xxxxxxx

xxxx

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Bożeno Joanno↔Tak czasami bywa. Lot ćmy w kierunku lodowego ogniska. Takie skojarzenie.
    Najbardziej pierwsza. Mamią chyba?
    Pozdrawiam?:)
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Masz rację, są tym świecie przekłamania. Literówkę już poprawiłam. Musiało wyglądać śmiesznie.
    Dziękuję i pozdrawiam!
  • Noico1 dwa lata temu
    Jak coś jest piękne, i tego warte, można to odnaleźć nawet z zawiązanymi oczami. Innymi słowy prawda się sama obroni, tylko trzeba chcieć do niej dotrzeć. Piękne przesłanie wiersza.
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Piękno bywa niepojęte, dziękuję za wizytę i serdecznie pozdrawiam!
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Coś mi się podoba, i coś się nie podoba.
    Podoba mi się strofka z trzema rymującymi się słowami:

    bezwładna wpadłam w zasieki
    przekwitły przebiśniegi
    daleko do mety

    I rym fajny, potrójny, i treść działa na wyobraźnię.

    A nie podoba mi się, że "z opaską na oczach" (czyli nie widząc), bohaterka jest mamiona "białymi płatkami".
    Kolor odróżnia się widząc.
    "Mknęła z opaską na oczach" i była "mamiona"... bielą?

    Może warto uwypuklić jakieś inne cechy przebiśniegowych płatków? Te, które pozwala odkryć "wyostrzony zmysł dotyku"?
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    "Opaska na oczach" to poddanie się wrażeniom i ucieczka w wyimaginowany świat, widziany w białych kolorach bez domieszki czerni, upojenie uczuciem nietrwałym jak przebiśniegi.

    Ono przemija, pozostają bryłki lodu. W pamięci pozostaje urok tamtej chwili.

    Historia po trosze banalna, ale tak ją przeżywa bohaterka.

    Dziękuję za uwagi, sa do przemyślenia.

    Pozdrowienia!
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Ten świat jest bardzo specyficznym miejscem. Czasami chciałoby się powiedzieć, albo napisać, że jest on jedną wielką, irytującą iluzją, pełna dziwnych zjawisk i zdarzeń, pojawiających się w czasach obecnych na każdym kroku.

    5, pozdrawiam ?
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Przebiśniegi były radościa, ale na krótką metę.
    Dziękuję za zrozumienie i serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania