...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • kigja 06.10.2020
    Nie dyskutuje się z losem
    Zapisanym w chmurach

    Piękne!
    na 5.
  • Bożena Joanna 06.10.2020
    Taki los stąpającego po chmurach.
    Dziękuję i pozdrawiam!
  • Jarema 06.10.2020
    Innymi słowy nie dyskutuje się z przeznaczeniem Bożenko, tak to zrozumiałem. No ale każdy człowiek ma wolną wolę i może przynajmniej w jakimś fragmencie wpłynąć sam na kształtowanie własnego losu. Więc może nie warto się poddawać.
  • Bożena Joanna 06.10.2020
    Pisałam z myślą o tych bujających w chmurach, aby czasem spojrzeli na ziemię.
    Dziękuję za komentarz i serdecznie pozdrawiam!
  • Szpilka 07.10.2020
    Przebujać życia w chmurach się nie da, a szkoda. Wiersz zatrzymał ?
  • Bożena Joanna 07.10.2020
    Dzięki za odwiedzinki i komentarz. Czasami tak bywa, że coś umyka.
  • Pasja 08.10.2020
    Busola życia i poddanie się samotności. Jak marynarz płyniemy po Martwym morzu naszych myśli. Bo z losem się nie dyskutuje... jakie to normalne w naszej codzienności.
    Miłego dnia
  • Bożena Joanna 08.10.2020
    Można się buntować przeciwko losowi, działać i walczyć, ale zawsze napotykamy przeszkody, które nazywamy losem. Dotyczy to w szczególności osób, które żyją chwilą, a plany życiowe rozmyły się jak przysłowiowa bańka mydlana.

    Dziękuję za przeczytanie i serdeczne pozdrowienia!
  • MarBe 11.10.2020
    Z losem można jeszcze dyskutować, lecz nie z przeznaczeniem.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 12.10.2020
    Gdzieś tam wysoko ktoś zapisał nasz los, trudno wyzwolić się spod panowania przeznaczenia.
    Dziękuję, że wpadłeś i pozdrawiam!
  • Piotrek P. 1988 21.10.2020
    Podobne historie w swoim życiu ma na pewno dużo ludzi na świecie. Realistyczne i życiowe. O podobnej tematyce, o przegraniu swojego życia, młodości, istnieje też zapewne dużo różnych piosenek i filmów. 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 21.10.2020
    Poczucie przegranej drażni na co dzień. Niestety, nie można cofnąć się w tył i myśleć realistycznie. Smutna dola, można iść tylko do przodu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania