Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Przechadzanym trabantem wprost do nieba

Taka mała a już dupe przed nimi wypinać chciała by przed 20tką stać sie bardziej przechadzana od starego,zużytego trabanta.Kto by takiego rzęcha jak ona ponownie próbował jeszcze rozruszać.Może ty,może ja a może jednak sam Wójcio Sam choć już tak ją porządnie przedmuchał, że aż mu ochota i sens na remont trupa z wiatrem przeminęła.Nie ma już sensu niczego naprawiać gdy dokoła same chętne,młode i sprawne dupcie do dymania które wręcz sie kolejkami do Wójcia pragną nadstawiać.Pal nas licho bośmy marni na tym padole pełnym cierni i choć nic na tym świecie już nie znaczymy to i tak w ciebie bezgranicznie i niezłomnie wierzymy.Wierzymy w ciebie,wierzymy bezgranicznie o statuo co dumnie i twardo na straży naszej zguby stoisz.

 

ref:Klęska przed nami pełza niechybna lecz my albo ślepi albo odurzeni i nim zagładę naszą w pore rozkminimy to już dawno będziemy z parą wodną wyścigi,za wyścigiem uprawiać.

 

Kresem sił służymy twojej sprawie,robimy co w naszej mocy jeszcze nam pozostało by dla chwały twej i zguby naszej nieść ci zwycięstwa za zwycięstwem i nawieźć ziemie spękaną i spłowiałą co rusz świeżutkim,ludzkim nawozem.Niestrudzenie niesiemy sobie i ziemi naszej śmiertelny kres by uwolnić nareszcie dusze nasze z więzienia doczesnego,nieznośnego bytu

 

ref:Klęska przed nami pełza niechybna lecz my albo ślepi albo odurzeni i nim zagładę naszą w pore rozkminimy to już dawno będziemy z parą wodną wyścigi,za wyścigiem uprawiać.

 

Kategorycznie sie sprzeciwiamy próbom wyzwolenia nas z tego co jest naszym dziedzictwem z mlekiem matki wyssanym.To jest nasza siła i potęga,to jest coś nas napędza,siły do życia nam daje i spaja.Daje naszej matce globalizacji oręże do walki z jej wrogami i przeszkodami i choć wszystko ma swą cenę to jednak to i o tym pojęciami nigdy nie mieliśmy.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania