znalazła w „Pryzmacie’’. Większość Twoich sformułowań mi się podoba. Szczególnie 3 wers ostatniej zwrotki.
    Tak mała „Mrówka” a taka – Moto imaginacyjna. Tak trzymaj.
    Za mało Twoich tekstów. Pozdrawiam.
  • motomrówka 20.09.2017
    Hej, Dekaosie. Chyba jeszcze Ci nie gratulowałam rejestracji (nareszcie), ale myślę że nie jestem pierwsza. Dziękuję za to, co napisałeś.
    Pozdrowiecka M

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania