przez zołądek do serca - drabble - czytelniku odgadnij autora?

Przeszedł do nas na oddział kardiologiczny cały siny. Jego oczy nie wyrażały emocji, ani życia w ogóle. Osłuchanie stetoskopem ujawniło arytmię i szmery w sercu. Kolejne badania wykazały bardzo poważny rozrost mięśnia sercowego w obrębie lewej komory, co spowodowało zwiększony nacisk na ten mięsień przez ogólne ciśnienie w klatce piersiowej. Inne badania nie wykazały wad zastawek, nie było też mowy o niedrożności aorty ani o nieszczelnościach między komorami czy przedsionkami. Sprawa jawiła się nadzwyczaj nietypowo. Zdecydowaliśmy się na otwarcie klatki i osierdzia oraz wizualną ocenę.

Przyczyna tego stanu to wykałaczka, która, niechcący połknięta, wbiła się w mięsień sercowy i złamała.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Dzienks za szybkość xdd
  • Chyba odgadnięcie autora nie będzie trudne...
  • Akwadar dwa lata temu
    A co to za oddział: "Przeszedł do nas na oddział kariologiczny cały siny"? - oczywiście jeśli można dla słbszego wodnika ;)
  • Oj, tam, oj tam. Kariologia to nauka o jądrze komórkowym hihihi i ten siny przyszedł z jądrami
  • Ok, już poprawione.
  • zołądek boli bez kropki
  • Akwadar dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi cyferkowy... Ty łobuziaczku ;)
  • Akwadar dwa lata temu
    "przez zołądek do serca - drabble - czytelniku odgadnij autora?" - ktoś zmyłę z "drobnostkami" tu robi... cyferkowy?
  • Może robi, może nie hłehłehłe
  • Przyczyna tego stanu to wykałaczka, która, niechcący połknięta, wbiła się w mięsień sercowy i złamała.

    Co złamała? Przełyk czy zęba? hahaha
  • 110101011 dwa lata temu
    Mnie się widzi Pan Pomidor w tem tekście, aczkolwiek może to być równie dobrze ktoś inny, kto się dobrze ukrył. Hmm...
  • I o to chodzi cyferkowy hihihi

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania