...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Nuria 13.12.2021
    Tak, tak im bardziej ukwiecone słowa, tym więcej w nich misternie uplecionego kłamstwa.
    5!
  • Kłamstwo przemieszane z prawdą i w tym bigosie trzeba umieć się odnaleźć;)
    Dzięki:)
  • ... do szuflady 13.12.2021
    piszęwięcjestem?
    Ależ pięknie nam zagrałeś/unisono, na dwóch piszczałkach - ostro i przenikliwie/ niczym sam frygijski satyr Marsjasz... nieważne czy z forbeją, czy też nie?
    Muza poezji lirycznej/ bez względu na specyficzne przyjęcia prywatne, na których grywała/ z pewnością byłaby kontenta... jam kontenta w dwójnasób, choć daleko mi do 'jakiejkolwiek muzy' = nie umiem ukrywać się za "maską z kwiecistego słowa, ale docenić, to już jak najbardziej... ot, tak jakoś odebrałam Twoje piękne pisanie.

    Serdeczności
  • ... do szuflady
    Tak sobie z Wami pogrywam na aulosie, znaczy przygrywam;)
    Nie zarzekaj się, nigdy nie wiadomo, kto jest muzą dla poety;)
    Dzięki i kłaniam się:)
  • ... do szuflady 13.12.2021
    piszęwięcjestem ?
    Odkłaniam się... z pięknym/jak tylko potrafię/ dygiem.
  • ... do szuflady :)
  • Cicho_sza 13.12.2021
    Maska z kwiecistego słowa... Jak mi to znajomo brzmi. I nie jest to brzmienie jakoś specjalnie szczęśliwe.
    Pozdrawiam
  • Kwieciste słowa mają to do siebie, że jeszcze muszą być szczere.
    Dzięki:)
  • kikimora 13.12.2021
    Drogi autorze,
    i Ty użyłeś sporo kwiecistych słów, a przecież tyle pustego miejsca jeszcze zostało. Piękny wiersz.
  • Nic na to nie poradzę, że lubię kwieciste słowa, choć czasem przysparzają mi przeciwników pisania, ale to już inna historia;)
    Dziękuję za pozytywny odbiór:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania