Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Przestań drzeć Łacha (Oryginał - Zbigniew Wodecki: Zacznij od Bacha) - Remastered HQ Audio

Gdy musisz chlać

choć tulisz tak pod głową zasiłek swój

i met tyle znasz spalonych

cicho przez noc, a tu kac jebie już

kolorowo - witaj!

 

Gdy musisz chlać

bo Kacha już rozwiesza

na glątwie też

wyprany swój szal

i rusza zad w długi marsz

wokół niej krząta się

żuli rzesza - witaj!

 

Ref:

Przestań drzeć łacha

i spójrz: Gruba Kacha

wystawia przez płot

cycuchy swe

I przestań drzeć łacha

gdy w kuchni jest flacha

ziom powinien wejść

i będą dwie

 

https://www.youtube.com/watch?v=rDQHzGpwQNk

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (42)

  • Paweł Beer 10.12.2021
    Podoba mi się to poruszanie życiowych tematów
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    THX.
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    Wbrew dyskredytującym opiniom znalazłem wąskie grono odbiorców.
  • MartynaM 10.12.2021
    Fajnie wyśmiewa ten wiersz środowisko meneli.
    Ciekawe czy bywają na portalach literackich?
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    Dzisiaj jednego menela ochroniarka nie chciała wpuścić do sklepu bo nie miał maski i ktoś z tłumu dał mu jednorazową. Chłop nałożył ją na facjatę i wybełkotał: Ja wyjdę to oddam. Haha.
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    Myślałem kurwa, że zejdę. Ledwo się powstrzymałem od śmiechu na cały ryj.
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    TVP Kultura. Haha.
  • MartynaM 10.12.2021
    Po prostu był grzeczny.
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    Niby tak menel, a miał więcej ogłady niż te chuje w garniakach z wypasionymi furami. To to dopiero chamówa XXXXXXL.
  • MartynaM 10.12.2021
    Coś w tym jest. Pamiętasz, jak Trzaskowski dał potrzebującej kobiecie 20 gr, chyba 20 gr, bo spierali się w sejmie, że dał 50 gr.
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    MartynaM Trzaskowski to przygłup. O ile chłopa tolerowałem dopóki się nie wychylał, o tyle uświadomiłem sobie, że to papuas kiedy kazał DJ-owi grać swoje ulubione kawałki, bo to miasto jest jego. Żenada.
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    Znaczy się dla siebie jebany cwaniaczek.
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    Przydupas tej jąkatej bladzi: Ghhhhonkiewicz Waltz.
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    Wróc, Nie jąkatej. Zamiast kurwa mówi kuhhhwa.
  • MartynaM 10.12.2021
    Teraz chce Rondo Dmowskiego zamienić na Rondo Praw Kobiet, tych strajkujących znaczy, bo reszta ma prawa. Zatwierdzili na Radzie Miasta.
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    MartynaM Szmata ustawiła się na plegarach emerytów z mężusiem.
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    Chętnie bym jej wyjebał z liścia, albo zatańczył chodzonego na przeszczepach.
  • MartynaM 10.12.2021
    Nie używaj takiego słownictwa. Jest straszne.
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    Zresztą Warszawa zawsze była pojebana jeśli chodzi o "polityków". Celowo piszę w cudzysłowie, bo te persony (szczególnie to widać w Polsce) nigdy nie stały przy prawdziwych politykach.
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    Przepraszam.
  • Nos z Feratu 10.12.2021
    Jeden taki raz mnie w Biedronce potrącił po czym stanął, zmierzył od stóp do głowy i tak szybko, ale niezwykle precyzyjnie powiedział: Przepraszam.
  • dziadek grafoman 11.12.2021
    "Nikt nigdy nie powinien pisać wierszy
    Jak Ty. No jak przykro? Jeśli nie potrafisz, nie pchaj się na afisz. Czasami lepiej robić słitfocie niż coś napisać i pozbawić czytelnika złudzeń"

    Dla jasności. Cytuję powyżej autora tego ścieku. Tak ocenił Agatę, ale mnie jego słowa pasują lepiej do niego samego.
  • Nos z Feratu 11.12.2021
    Serio?
  • Nos z Feratu 11.12.2021
    Napisałem prawdę. W czym problem? Mam się kurwa zachwycać nad jakimiś popłuczynami tylko po to, żeby jakaś miernota dokoptowała mnie do obserwowanych.? Ja piszę ścieki z premedytacją. Rozumiesz?
  • MartynaM 11.12.2021
    Tutaj, czyli na tym portalu, nie piszemy prawdy. Niektórzy bowiem piszą sercem i można je, chyba, złamać. Dlatego tutaj tylko bawimy się. Rozumiesz?
  • Nos z Feratu 11.12.2021
    Ja zawsze piszę prawdę.
  • MartynaM 11.12.2021
    No to wszyscy Cię znienawidzą. Jeżeli wiersz Ci się nie podoba, wiesz że jest źle napisany, wtedy piszesz, że przekaz dobry. To ma za zadanie nikogo nie urazić, bo tu wszyscy wrażliwi i delikatni.
  • Nos z Feratu 11.12.2021
    Idę. Bawcie się dobrze.
  • MartynaM 11.12.2021
    Nie idź. Masz tu zostać. Ja tak chcę!
  • Nos z Feratu 11.12.2021
    SPLIT- UP.
  • dziadek grafoman 11.12.2021
    A rozumiem... tutaj bawicie sie w taką zabawę, kto komu bardziej dopierdoli. Jak ci się coś nie podoba to albo tego nie czytaj albo po prostu nie komentuj. Tak robią ludzie którzy szanują sie nawzajem. Ciekawe skad wy wiecie co tu jest dobre a co zle?
  • MartynaM 11.12.2021
    Poza tym skoro mnie znienawidzili, to co Ci przeszkadza, że i Ciebie znienawidzą?

    Dziadku, drogi dziadku... czy Ty się znasz na poezji?
  • dziadek grafoman 11.12.2021
    Nie znam tak jak wy sie nie znacie dlatego staram sie nikogo nie obrazac.
  • MartynaM 11.12.2021
    Dziadku, ale my się znamy na poezji... no i co?
  • Nos z Feratu 11.12.2021
    dziadek grafoman 2 min. temu
    A rozumiem... tutaj bawicie sie w taką zabawę, kto komu bardziej dopierdoli. Jak ci się coś nie podoba to albo tego nie czytaj albo po prostu nie komentuj. Tak robią ludzie którzy szanują sie nawzajem. Ciekawe skad wy wiecie co tu jest dobre a co zle?

    a wcześniej:

    Dla jasności. Cytuję powyżej autora tego ścieku. Tak ocenił Agatę, ale mnie jego słowa pasują lepiej do niego samego.

    No debil kurwa, debil.
  • MartynaM 11.12.2021
    Miałeś nie bluzgać. Napisz to inaczej.
  • Nos z Feratu 11.12.2021
    KOŃCZĘ DZIAŁALNOŚĆ.
  • MartynaM 11.12.2021
    Nie!
  • Uuu, szybko spękał.
    A mógł, herbatnik, jeszcze popisać.
  • dziadek grafoman 11.12.2021
    Ech, brak słow. fajni jestescie, pasujecie do siebie
  • MartynaM 11.12.2021
    A Ty pasujesz do Agaty... hahahaha
  • MartynaM 11.12.2021
    A tak na serio, nie możesz namówić Agatkę, żeby zaczęła pisać prozę, może w tym się odnajdzie?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania