.

.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Niemampojecia96 29.10.2017
    O chytry Chryste, wrocilas. Z czyms. Zawsze Cie wielbilam, zawsze nie do konca rozumialam, co zawsze me zainteresowanie wzmagalo, do dzis mam Twoja przepiekna bitwe o Morskich Opowiesciach i choc Twa proza zdecydowanie bardziej (zreszta pamietam, ze zaintrygowana - powracalam sobie we wlasnym zakresie przykladowo do tych Morskich Opowiesci pare razy) to i tu juz dzis mam wir i lej w glowie, jak nie do konca wiem, jak czuje, ale nie rozumiem, to mnie niesie w tych kierunkach. Dzis Ci nic madrego juz nie wyrzekne, ino ze sie ciesze, ze jestes, badz. Se tu powroce rano o szesnastej, na swiezo.
  • Niemampojecia96 29.10.2017
    "Decyzja niby sznur, a tak zawiązana
    Czeka na drzewie
    I muszę z codziennością walczyć, a może polemizować

    Czy wziąć, czy nie wziąć

    Podobno nierozerwalny ten związek z przymusu
    A przy ostatniej sekundzie znika bezproblemowo
    I gdzie tu miejsce na moje wziąć czy nie wziąć?"

    No ale musze, choc ten fragmencik zasercowac. ❤❤❤


    Gra slow tak piekna, tak Twoje. Pisz, pisz, ja sie bede zachwycac.
  • Niebieska 02.11.2017
    Nmp, ja nigdy tak naprawdę nie odeszłam, więc i wrócić nie mogę. To taka próba czy jeszcze potrafię, choć czasem mam wątpliwości czy kiedykolwiek potrafiłam. Każde Twoje słowa o Morskich to jak rozkwitające kwiaty. Dziękuję prześlicznie.
    Nie Ty pierwsza mówisz mi, że proza bardziej coś, ale jakoś mam mur przed tym i takie cosie wychodzą spod klawiatury.
    Będę, ale nie całkowicie. Muszę znaleźć najpierw jakiś zagubiony element.
    Pisać, tak po prostu, jest mi trudno.
    Dziękuję jeszcze raz.
  • Niemampojecia96 14.11.2017
    Rozumiem. O zagubionym elemencie, trudnościach. Może rozumiem bardziej ni z myślisz. Masz talent. Wiedz to.
  • Marzycielka29 29.10.2017
    Kochana cudownie, ze jestes! Tekst nietuzinkowy, majestatyczny. Jednocześnie oczywisty i zagmatwany. Takie sprzeczności. 5
  • Niebieska 02.11.2017
    Marzycielko, dziękuję, że czuwasz, że zawsze jesteś kiedy i ja. Dziękuję.
  • Tanaris 14.11.2017
    Przeczytałam dwa razy, bo tak mi się spodobało. Gra słów i epickie zakończenie. 5 :)
  • Niebieska 20.12.2017
    Dziękuję bardzo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania