Przerywka

Wyrwana spod ściany na zabawie, Marlena

wybujała w ogólniaku z ułomnością kursyw,

wyszła za człowieka ze złym wnętrzem dłoni.

Nim trafi za tutejszymi do lepszego ze światów,

z hektarów do napocenia i łapanej pogody,

będzie podpierała powieki dla dzieci,

czekając na nie po odjeździe,

wbita w ziemię jak zbędne już widły.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dałem 5, bo nie wiem jak skomentować.
    Pozdro!
  • Starszy Woźny ponad rok temu
    Specyzawistne podejście do kobiet.
    Tak może tylko ktoś o odmiennej ... ?
    Ja do nich nic nie mam. Tylko mnie nie łap za ptaka.
  • Grain ponad rok temu
    Dzięki Pobóg Welebor.
  • Starszy Woźny ponad rok temu
    Wyrwana spod ściany na zabawie. Ty PĘPY typie. ja nie mogę tego czytać. Ty gnojku.
    Ty miałeś kiedyś w życiu kobietę.Tobie należy wbić widły w cierwo, jak ty. że takie mendy się publikują.
  • Starszy Woźny ponad rok temu
    oNANIZUJ się zboczeńcu..
  • Grain ponad rok temu
    DOKTORA
  • Starszy Woźny ponad rok temu
    tobie doktora. wyrwać to możesz sobie kłaki z dupy. Już nie tylko ja mówiłem, że jesteś nastawiony negatywnie do kobiet.Wolisz facetów i dobrze. kochaj się z nimi. Ale to kobieta dała ci życie.ja ciebie śledzę od lat. Ty nienawidzisz kobiet.. Bądź sobie kim zechcesz. Ale od poezi wara.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Tyle, że Grain, co czym by nie pisał, jest wybitny. Niech sobie będzie kim chce. Mówię to ja, który zna brzegi wszystkich skrzydeł.
  • Starszy Woźny ponad rok temu
    Na PP..Też ci powiedziała osoba, że kobiety traktujesz, jak traktujesz.
    Mogę ci podać awatar. ( coś takiego).
    Może dla ciebie grain jest wybitnym poetą panie poboże.
    Widocznie wszystkie skrzydła się nie otworzyły.
    mnie nie obchodzi jego orientacja. Tylko jak opisuje kobiety w swych tekstach..

    Wybitny! Nie wytrzymam. Klakier dobry z ciebie panie po bogu.

    Ja go śledzę od lat
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Po co miałbym klakierować? Tak uważam. Znakomity jest. Jest mój komentarz pod textem jednym, gdy Graina nie lubiłem, "z przykrością stwierdzam że to znakomite". Ja nie kieruję się sympatjami.
  • Grain ponad rok temu
    Szkoda, że bez nadzoru jakiegoś konsylium. Wszędzie dostajesz kopa, jesteś olewany. Nie mój problem.
  • Starszy Woźny ponad rok temu
    Najpierw odniosę się do p. boga .welebor. Co takiego znakomitego w utworach graina.
    "wyrwana spod ściany na zabawie" Po prostu cham. Ja też mieszkałem jakiś czas na wsi. i dałbym mu w mordę takiemu gogusiowi.. to chyba wszystko. Grain, to menda, frajer i tylko w mordę go bić. Wiem ze się pożali. i ty panie poboże przyczyń się może, toć to wielki poeta. Trochę żal.
    .
  • Starszy Woźny ponad rok temu
    A w ogóle idę spać zboczeńcy!
    Człowiek nie wie wśród kogo się obraca.
    Mógłbym przytoczyć pewne zdarzenie,
    które spotkało mnie w A 520 w-wie
    przez pedałów.. Jestem tolerancyjnym, ale bez przesady./
    grain, to pedalstwo. Iwaszkiewicz też pisał. ,.
  • Starszy Woźny ponad rok temu
    Grain!!!
    kochaj kobiety.
    chłopów też możesz.
    Twoja sprawa..
    Ale nie wyrywaj spod ściany dziewczyn, bo dostaniesz w zęby..
    to żadna metafora, gnojku.

    Ty taki jesteś.. masz pana boga za sobą.. (pobóg.....)
  • Grain ponad rok temu
    To coś pośredniego między stalkingiem a chorobą psychiczną. To jest chory portal, przechowalnia takich osób. Nic tu po mnie.
  • Starszy Woźny ponad rok temu
    Bo jesteś zwykłym amatorem. Pętasz się po portalach. Ja też. I co jaki stalkig. Psycholem jesteś ty.Napisz do wydawcy. Potrafisz przecież. mnie mogą zawiesić, A ty Kapusiu będziesz trufować.> Dla mnie jesteś kapuś, nie żaden poeta. Może p. bug (pobug)
  • Narrator ponad rok temu
    Wiersz uderza świeżością i kontrastem słów, obfituje w mocne akcenty, a jednocześnie pozostawia sporo miejsca dla wyobraźni: nie prowadzi czytelnika za rączkę, a raczej zmusza go do przeskoków z kamienia na kamień, zastanawia i burzy.

    Pod względem klimatu jest to dla mnie wiersz bolesny, ale nie widzę w nim nic obrażającego kobiety, chyba, że dla kogoś już samo życie jest wystarczająco obraźliwe.
    ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania