...

...

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Ja byłbym mądrzejszy, każdy byłby mogąc przeżyć na nowo życie. Przyjaciół się zmienia, bo ludzie się zmieniają i z niektórymi nie ma już wspólnych tematów celów itd. Niekoniecznie to zmiana na lepsze, ale często zmieniający, z zewnątrz wygląda na dobrze wpasowanego. Ja ma się zdrowie, nie musi, ewentualnie, opiekować kimś chorym i nie odsiaduje wyroku, to na niemal każdym etapie można zmienić życie. Historia trochę jak z rekolekcyjnego komiksu z lat 80tych (rozprowadzane w kościołach były).
    Częstochowy za dużo.
  • Morus 22.05.2021
    Gdyby były jeszcze raz rozdane karty
    Postawiłbym całą pulę na potrzebujących
    Nie byłbym już obłudny zły i uparty

    Zakończenie fantastyczne.

    Pozdrawiam, bardzo sympatyczny wiersz z pięknym morałem.
  • Kotek2020 22.05.2021
    Dziękuję Ci za miłe słowa, są bardzo budujące. A to potrzebne każdemu, nawet jeśli coś zgrzyta to z czasem każdy dochodzi do wprawy...
    Niestety są tu też tacy co zjeść nowego chcą na samym początku...
  • Morus 22.05.2021
    Bardzo mi się podobają w Twojej interpretacji, przesłuchałem wszystkie, szczególnie urzekł mnie ten:
    https://www.youtube.com/watch?v=WD7ktmN2-po
  • piliery 22.05.2021
    Dobrymi intencjami piekło brukowane. Przesłanie piękne ale forma kaleka. Na dodatek z błędami.
  • Kotek2020 22.05.2021
    ?‍♀️?‍♀️?‍♀️?‍♀️???dziękuję za zainteresowanie ?
  • piliery 22.05.2021
    Kotek2020 Przynajmniej kłujące błędy popraw: " Nie doceniłem dobra którego >które< mieć mogłem"
  • Kotek2020 22.05.2021
    piliery dobrze, dziękuję, następnym razem zwrócę większą uwagę...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania