-

--- przerwa techniczna ---

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Pasja 18.12.2017
    Piękny obraz przemijania namalowany słowami.

    Czas narodzin znaczony
    eksploduje nagle
    błyskiem szalonym

    A potem już tylko powolne konanie i początek czegoś? Nikt nie wie, gdzie koniec, a gdzie początek.
    U ciebie zawsze kosmos!
    Miłego wieczoru*****
  • Agnieszka Gu 18.12.2017
    A podziękował bałdzo ;))
    Pozdrowionka :))
  • Canulas 18.12.2017
    Zauważyłem spójną manierę. Akcent na trzeci wers. Nie, żebym się mądrzył jakoś dalej, ale to + wysublimowane słownictwo, zachaczające o specyficzny , nie wiem, żargoń, język techniczny, łotewer, powoduje, że stawiając 8 wierszy z czego 4 Twoje, chyba mógłbym je wskazać.
    Ani to mądr, co piszę, ani odkrywcze. Ot dygresja.

    Sam tekst zrywkowy. Podoba mi się falami.
    Chyba pierwsza zwrotka największą robotę robi.

    Ty musisz naprawdę lubić ten kosmos.
  • Agnieszka Gu 18.12.2017
    Niom, dość tak nawet go lubja ;))

    PS. Akcent na trzeci wers powiadasz... A ty wiesz, że ja kompletnie nie zwróciłam na to uwagi. Ciekawe.
  • Dekaos Dondi 18.12.2017
    W sensie kosmicznym, tekst mi się kojarzy z wybuchem supernowej...i białym karłem. Ale interpretacja, zgoła inną refleksją wybuchnąć może, w wymowie swojej. ''blask w pośpiechu spija'' b Mnie się podoba. Taki...inny. Pozdrawiam - 5
  • Agnieszka Gu 18.12.2017
    łoł, świetna interpretacja. Pisząc miałam raczej skojarzenia z materializującą się iskrą energii... materia kontra antymateria. Ale postrzeganie w makro świecie, w innym dużo większym wymiarze - brzmi odkrywczo i... bo i też tutaj pasuje :)) Dzięki :))
  • Canulas 18.12.2017
    Tak mi się wydaje, że gwoździe wbijasz na trzy. Obadaj pod tym kątem. Przeczytaj w takiej rytmice.
  • Agnieszka Gu 18.12.2017
    Hm... możliwe. Skupiam się głównie na słowach, skojarzeniach i ewentualnych odczuciach własnych.
    Reszta sama z siebie jakoś tak wychodzi. A co, czy to źle że taka rytmika ? Dziwnie? Niedopuszczalnie? Czy może być? Czy trudno, niech zostanie? Czy jak?
  • Canulas 18.12.2017
    Agnieszka Gu , nie no. SPoko. Dygresja off-topowa. Jak się będzie utrzymywać w piętnastu z rzędu, to zmień, żeby do szuflady nie wpaść.
  • Agnieszka Gu 18.12.2017
    Canulas
    ok, popracuję nad tym, pod warunkiem, że to uchwycę.
    "Szuflady" nie są ponoć takie złe ;)
  • Canulas 18.12.2017
    Agnieszka Gu , To moja jednostkowa opinia. Warta tyle, co najmniejszy palec. Obetnij, a zobaczysz, że szklankę z herbatką dalej możesz unieść. Spokojnie. Inne ludzie niech się wrażeniem podzielą.
  • Adam T 18.12.2017
    Wahałem się, by to napisać, ale czytam po raz kolejny i "nie widzę inaczej" - dla mnie to kolejny Twój erotyk. I się w tej chwili smagam naelektryzowanym różańcem i nic - erotyk pozostaje erotykiem.
    Ale rozpatrując to w sensie fizyki, też jest w tym piękno rozszalałej niedosłowności.
    Pozdrawiak ;)
  • Agnieszka Gu 18.12.2017
    Erotyk? Więc jednak... dzięki, że to napisałeś, bo podobnie skomentowała to moja przyjaciółka. Jutro ją uspokoję, że wszystko z nią okej, bo już się przejmować zaczęła, że wszystko jej się jakoś monotematycznie kojarzy ;))
    Dzięki i pozdrowionka ;)
  • Adam T 18.12.2017
    Agnieszka, już myślałem, że tylko mnie się tak kojarzy. To mnie pocieszyłaś. Różaniec do kufra!
  • Szudracz 19.12.2017
    Do iskier mam szczególną słabość. :) 5
  • Agnieszka Gu 19.12.2017
    Też lubię ;) dzięki :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania