Przekop

Już się martwić nie musimy,

jak z Elbląga pruć do Gdyni.

Dziś triumfują ci co chcieli,

zrobić przekop na mierzei.

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • Szpilka dwa lata temu
    no i mamy przekop właśnie,
    niech sceptyków piorun trzaśnie,
    entuzjastów wynagrodzi,
    choć dla małych przekop łodzi ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Słabo napisane, a cieszyć powinni się wszyscy, z polskimi korzeniami oczywiście.
  • Poncki dwa lata temu
    Ja mam polskie korzenie, ale z przekopunie jestem zadowolony. Uważam, że niesie to ze sobą wiele niechcianych efektów ekologicznych. Natomiast w obecnej sytuacji geopolitycznej chyba trzeba przymknąć na ekologię oko.

    Tak z ciekawości. Czy to jest jedyna inwestycja, który udało się obecnej władzy przeprowadzić do końca?
  • MartynaM dwa lata temu
    Tak. Reszta inwestycji pozostala dla PO.
    Do ponownego sprzedania!
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM może kiedyś uda mi się znaleźć różnicę między po a pisem..
    Jakiś czas temu uważałem, że lepszy porzytek byłby z tych pieniędzy na przekop, jeżeli zostałyby przeznaczone na renowacje istniejących dróg wodnych jak i kopanie nowych kanałów tak, żeby infrastrukturą wodną dało się w Polsce wyprzeć transport londowy albo przynajmniej mocno odciążyć.
    Dziś uważam, że to już nie ma sensu. Nadchodzi susza. Podejrzewam, że przez najbliższe lata wyschną rzeki i zostaną puste koryta.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, nie wiem, co zostanie a co nie. Nie wybiegam tak dakeko.
    Popieram jednak, kto by to nie był, inwestycje, które przynoszą nam korzyści i uwalniają od "opieki" Sowietów.
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    Jak to się mówi w moich stronach: tys prawda?
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Poncki Miniasty, a masz ty dzieci? W wieku, POwiedzmy szkolnym :p
  • Poncki dwa lata temu
    befana_di_campi hmm. Wybacz ale uważam, że to zbyt osobiste pytanie jak na znajomość na portalu internetowym.
  • Poncki dwa lata temu
    befana_di_campi
    natomiast nie ukrywam, że jestem zaintrygowany czemu pytasz.
  • Grain dwa lata temu
    Poncki Dla patoopozyCji
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Aha! Bez oceny ;-)
  • Grain dwa lata temu
    Co to za przekop, jak okręty podwodne nie przepłyną. Jakby się Marta Lempart przykuła do Bałtyku, to by nie powstał.
  • Tjeri dwa lata temu
    Pomijając kwestie ekologiczne (ze względu na aktualną sytuację geopolityczną) – straszne partactwo.
    Przekop za 2 mld (miało być niespełna 900 mln), przez które nie mogą przepływać "normalne" jednostki, tylko jakieś popierdółki (małe jednostki o zanurzeniu do 2 metrów i ładowności ok. 1 tys. ton).
    Można by się śmiać, gdyby nie chodziło o Polskę. Dewastacja za potężne pieniądze.
    https://zapodaj.net/be941d5f7ba5b.jpg.html
  • Grain dwa lata temu
    Potężne pieniądze to traciliśmy na mafiach paliwowej, watowskiej i innych. Średnia głębokość zalewu to ok. 2.7 m. Nie powielaj propagandowych pierdół.
  • Grain dwa lata temu
    Czemu nie płaczesz nad zabetonowanymi centrami miast.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Grain Bo to jest jedynie słuszna betonoza - przeprowadzana przez burmistrzów wybranych przez ludzi. A kogo obchodzą wycięte drzewa i zerwane trawniki? Znajomi burmistrza mają pracę i zamówienia. A że latem nie da się na rynku wytrzymać, to kogo to obchodzi. Globalne ocieplenie - ono jest winne.
  • krajew34 dwa lata temu
    Abbie Faria najśmieszniejsze jak w jednym mieście zabetonowali, a następnie postawili pomnik ku czci przyrody... Świat absurdu.. Zresztą mam wrażenie, że ekologia to tylko pretekst, który pojawia się tylko, kiedy trzeba i magicznie znika... Interesy i pieniądze to jedyne, czym kieruje się świat.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    krajew34 U nas przed Teatrem Wielkim wycięto drzewka i zabetonowano plac. Postawiono fontannę, która została przez wielu nazwana Waginą. Nie wiem dlaczego. A działo się to jeszcze za Pana Kropiwnickiego.
  • Noico1 dwa lata temu
    Daj spokój Grain. Ona tak musi, inaczej się udusi;)
  • krajew34 dwa lata temu
    Abbie Faria u mnie ma też być fontanna na remontowanym rynku, już kiedyś była, ale ludzie sikali do niej, więc ją ziemią wyłożyli, teraz nowa będzie, ale wiadomo, jak to się skończy... Niech tylko przyjdzie lato i ciepłe wieczory. Ludzie potrafią oddawać fekalia do koszy, a co dopiero...
  • Abbie Faria dwa lata temu
    krajew34 To niech zrobią fontannę z robotem - wysięgnikiem z nożycami ucinającymi przyrodzenia.
  • krajew34 dwa lata temu
    Abbie Faria reflektory i elektryczny pastuch
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Albo niech kamery będą umieszczone w dnie w szczelnych pojemniczkach z superrozdzielczością. Delikwenta wtedy na stronę internetową lokalnej gazety. Oczywiście bez zamazywania szczegółów.".
  • krajew34 dwa lata temu
    Abbie Faria ale wiesz, niektórym to mogłoby zwiększyć powodzenie u płci przeciwnej... Jeszcze zaczęłyby się konkursy... Ludzka pomysłowość, niekiedy przeraża.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    krajew34 Tego nie przewidziałem...
  • krajew34 dwa lata temu
    Abbie Faria dlatego szaleni głupcy są najtrudniejszymi wrogami, nigdy nie przewidzisz tego, co mogą zrobić w stu procentach.
  • Grain dwa lata temu
    Za 250 mld które zmarnował Tusk będąc w Polsce namiestnikiem można było wybudować i kupić łącznie:
    5 Przekopów Mierzei
    5 gazoportów
    1000 km autostrad
    10 tunelów jak w Świnoujściu
    10 baterii patriot
    250 Abramsów
    500 Himarsów
    96 Apachy
    100 mostów
    1000 żłobków
    1000 przedszkoli
  • Tjeri dwa lata temu
    Grain, już Ci powiedziałam, żebyś się trzymał ode mnie z daleka. A nad czym płaczę, nie masz pojęcia.
  • Grain dwa lata temu
    Tjeri to nie pisz pierdół.
  • Tjeri dwa lata temu
    Grain
    Twierdzisz, że Twój pozbawiony sensu bełkot, lepszy?
    Łazisz, zaczepiasz, obyś nie zebrał w końcu – nie ode mnie, ja się do tego nie zniżę. Ale zaczynam widzieć mechanizm. Prowokujesz bezsensownym bełkotem, skierowanym do konkretnych ludzi. A jak ktoś nie zdzierży, to idzie donos od usłużnych.

    Mówię ostatni raz – trzymaj się ode mnie z daleka.
  • Grain dwa lata temu
    Tjeri pomerdało się. Znowu.
  • Poncki dwa lata temu
    Grain pis przecież tak samo jak po, co rusz skok na kasę robią. Najbardziej się nie cieszę, że tych Caracali w końcu nie kupiliśmy. Przynajmniej helikoptry byśmy mieli porządne w rozsądnej liczbie...
  • Grain dwa lata temu
    Poncki, Te Caracale jak widać, są tak lotne jak twoje myślenie.
  • Poncki dwa lata temu
    Czyli, że Caracale nie latają, czy pis nie robi skoków na kasę?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Martwić to się Będziemy w przyszłym roku
  • Poncki dwa lata temu
    A kozę już wstawił?
  • skandal dwa lata temu
    Kaczyński powinien się w piekle smażyć za ten przekop. Odrażająca kreatura.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania