Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

przerost formy

Po aborcji powiedziała, że wolałaby rodzić szczeniaczki. Byłaby psią matką. A ty – wskazała na mnie palcem – byłbyś psim ojcem. Bolał ją brzuch tam na dole, kazała się przytulić, tylko delikatnie, bo jest cala obolała. Byłem zły, chyba chciałem już być ojcem, jeden chuj czy psim, czy człowieczym, jakimkolwiek! Poza tym widziałem, że dziwnie patrzy na sąsiada z góry, który właśnie rozstał się z szaloną hiszpanką. Tati – bo tak na mnie mówiła – jesteś za duży, nie da się z tobą dobrze ruchać. Musisz schudnąć. Kilka razy się pieprzyliśmy, i już zaszłam w ciążę, a mówiłeś, że jesteś po wazektomi. Wytłumacz mi więc Tati, jakim kurwa cudem to małe gówno się we mnie pojawiło? Parzyłem jej melisę, i gdybym miał cyjanek, arszenik, albo jakąś inną truciznę, przysięgam, że otrułbym wariatkę. Po szpitalu powinienem zawieźć ją do niej na skurwiały Prądnik. Przy następnej aborcji nie popełnię tego błędu. Masz tutaj meliskę – mówię – może ci się polepszy. Weź mi skręć blanta – odpowiada – i podaj xanax. Gdybym miał cyjanek, arszenik, albo jakoś inną truciznę, przysięgam, że dosypałbym piździe do jointa.

 

Nasza miłość nie przetrwała próby przystojnego wspinacza skałkowego, który właśnie został sam. Poszła dwa piętra w górę do niego i tam już została. Szalona hiszpanka nie miała gdzie mieszkać, więc schodziła do mnie na dziedziniec i kręciła dupcią, bylebym tylko wpuścił ją do siebie na kilka miesięcy, ale brakło mi odwagi. Zaryglowałem drzwi, i zacząłem zimowanie. Skończyło się wspólne oglądanie filmów na dziedzińcu, Kazimierska hipsterka wygasła, już nawet instagram nie mruga. A było tak blisko bycia tatą! Zamiast ojcem zostałem bękartem. Bezpłciową kropką w notesie, którą zalał zimowy atrament na zawsze.

 

Często wypytywała mnie o poprzednią dziewczynę. Miała na tym punkcie dziwną obsesję, jakby chciała, aby została częścią naszego nowego życia. Ty, widziałeś, wrzuciła zdjęcie ze swoim nowym chłopakiem, widziałeś?

 

Tati, a pamiętasz, jak jeszcze z nią mieszkałeś, już chyba przestawaliście być razem, jak czekaliśmy na nią festiwalu żarcia na Starym Kleparzu, robiłeś mi palcówkę w kiblu, i jak wyszliśmy, to ona właśnie przyszła? Byłam wtedy świeżo po rozstaniu z Marcinem, pamiętasz?

 

A pamiętasz jak pierwszy raz mnie pocałowałeś na przystanku? Powiedziałeś wtedy, że nie możesz się oprzeć moim ustom. A właściwie chodziło ci o usta pomalowane na czerwono, i moje różowe włosy. Mówiłeś, że nic cię tak nie kręci jak to, że mam różowe włosy, i to, że jestem jeszcze trochę pojebana.

 

Tati, albo jak pierwszy raz pokazałam ci cycki, to nie wierzyłeś, że mogą być takie duże u tak drobnej kobiety. Chciałeś się bardzo wtedy na nie spuścić, i zanim pieprzyliśmy się ten pierwszy raz, zwaliłeś przede mną konia ze spustem na nie, pamiętasz? Powiedziałeś, że twoja ex miała takie małe, a te są takie, że szok. Wtedy roztarłam spermę na piersiach jak na pornolach, pamiętasz? Ty! A może właśnie tak zaszłam w ciążę, jakoś ciężko mi uwierzyć, że to się stało, przecież nie kończyłeś we mnie, tylko reguły na mnie, no nie? Ty, a może przez połyk zaszłam? Da się tak?

 

*

 

Suka może urodzić tylko szczeniaczki. Nie ma innej możliwości. Otwieram zimowe okno i wypatruję hiszpanki, ale spierdoliła chyba do San Sebastian z tego zimna. Może mi też się uda spierdolić w tę zimę coś jeszcze.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Materazzone ponad rok temu
    Powiadają, że jak chcesz szczeniaka to lepiej do schroniska pójść, niż sukę pod dach przyjmować :D
  • Tjeri ponad rok temu
    Mocno, bez znieczulenia i owijania w bawełnę. Widać wyrobione pioro i dojrzałe spojrzenie. Choć tekst ociera się o wulgarność i naturalizm (których niekoniecznie szukam w literaturze), to odbiera się go naturalnie, nie ma tu rzeczy dodanych na siłę.
    Po prostu bardzo dobra proza.
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Yanko to ty?
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Nie, to bardziej wskazuje na ciebie.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Ale mi się podoba.
  • Józef Kemilk ponad rok temu
    Dobrze napisane. Taka pewną formą wojny światów
    Pozdr
    5
  • słone paluszki ponad rok temu
    Czytałam na Pisarskim, ale tam już nie mam konta, więc cieszę się, że peany i czerwone dywany mogę wznieść i rozłożyć tu tutaj.
    !
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    "słone paluszki minutę temu
    Czytałam na Pisarskim, ale tam już nie mam konta"

    Nie może być! Zbanowali?
  • słone paluszki ponad rok temu
    Oczekiwanie dniami i tygodniami na publikację, to nie na moje nerwy.
    Więc
    Kazałam się wymazać z rejestru.
    Nie było mnie.
    Nie ma.
    Nie będzie.
    Trzeciego podejścia.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    słone paluszki, Moje kilka tekstów tam stoi https://www.portal-pisarski.pl/profil/yanko-wojownik jak postument i wcale nie kasuję, niech będzie ku pamięci. Małą mają czcionkę, a ja niedowidzę. Ludzie ci sami co tutaj, tylko tam mocniej moderowani, także ci, którzy tutaj nie mogli na nerwy, a u pokrewnej konkurencji, czują się wyalienowani.
  • Tjeri ponad rok temu
    słone paluszki
    Hehe, a ja akurat po baardzo długim czasie na pisarskim byłam. Kiedyś to był niezły portal.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Tjeri, I nawet przeklinali?
  • Tjeri ponad rok temu
    Najbardziej bawi mnie podział na górną i dolną — bez słowa uzasadnienia. I czasem naprawdę śmieszno-błędnie. Kiedyś zamiast tego były po prostu merytoryczne komenty.
  • Tjeri ponad rok temu
    yanko wojownik 997
    Bardzo możliwe, Yanko
  • Materazzone ponad rok temu
    Autor powyższego tekstu, nienadaje się na pisarski, jest za duży na to, za bezczelny, gruby jest pewnie i się tam nie mieści. Sam tam byłem. Też tu przylazłem :D
  • Tjeri ponad rok temu
    Materazzone
    Kiedyś na pisarskim byli bardzo dobrzy autorzy, a redakcja na poziomie. Ale to wiele lat temu. Pewnie z ponad dekadę.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Tjeri, To musiało zatem być bardzo dawno, skoro nie masz pewności a tylko domniemanie, nie przyznawaj się do takich podróży, bo Ci złośliwi do metryki dołożą i po młodości...
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Materazzone, To tam też były czystki? Jak na tym konkurencyjnym pokrewnym?
  • Materazzone ponad rok temu
    yanko wojownik 997 nie wiem, sam przestałem tam coś wrzucać. Potem oni po pułkach człowieka ganiają i nawet nie wie, gdzie, skąd, dlaczego go tam wrzucają.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Tjeri, "Pewnie z ponad dekadę" Łłoo ooo, poszło! Trzeba było napisać zamiennie: "jak jeszcze nastolatką byłam".
  • Tjeri ponad rok temu
    yanko wojownik 997 :)))
    Nie należę do ludzi z problemem wieku. Dobrze mi w swojej (starej) skórze :).
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Materazzone, Czyli reżim, ale bez czystek, zakładają, że element niepożądany i wrogi sam odejdzie wskutek promowanych trendów.
  • Materazzone ponad rok temu
    yanko wojownik 997 chyba tak a ja lubię być ciałem obcym, zbuntowany, niepokorny, przeklinam wiesz? Nawet papierosy palę.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Tjeri, Teraz to już nie możesz należeć, więc możesz pozorować, że starość to wszystko cool!
    Bez dodłumaczenia, że owszem, ale dopiero po Coca, a szczególnie idzie o tajny składnik zawarty w napoju, spożyty osobno, bez kwasu, wody, cukru i karmelu. Z niezależnej dystrybucji składowych.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Materazzone, Nie mów! Za nic bym Ciebie o te papierosy nie podejrzewał.
  • słone paluszki ponad rok temu
    Tjęri, Ja se czasami czytam, bo warto.
    A portal zdecydowanie się pogorszył.
    Pamiętam, jak kiedyś tętnił życiem, cóż korozja dotyka wszystkich...
    :)
  • Tjeri ponad rok temu
    słone paluszki
    Bo chyba ciężko utrzymać dobry portal w dobrej formie. O ruch łatwiej w mrowisku.
  • Tjeri ponad rok temu
    yanko wojownik 997
    :))
  • słone paluszki ponad rok temu
    Tjęri
    Ciężko, kiedy grupa trzymająca władzę trochę się zakurzyła i zamiast otworzyć okno na nowe i świeże, siedzi w ciemnej kanciapie bez tlenu, a móżdżek siada, bo nie wyrabia.
  • Tjeri ponad rok temu
    słone paluszki
    Może to i dobra diagnoza. A nawet może uniwersalna.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    słone paluszki, Nie trzaskaj tak autopsją, jeszcze inni zaczną striptoizować wskutek.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    *striptizić
  • słone paluszki ponad rok temu
    Tjęri
    Jeśli pojawiają się publikacje, to chyba nie jest tak źle.
    Nie wszyscy potrafią się przystosować. Mnie akurat nie pasuje tak forma, ale inni nie wnosza sprzeciwu. A dla jednostek nie warto się zmieniać.
  • Tjeri ponad rok temu
    słone paluszki
    Mało tych publikacji i mało dobrych komentów, ale to chyba ogólna tendencja.
  • jakub papug ponad rok temu
    dzięki za odwiedziny!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania