Przebudzenie

Pewnego ranka obudziłem się inny. W lustrze to samo ciało, ale jednak. Wyjrzałem na zewnątrz i okazało się, że to chyba świat się zmienił. Jakiś taki ładniejszy. Ludzie milsi. Zacząłem się zastanawiać skąd takie zmiany. Stałem tak przez chwile, wgapiony w błękitne niebo.

— Nieważne — powiedziałem i wybiegłem z domu.

— Nie ma nic lepszego niż poranny chłodek.

— O, dzień dobry Pani sąsiadko! O, i Panu również dobry!

Podskakiwałem jak dziecko.

Chodnik przykryła cienka warstwa śniegu. Parę razy się poślizgnąłem i upadłem z łomotem na ziemię. Jak jebany debil kurwa. Za trzecim razem jeszcze wytrzymałem, ale za czwartym… Wpadłem w błoto i dostałem takiego wkurwu, że wróciłem do tego pierdolonego domu i cisnąłem się przed kanapę. Zasłoniłem rolety, ale przedtem pokazałem faka sąsiadce, która nie sprzątnęła po psie.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Akwadar 11.02.2021
    No i masz, babo, placek... ;)
  • sisi55 12.02.2021
    Dzięki za przeczytanie.
  • Pan Buczybór 11.02.2021
    "chwile" - ogonek ci uciekł
    "O dzień dobry" - dałbym przecinek po "O"
    *Czemu dialogi nie są po enterach? Dziwnie to wygląda. Zbyt zbity ten tekst.

    No, świat bywa piękny... Do czasu. Łatwo człowiek traci cierpliwość i chyba równie łatwo potrafi zignorować pewne rzeczy. Niezła miniaturka.
    Pozdrawiam
  • sisi55 11.02.2021
    To raczej nie jest dialog bo nikt mu nie odpowiada. Myślałem, że jak piszę się myśli to bez spacji.
  • Pan Buczybór 11.02.2021
    sisi55 Nie wiem, dla mnie to wygląda jak dialog :v. A jeżeli faktycznie są to tylko myśli bohatera, to trzeba je wyróżnić graficznie, czyli wrzucić w cudzysłów. Tutaj to w ogóle trzeba by to jakoś inaczej skonstruować, bo serio wygląda to na dialog.
  • sisi55 11.02.2021
    Pan Buczybór
    — Nieważne — powiedziałem i wybiegłem z domu.
    — Nie ma nic lepszego niż poranny chłodek.
    — O dzień dobry Pani sąsiadko! O i Panu również dobry! — Podskakiwałem jak dziecko.

    Kurna nie wiem. Znaczy mi też lepiej wygląda tak, ale idk czy to błąd.
    Tak w ogóle to dzięki.
  • Anonim 12.02.2021
    Tak, czasem ludzie nawet mogą tak samo ujadać, a nas to przestaje irytować. Czasem człek budzi się inny... Ale czasem to tylko wersja demo ;)

    Niestety masz sporo błędów, postanowiłem więc poprawić cały tekst. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz. Nie robię tego, aby Ci dopiec, ale aby pomóc.

    Pewnego ranka obudziłem się inny. W lustrze to samo ciało, ale jednak. Wyjrzałem na zewnątrz i okazało się, że to chyba świat się zmienił. Jakiś taki ładniejszy. Ludzie milsi.
    Zacząłem się zastanawiać, skąd takie zmiany. Stałem tak przez chwilę wgapiony w błękitne niebo.
    — Nieważne — powiedziałem i wybiegłem z domu. (—??? - czy to, co dalej, to na pewno wypowiedź???) Nie ma nic lepszego niż poranny chłodek.
    — O, dzień dobry, pani sąsiadko!
    — O, i panu również dobry!
    Podskakiwałem jak dziecko.
    Chodnik przykryła cienka warstwa śniegu. Parę razy się poślizgnąłem i upadłem z łomotem na ziemię. Jak jebany debil, kurwa. Za trzecim razem jeszcze wytrzymałem, ale za czwartym… Wpadłem w błoto i dostałem takiego wkurwiu (???- a nie, wkurwu???), że wróciłem do tego pierdolonego domu i cisnąłem się przed kanapę. Zasłoniłem rolety, ale przed tym (??? przedtem???) pokazałem faka sąsiadce, która nie sprzątnęła po psie.

    To chyba tyle. Poprawiłem przecinki, wersyfikację, niepotrzebne duże litery i bodajże jedno słowo.

    Pozdrawiam.
  • sisi55 12.02.2021
    Oczywiście, że się nie gniewam. Super, że ci się chciało cały tekst poprawiać. Dziękuję.
  • Lepiej zawsze podchodzić z dystansem, do tego, co zda się nas zachwycać na wstępie. Prewencyjnie należy się wkurwić, żeby uniknąć popsucia atmosfery później. Przekreśl dzień o wschodzie słońca.
  • sisi55 12.02.2021
    Dzięki za przeczytanie.
  • befana_di_campi 12.02.2021
    No, istne "cudo" :p
  • sisi55 12.02.2021
    Tak wiem wiem
  • Piotrek P. 1988 12.02.2021
    Zabawne opowiadanie, które na początku jest inspirujące, a czym bliżej końca, tym bardziej zaskakujące. 5, pozdrawiam :-)
  • sisi55 12.02.2021
    Dzięki. W planach było, żeby napisać coś poważnego, ale nie mogłem się powstrzymać. Walić optymizm.
  • TheRebelliousOne 26.03.2021
    Czy ja dobrze widzę? Napisałeś coś nie-smutnego?! :O Powiem szczerze, spodobało mi się i nawet się zaśmiałem na końcu. Czekam na sequel, gdzie głównemu bohaterowi znów się coś stanie i zamieni się w psychopatycznego mordercę XD Szkoda tyko, że tak krótko, ale mimo to, leci 5.

    Pozdrawiam ciepło :)
  • sisi55 26.03.2021
    Dzięki. Zacząłem to pisać z myślą, że będzie to głęboki tekst, ale skończyło się na tym xd.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania